Voor de kans op de 8e wk titel Lewisquote:Op vrijdag 2 september 2022 15:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Reclame for crematoriums op Sky UK, gezellig!
quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gewoon grapje. Garpje is getto taal![]()
"Do you want to crash and burn? We got you covered!"quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Reclame for crematoriums op Sky UK, gezellig!
Jaaahaaaaaaaquote:
Tijdens werk VT1 kijkenquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gister al gedaan. Vandaag en weekend vrij![]()
Fulltime werken
dacht het welquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
We gaan BEGINNEN!
Iemand meegekregen of die vroege DRS activatie goed verliep?
Paul Ricard fantastisch vinden, ben je wel af als F1-commentatorquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
ViaPlay vindt elk circuit geweldig.
vertel?quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:05 schreef greysbones het volgende:
GP radio die versnellingsbakken gedoe wel snapt![]()
trainingsbakquote:
Wie speelt zondag? Weer Tiesto?quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:08 schreef Zipportal het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
VT1 op een kut tijdstip zettenquote:
waarom dat uitstel?quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
16:15 de start van deze SPANNENDE! training.
je moest van alles doen zei jequote:Op vrijdag 2 september 2022 16:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik had verdomme nog een powernap kunnen doen voor de training
Snel fapje moet nog lukken.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik had verdomme nog een powernap kunnen doen voor de training
Ja, en ik ben net klaar, anders had ik die powernap uiteraard al eerder kunnen doen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moest van alles doen zei je
Red flags van de F2 kwali denk ik?quote:
Maxs auto is nog niet klaarquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:10 schreef DKUp het volgende:
Over zes minuten?
Er moet weer wat gemaakt worden?
F3 liep uit![]()
Hamilton moest plassen.
Ik vind die gozer met die snerpende stem kutquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:09 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Melroy is echt met afstand het meest mensonterend van Viaplay.
Op Sky hebben ze dat pas 435x gezegd, dus ik denk het wel.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Red flags van de F2 kwali denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |