Beperkte speler.quote:Op vrijdag 2 september 2022 08:36 schreef Gutanoth het volgende:
Gakpo zal echt nooit nooit nooit voor ajax voetballen![]()
![]()
Sla deze post maar op
Waarschijnlijk gewoon een soort massa-email naar alle clubs in het bestand waar Ajax ook toevallig tussen zitquote:Op vrijdag 2 september 2022 07:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Als dat waar is zou ik als Gakpo die gasten direct ontslaan. Wat een figuren
Waarom zou Gakpo niet naar Ajax willen? Denk dat hij in een Ajax pyjama slaapt.quote:Op vrijdag 2 september 2022 08:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een soort massa-email naar alle clubs in het bestand waar Ajax ook toevallig tussen zit. Ajax zoekt geen linksbuiten, Ajax gaat PSV niet spekken met 40-50 miljoen, PSV wil Ajax niet versterken en Gakpo zal niet naar Ajax willen vanwege sentimentele redenen. Op alle fronten slaat het nergens op.
De wet van Alderweireld.quote:Op vrijdag 2 september 2022 08:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een soort massa-email naar alle clubs in het bestand waar Ajax ook toevallig tussen zit. Ajax zoekt geen linksbuiten, Ajax gaat PSV niet spekken met 40-50 miljoen, PSV wil Ajax niet versterken en Gakpo zal niet naar Ajax willen vanwege sentimentele redenen. Op alle fronten slaat het nergens op.
Dat moeten de PSV-ers maar uitleggen. Zij zien hem als iemand die dat nooit zou doen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 09:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom zou Gakpo niet naar Ajax willen? Denk dat hij in een Ajax pyjama slaapt.
Hahahahaquote:Op vrijdag 2 september 2022 08:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Beperkte speler.
Bergwijn is 2x zo goed
Cody is een echte Eindtovenaar.quote:Op vrijdag 2 september 2022 09:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat moeten de PSV-ers maar uitleggen. Zij zien hem als iemand die dat nooit zou doen.
Veel zin in zijn eerste clash met Bas Nijhuis. Kan me nog een pot voor de geest halen waar hij al tierend en vloekend in Valladolid twee keer geel pakte.quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:07 schreef Tarado het volgende:
Hoeveel geel voor Ocampos tot de winterstop, ik ga voor een voorzichtige 3 in alle competities
6quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:07 schreef Tarado het volgende:
Hoeveel geel voor Ocampos tot de winterstop, ik ga voor een voorzichtige 3 in alle competities
Hij kijkt echt heerlijk uit zijn ogen, die is niet fris hoor. Genot.quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:07 schreef Tarado het volgende:
Grotere idioot dan Shanice?quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij kijkt echt heerlijk uit zijn ogen, die is niet fris hoor. Genot.
Eens. Dom dat hij dit niet gedaan heeft.quote:Op vrijdag 2 september 2022 07:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is gewoon een stap hogerop voor Cody
quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij kijkt echt heerlijk uit zijn ogen, die is niet fris hoor. Genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |