quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:21 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb zomaar het idee dat Max gaat uitvallen zondag
Bij Renault nog wel podiums gepakt, dat spreekt dan weer in zijn voordeel. Maar dat teamhoppen is niet voor hem weggelegd. Dat deed Sainz dan weer veel beterquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zelden met je eens, maar hij heeft na RB nergens meer naar behoren gepresteerd. Tijd om te gaan, kennelijk is hij gewoon niet meer goed genoeg voor dit veld. En als je dan ook nog de verkeerde teamkeuzes maakt, is het gewoon voorbij.
En heel eerlijk gezegd begint die schijtlolligheid van hem me ook te irriteren. Leuk als je presteert, anders wordt het clown zijn je bestaansrecht en daar is de F1 niet voor.
w­/quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:22 schreef TweedeKlum het volgende:
VER comm to RB - does not appear 2 b any problemcar.
Het geurt nogal. Zat vorig jaar op de tarzantribune dus ik heb het meegemaakt.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:20 schreef PS. het volgende:
Weet niet of mensen hier ervaringen hebben, maar lijkt me niet fijn als zo'n rookpot voor je neus wordt afgestoken?
Max wou met de fans meedoenquote:
Hij ziet er wel uit als een kleuter inderdaadquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Was dat Piastri in de McLaren-pits?
Zou wel een stunt zijn, beetje oranje kleurstof in je uitlaatquote:
Gebeurt nog wel. De vraag is wie als eerste!quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:24 schreef DKUp het volgende:
Latifi en Yuki nog niet van de baan geweest?
SHOCKED
Sneunoda eerst schat ikquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gebeurt nog wel. De vraag is wie als eerste!
PLACE YOUR BETS!
Uh huh. Via-a-a-a-a-a-aplay.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:26 schreef DKUp het volgende:
Haperend beeld, niet de schuld van Viaplay maaar worldwide
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |