quote:Hallo. Dit is de 4e keerdat we jouw bezoek onderbreken, maar het is zo dat 98% van onze lezers helaas niet doneert. Velen denken dat ze later wel zullen geven, maar vergeten het dan weer. Deze donderdag vragen we je om Wikipedia te beschermen. Alles wat we vragen is ¤ 2, of wat je je kunt veroorloven, om onze toekomst veilig te stellen. We vragen je vriendelijk om niet weg te scrollen. Als je een van onze zeldzame donateurs bent, danken wij je hartelijk.
Dat is helaas met veel dingen zo...quote:Op vrijdag 2 september 2022 00:00 schreef Leandra het volgende:
Ik wilde best doneren maar dat kon alleen maar als ik een naam en emailadres opgaf... nou, dan niet hè.
Ik heb gister nog een flink portie roomsaus aan je moeder gedoneerd, komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 1 september 2022 23:14 schreef Knikkergeitje het volgende:
Kleine donatie grote moeite
Alles voor gratis
Kieskeurig ben je dus niet hè?quote:Op vrijdag 2 september 2022 03:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb gister nog een flink portie roomsaus aan je moeder gedoneerd, komt wel dichtbij zo
Je weet hoe het gaat bij konijnenquote:Op vrijdag 2 september 2022 03:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kieskeurig ben je dus niet hè?
Idd. Ik vind het niet zo erg bij Wiki, maar wel jammer dat een abonnement op fok niet anoniem kanquote:Op vrijdag 2 september 2022 00:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is helaas met veel dingen zo...
Dat is ook jammer ja.quote:Op vrijdag 2 september 2022 07:40 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Idd. Ik vind het niet zo erg bij Wiki, maar wel jammer dat een abonnement op fok niet anoniem kan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |