Daar kan hij nog wel aan werken jaquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:57 schreef Domnivoor het volgende:
Lekker comfortabele wandelkleding ook
Ik had vroeger ook een tijdje een baantje waarbij je af en toe ook over slootjes moest springen.. Gelukkig had ik een Friese collega die een fierljep stok in de bus had..quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:01 schreef pullup het volgende:
Hey kijk FF
https://nos.nl/artikel/24(...)d-in-de-middeleeuwen
[ afbeelding ]
Wist ik.quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:01 schreef pullup het volgende:
Hey kijk FF
https://nos.nl/artikel/24(...)d-in-de-middeleeuwen
[ afbeelding ]
Het is een serieuze bezigheidquote:Op vrijdag 2 september 2022 14:03 schreef pullup het volgende:
En ik maar denken dat het een jolige sport was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is een serieuze bezigheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja, daar kan ik niet tegenop.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is een serieuze bezigheid
waar is foto 3 dat je achterover valt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet hoor.Vorige week een dame die 21 meter haalde.quote:
Ah zo. Denk niet dat daar veel aandacht voor is zolang dat een beetje fatsoenlijk verloopt.quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:25 schreef DerRabbit het volgende:
@:engine ik bedoelde over het gedoe met de NS en toegang tot het circuit voor fans.
Als die er was geweest had ik hem gedeeld hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:34 schreef chufi het volgende:
[..]
waar is foto 3 dat je achterover valt?
Ah ok, dus nog ff klauteren aan de stokquote:Op vrijdag 2 september 2022 14:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als die er was geweest had ik hem gedeeld hoor.
Ik heb het 1 keer gedaan,eerst die stok tegen mijn hoofd,toen tegen mijn ballen en en toen in de sloot.quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok, dus nog ff klauteren aan de stok
Zou van jou meer verwachten als boerenzoonquote:Op vrijdag 2 september 2022 14:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer gedaan,eerst die stok tegen mijn hoofd,toen tegen mijn ballen en en toen in de sloot.
Hier liet ik het flink afweten.Trekker rijden had ik ook een schijthekel aan.quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou van jou meer verwachten als boerenzoon
Au! Dat had ik van jou ook niet verwacht.quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer gedaan,eerst die stok tegen mijn hoofd,toen tegen mijn ballen en en toen in de sloot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |