zoals?quote:Op donderdag 1 september 2022 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik volgende maand op vakantie ben heb ik ook paar restaurants op de lijst staan waar ik graag wil eten.
jaaquote:
quote:Op donderdag 1 september 2022 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaa
soms gebruiken ze voor voorgerecht het hoofdgerecht bestek. En soms ben ik in een rebelse bui en laat ik dat voorgerecht bestek dan liggen en dan vragen ze halverwege het hoofdgerecht of ik ook 'groot' bestek vooor ze heb
En dan schud je even meewarig je hoofd en fluister je ‘plebs’?quote:Op donderdag 1 september 2022 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaa
soms gebruiken ze voor voorgerecht het hoofdgerecht bestek. En soms ben ik in een rebelse bui en laat ik dat voorgerecht bestek dan liggen en dan vragen ze halverwege het hoofdgerecht of ik ook 'groot' bestek vooor ze heb
quote:Op donderdag 1 september 2022 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan schud je even meewarig je hoofd en fluister je ‘plebs’?
Ik ook, Denny's, Subway, Panda Expressquote:Op donderdag 1 september 2022 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik volgende maand op vakantie ben heb ik ook paar restaurants op de lijst staan waar ik graag wil eten.
Denk dat de verwarming in de winter paar graden lager moet wel.quote:Op donderdag 1 september 2022 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan dat nog met je ps, patta's en nieuwe dak?
trustequote:Op donderdag 1 september 2022 22:52 schreef Karzai het volgende:
ik ga slapen, veel succes met jullie dates hopeloze maagden
niet gewoon uit?quote:Op donderdag 1 september 2022 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat de verwarming in de winter paar graden lager moet wel.
Vergeet je treksok niet buitenboord te gooienquote:Op donderdag 1 september 2022 22:52 schreef Karzai het volgende:
Ooit gedaan week in New York toen ik nog studeerde. Daarna kon ik dat spul niet meer zien.quote:Op donderdag 1 september 2022 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook, Denny's, Subway, Panda Express
dat heb ik wel eens meegemaakt ja.. mee uit eten genomenquote:Op donderdag 1 september 2022 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo helemaal sjiek op dat bord geplaatst met allerlei nutteloze dingetjes er bij en dat je dan 1 hap hebt aan eten.
#neverdatequote:Op donderdag 1 september 2022 22:52 schreef Karzai het volgende:
Fine diningquote:Op donderdag 1 september 2022 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook, Denny's, Subway, Panda Express
Maar ballie kan ik nog naar de Mac nemen op onze huwelijksnacht en dan is ze nog blijquote:Op donderdag 1 september 2022 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
Weet je het beste kun je je date op de eerste date meenemen naar de mac. Want je wil iemand die niet het hoogste eist, zich kan aanpassen aan de situatie en die op je valt om jou en niet omwille van je portemonnee.
Op de tweede date kun je hem/haar het beste meenemen naar een sterrentent want je wil zien of ze manieren heeft, beleeft is tegenover de bediening en zich plaats weet te houden.
Dit was deze weeks daten met Dimmy! See you next time!!
ja dat klopt welquote:Op donderdag 1 september 2022 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ballie kan ik nog naar de Mac nemen op onze huwelijksnacht en dan is ze nog blij
Jij kunt zeker niet bij de ZLMquote:Op donderdag 1 september 2022 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit was precies 1 minuut werk
daarom voor alles 1 setquote:Op donderdag 1 september 2022 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie vaak gasten op werk die geen idee hebben welk bestek ze voor wat moeten gebruiken :p
Ik had vanmiddag een tosti, maar die heb ik netjes met mes en vork gegetenquote:Op donderdag 1 september 2022 22:54 schreef bitterbal het volgende:
En we hebben kreeftenkroketjes als voorgerecht. meeste collega's dekken dan geen voorgerecht bestek in want ze zeggen aj dat eten ze wel met de hand.
Echt standaard pakken de mensen het bestek wat voor hoofd is ingedekt en kom je dus later met hoofdgerecht aan tafel en ligt er geen bestek
daarom leg ik mn bestek niet snel op bord om af te ruimen..quote:Op donderdag 1 september 2022 22:54 schreef bitterbal het volgende:
En we hebben kreeftenkroketjes als voorgerecht. meeste collega's dekken dan geen voorgerecht bestek in want ze zeggen aj dat eten ze wel met de hand.
Echt standaard pakken de mensen het bestek wat voor hoofd is ingedekt en kom je dus later met hoofdgerecht aan tafel en ligt er geen bestek
Zou ik met de hand eten.quote:Op donderdag 1 september 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag een tosti, maar die heb ik netjes met mes en vork gegeten
Ja er zijn uitzonderingen op de regel natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2022 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ballie kan ik nog naar de Mac nemen op onze huwelijksnacht en dan is ze nog blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |