Blijkbaarquote:Op vrijdag 2 september 2022 07:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zijn er echt mensen nu zo de hel om waxinelichtjes in een bos te zetten???!!!
Leuk, veel plezier!quote:Op vrijdag 2 september 2022 08:14 schreef Myraela het volgende:
En straks al naar Lille. Morgen de grootste antiekmarkt van Europa.Zoveel zin in.
Veel plezierquote:Op vrijdag 2 september 2022 08:14 schreef Myraela het volgende:
En straks al naar Lille. Morgen de grootste antiekmarkt van Europa.Zoveel zin in.
Wat een gedoe zeg dit jaar over die QR borden door wijkhoofden en collectanten.quote:Op vrijdag 2 september 2022 08:18 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier!
Hier is de KWF collecte voorbereid, dit jaar voor het eerst als wijkhoofd. Hoeveel adressen gaf jij je collectanten, @:AnneX ? Ik kreeg hier een aanzienlijk langer lijstje (200 adressen, ik loop in een andere wijk dan waar ik vervangend wijkhoofd ben) dan de collectanten in 'mijn' wijk krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel succes! Je hoeft in ieder geval geen bussen te tellen.![]()
Waxinelichtjes en geurstokjes. Tralala![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2022 09:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg dit jaar over die QR borden door wijkhoofden en collectanten.
Wij hebben volgens mij geen stoppers door de borden, hebben er vorig jaar ook al mee gecollecteerd en dat ging prima. Alleen in het rijtje met aanleunwoningen had ik daar vorige jaar een issue mee. Ik het in het voorjaar met bus en bord gecollecteerd voor de hartstichting, maar het meeste kwam daar toch echt binnen via de QR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel succes! Je hoeft in ieder geval geen bussen te tellen.![]()
Waxinelichtjes en geurstokjes. Tralala
Volgens mij kreeg iedereen die op 'misschien' of 'ja' stond voor collecteren de brief. Hier ook een dorp (wel wat groter denk ik), maar dus aanzienlijk meer adressen per collectant.
Gister keek ik mee met iemand, die voor ¤ 10 een doos had gehaald bij de lokale super. Zij deed het wel vaker zo eens in de 2 weken, omdat leuk.quote:Op vrijdag 2 september 2022 08:13 schreef Myraela het volgende:
Altijd afzien wanneer je brood nodig had, een TGTG haalt en nu verplicht met croissants zit te ontbijten.
In de oproep om collectanten rept men over 2 ‘uurtjes’werk op een avond.quote:Op vrijdag 2 september 2022 09:12 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Wij hebben volgens mij geen stoppers door de borden, hebben er vorig jaar ook al mee gecollecteerd en dat ging prima. Alleen in het rijtje met aanleunwoningen had ik daar vorige jaar een issue mee. Ik het in het voorjaar met bus en bord gecollecteerd voor de hartstichting, maar het meeste kwam daar toch echt binnen via de QR.
Volgens mij kreeg iedereen die op 'misschien' of 'ja' stond voor collecteren de brief. Hier ook een dorp (wel wat groter denk ik), maar dus aanzienlijk meer adressen per collectant.
Dat is zeker zo'n a-merk pakket? Dat vind ik geen echte TGTG eigenlijk, al die spullen die je nooit zou kopen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 09:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gister keek ik mee met iemand, die voor ¤ 10 een doos had gehaald bij de lokale super. Zij deed het wel vaker zo eens in de 2 weken, omdat leuk.
Dit keer vond zij het weinig interessant. Ik zag vooral pakjes zoals snel klaar noodles, flesje saus, pakken koekjes, grote zak gummies, een flesje Vanish ( dat zij niet kende) en dat soort. Niks vers.
Zijn de croissants dan vers? Lijkt mij inderdaad prima.
@Yinnyquote:Op vrijdag 2 september 2022 07:15 schreef Yinny het volgende:
[ afbeelding ]
Oeps, wist niet dat ik laatste bericht had geplaatst
Vijf euro valt dan reuze mee voor verse producten.quote:Op vrijdag 2 september 2022 09:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is zeker zo'n a-merk pakket? Dat vind ik geen echte TGTG eigenlijk, al die spullen die je nooit zou kopen.![]()
De croissants zijn van gisteren, maar ik vind ze na even in de oven altijd nog dikke prima. Kreeg naast het croissantje en de twee chocoladebroodjes ook nog een stokbrood, zak harde broodjes, 3 hele broden, zak witte bolletjes en een donut. Voor 5 euro vind ik het wel fijn. Al ga ik dus vooral voor het normale brood, nu ligt de vriezer weer even vol.
Toen ik dit las dacht ik: 'huwelijksaanzoek?', maar nee:quote:Op vrijdag 2 september 2022 07:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zijn er echt mensen nu zo de hel om waxinelichtjes in een bos te zetten???!!!
quote:Op de bospaden zijn brandende waxinelichtjes aangetroffen. Die waren daar neergezet vanwege een speurtocht voor de lokale jeugd, zegt een woordvoerder van de veiligheidsregio. "Met deze droogte is dat uitermate onhandig."
Dit weerhoudt mij van TGTG pakketten kopen. Ik denk dan dat ik gewoon heel veel dingen krijg die ik nooit zou kopen. Of dat je 4 hele broden krijgt. Ik zou wel belangstelling hebben voor zo'n Lidl groente & fruit pakket.quote:Op vrijdag 2 september 2022 09:20 schreef Myraela het volgende:
Dat is zeker zo'n a-merk pakket? Dat vind ik geen echte TGTG eigenlijk, al die spullen die je nooit zou kopen.![]()
Ik denk gelijk aan studentenvereniging dan. Kick-in en de HOI is hier nu en 1 van de studentenverenigingen heeft hier een stier als logo. Is wel echt een kut club.quote:Op vrijdag 2 september 2022 09:46 schreef borisz het volgende:
Mijn bus zit vol met mensen die een shirt vol met reclameuitingen dragen. Zou er iets zijn dit weekend?
Een rode stier is wel opvallend aanwezig op die shirts.
Of op de fiets of wandelendquote:Op vrijdag 2 september 2022 10:55 schreef borisz het volgende:
Ik moest even in omgeving Haarlem CS zijn. Het was al een gekkenhuis. Maar ja het is of met de bus of in de trein naar Zandvoort.
Met 4 hele broden ben ik wel blij, maar ik vind brood uit de vriezer gewoon prima. Maar Lidl is inderdaad wel top. Dan heb je voor 3 euro echt een lading groenten en fruit. Enige waar ik dan van kan balen zijn cactusvijgen, want dat is gewoon flut. Sowieso liever groenten dan fruit, maar achja. Vorige keer kon ik echt weer een week vooruit qua groenten.quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:41 schreef Isabeau het volgende:
Dit weerhoudt mij van TGTG pakketten kopen. Ik denk dan dat ik gewoon heel veel dingen krijg die ik nooit zou kopen. Of dat je 4 hele broden krijgt. Ik zou wel belangstelling hebben voor zo'n Lidl groente & fruit pakket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |