Daar is geen speld tussen te krijgen @Littlerabbitquote:Op vrijdag 2 september 2022 19:03 schreef Pedroso het volgende:
Eigenlijk heeft de RvC alleen maar verstandige dingen gedaan, niet blind met geld smijten omdat je geld genoeg hebt. En als Valentijn zit te stoken dan weet je dat het goed gaat met Ajax.
Ik ben in Amsterdam geboren en getogen, dus ik denk dat hij het ook wel goed met mij kan vinden.quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat vindt Brobbey eigenlijk van jou?
Ik verwacht dubbele cijfers.quote:
zal moeilijk worden omdat ze dinsdag CL spelen, ik hoop op een snelle 3-0 en dan rustig uitspelenquote:
Hij geeft sommige spelers rust, dus de andere spelers willen zich bewijzen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal moeilijk worden omdat ze dinsdag CL spelen, ik hoop op een snelle 3-0 en dan rustig uitspelen
Leuk!quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben in Amsterdam geboren en getogen, dus ik denk dat hij het ook wel goed met mij kan vinden.
Woensdag 18:45quote:Op zaterdag 3 september 2022 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal moeilijk worden omdat ze dinsdag CL spelen, ik hoop op een snelle 3-0 en dan rustig uitspelen
Werkweigerende Kudus in basis? lolquote:Op zaterdag 3 september 2022 09:49 schreef manny het volgende:
Ben benieuwd welke 11 / 16 er spelen vandaag + cambuur zal iets anders aan de wedstrijd beginnen in vergelijking met vorig jaar neem ik aan. Ingraven kwadraat.
Kudus basis
Dus Cambuur begint met 9 man aan de wedstrijd?quote:Op zaterdag 3 september 2022 10:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
10-0 voor ajax
met 2 rode kaarten voor cambuur wat eigenlijk geen rode kaarten zijn maar ja, corrupte knvb he
Pasveer gaat veel lange ballen geven zo te zienquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:25 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had Ocampos basis wel leuk gevondenKudus mag ook wel een keer basis
Ja, potverdoriequote:Op zaterdag 3 september 2022 15:26 schreef Heeinz het volgende:
We hebben wel eens een mindere bank gehad trouwens
Iddquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:26 schreef Heeinz het volgende:
We hebben wel eens een mindere bank gehad trouwens
Je ziet ook dat ze hem gewoon opzoekenquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Blind kan niet meer deeltje 1945
Deed Schreuder dat maar met de boodschap dat het mooi is geweest.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je ziet ook dat ze hem gewoon opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |