Dat zag een blinde wel aankomen. Die jongen gaat geen minuut meer spelen voor Ajax.quote:Op maandag 5 september 2022 08:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ontopic: geen Ihattaren ingeschreven in d CL.
Fijn. Dan kan die tijdens en na de wedstrijd drie XXX-jes posten op z'n instagram met een foto erbij van hem in zn spaarzame minuten in Ajax1.quote:Op maandag 5 september 2022 08:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is voor Ajax wel van belang dat voor veel geld verkochte spelers het goed doen in grotere competities.
Dan ben ik bang dat hij het WK ook niet gaat halen.quote:Op maandag 5 september 2022 08:32 schreef PicoMMP het volgende:
Na een kwartiertje in Jong Ajax kan LvG echt niet meer om Ihataren heen hoor..quote:Op maandag 5 september 2022 10:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat hij het WK ook niet gaat halen.
En dat vanwege een stel criminelen. Hij heeft ook altijd pech. Ze moeten altijd hem hebbenquote:Op maandag 5 september 2022 10:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat hij het WK ook niet gaat halen.
B100 genotquote:Op maandag 5 september 2022 10:52 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
En dat vanwege een stel criminelen. Hij heeft ook altijd pech. Ze moeten altijd hem hebben
Neem aan 'gewoon' Tadic met Berghuis op 10.quote:Op maandag 5 september 2022 11:18 schreef El-Stinho het volgende:
Wie zal er rechtsvoor staan woensdag?
ik vind die hoodie juist weer mwaw. Basic, zo van de markt en dat voor 130 euroquote:Op maandag 5 september 2022 11:35 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Veel lelijker wordt het niet.
De hoodie is wel mooi overigens
Anto niequote:Op maandag 5 september 2022 11:18 schreef El-Stinho het volgende:
quote:zei Gakpo zelf gek genoeg dat hij nooit in Amsterdam is aangeboden, hoewel De Telegraaf inzage had in het app-verkeer en het versturen van de berichten inmiddels meerdere keren is bevestigd. ,,Maar ik ben een Eindhovenaar. Iedereen die me kent, weet dat ik nooit voor Ajax ga spelen", maakte Gakpo in elk geval duidelijk dat hij in tegenstelling tot zijn managementbureau SEG een transfer niet zag zitten.
terecht.quote:Op maandag 5 september 2022 12:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
Schreuder: ’Gakpo voor ons geen optie’
[..]![]()
Niemand komt daar tot nu toe uit de verf. Ocampos of Kudus nog niet geprobeerd op die positie maar dat lijkt me beide ook geen succes. Al deed het Tadic het zaterdag bij de 1-0 wel heel goed. We gaan het zien.quote:Op maandag 5 september 2022 11:18 schreef El-Stinho het volgende:
Dat zei Bergwijn ook en kijk eens aan.quote:Op maandag 5 september 2022 12:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
Schreuder: ’Gakpo voor ons geen optie’
[..]![]()
hoezo lijkt ocampos daar geen succes, nu al afgeschreven?quote:Op maandag 5 september 2022 12:09 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Niemand komt daar tot nu toe uit de verf. Ocampos of Kudus nog niet geprobeerd op die positie maar dat lijkt me beide ook geen succes. Al deed het Tadic het zaterdag bij de 1-0 wel heel goed. We gaan het zien.
Lucas Ocampos heeft nog geen minuten op rechtsbuiten gemaaktquote:Op maandag 5 september 2022 12:09 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Niemand komt daar tot nu toe uit de verf. Ocampos of Kudus nog niet geprobeerd op die positie maar dat lijkt me beide ook geen succes. Al deed het Tadic het zaterdag bij de 1-0 wel heel goed. We gaan het zien.
Ik zei dat het mij geen succes lijkt. Dat is een groot verschil met dat ik het geconstateerd heb. Zo goed heeft hij het niet gedaan de laatste jaren en zijn invalbeurt was niveautje Boerrigter.quote:Op maandag 5 september 2022 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lucas Ocampos heeft nog geen minuten op rechtsbuiten gemaakt
En daarmee constateer je dat het geen succes is?
Mind blown
Omdat hij in mocht vallen in de 78ste minuut terwijl de wedstrijd al gespeeld wasquote:Op maandag 5 september 2022 12:32 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik zei dat het mij geen succes lijkt. Dat is een groot verschil met dat ik het geconstateerd heb. Zo goed heeft hij het niet gedaan de laatste jaren en zijn invalbeurt was niveautje Boerrigter.
En het kan niet vaak genoeg gezegd worden dat Sevilla geen lekkere ploeg is voor een aanvaller. Hoewel hij in 2019-20 arguably een van de beste spelers van de Liga was.quote:Op maandag 5 september 2022 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat hij in mocht vallen in de 78ste minuut terwijl de wedstrijd al gespeeld was
Op links met een team waar hij wellicht krap één keer mee heeft getraindquote:Op maandag 5 september 2022 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat hij in mocht vallen in de 78ste minuut terwijl de wedstrijd al gespeeld was
Ik betwijfel überhaupt of hij vrijdag heeft meegetraind. Alleen Grillitsch en Kaplan werden in beeld gebracht.quote:Op maandag 5 september 2022 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op links met een team waar hij wellicht krap één keer mee heeft getraind
Maar het is makkelijker om spelers af te zeiken ja 15 totaal nietszeggende minuten.quote:Op maandag 5 september 2022 12:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En het kan niet vaak genoeg gezegd worden dat Sevilla geen lekkere ploeg is voor een aanvaller. Hoewel hij in 2019-20 arguably een van de beste spelers van de Liga was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |