Dr. Frankenstein is er niks bijquote:Op donderdag 1 september 2022 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij kan zelfs de doden tot leven wekken.
Dat is het ook.quote:Op donderdag 1 september 2022 23:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vind Samantha echt zo'n kampianen naam![]()
Dat is een prutser vergeleken bij jou.quote:Op donderdag 1 september 2022 23:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dr. Frankenstein is er niks bij![]()
Net als Priscilla ofzoquote:Op donderdag 1 september 2022 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het ook.
[..]
Dat is een pruter vergeleken bij jou.
Mwa wees blij dat je de problemen niet verward hebt. Dan lag je vaat in de troon en je bruine splinter in de...quote:Op donderdag 1 september 2022 23:50 schreef hemarookworst het volgende:
Heb ik weer he, vergeten de vaatwasser aan te zetten. Maar ja de file in mijn achterste dat opgelost moet worden
Airwreckahquote:Op donderdag 1 september 2022 23:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Net als Priscilla ofzonog erger als het gespeld wordt als Precilla ofzo...
![]()
Meh...comme ci, comme çaquote:
Sweet dreams!quote:
quote:
greysmilfquote:
Ik heb zojuist ook weer een offer gebracht aan de toilet godenquote:
De poofeet kan trots op je zijnquote:Op vrijdag 2 september 2022 10:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb zojuist ook weer een offer gebracht aan de toilet goden
quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De poofeet kan trots op je zijn
quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De poofeet kan trots op je zijn
VOCHTIG POESJEquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg van dit circuit flashbacks naar behang afstomen
Godver wat had ik daar een hekel aan.
Ik ookquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
GOUDEN VISJE BESTE VISJE![]()
![]()
Ik mis @:limoentjuh
en @:moemoe
Ik mis @roislecxequote:Op vrijdag 2 september 2022 12:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
![]()
En CD.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
![]()
Die staat er niet zo mooi op.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:35 schreef greysbones het volgende:
@:Nattekat
als een kloon van een mod een ban krijgt
wat doen ze dan met zijn modaccount?
maar normaal is ban voor alle accountsquote:
Een ban is bijna nooit voor alle accounts, alleen als ze daarna vrolijk door gaan posten.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar normaal is ban voor alle accounts
dus bij een mod dan ook??
als je een ban hebtquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een ban is bijna nooit voor alle accounts, alleen als ze daarna vrolijk door gaan posten.
Hou eens op met zo vaag doen en meld het gewoon aan de FAs als je denkt dat er een mod met een ban door zit te posten...quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je een ban hebt
mag je ook niet met andere account posten
neequote:Op vrijdag 2 september 2022 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou eens op met zo vaag doen en meld het gewoon aan de FAs als je denkt dat er een mod met een ban door zit te posten...
Uhuhquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
was serieus gewoon een vraag![]()
![]()
Maxicosie heeft lekker gewandeld vanmorgenquote:
Ik ben er al.quote:
Hij moet ook af en toe zijn benen strekkenquote:Op vrijdag 2 september 2022 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maxicosie heeft lekker gewandeld vanmorgen
Moet jij niet snoei en snoei hard bezig zijn met je trapje?quote:
Dat is ook weer waar. Zeker gezien zijn leeftijd moet hij toch uitkijken met zulke dingenquote:Op vrijdag 2 september 2022 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij moet ook af en toe zijn benen strekken
Trombose enzo ligt op de loer
Zekersquote:Op vrijdag 2 september 2022 15:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Zeker gezien zijn leeftijd moet hij toch uitkijken met zulke dingen
Maxicosie is pas 12, die moet nog de puberteit in gaanquote:Op vrijdag 2 september 2022 15:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zekers
Jonge mannen zijn enorm kwetsbaar met dit soort zaken
Die was ik zat en ben lekker naar huis gegaan.quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet jij niet snoei en snoei hard bezig zijn met je trapje?
Even oud als leclerc dus..quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maxicosie is pas 12, die moet nog de puberteit in gaan
quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Even oud als leclerc dus..
vandaar dat hij zei dat hij nog maagd is
Dat snap ik wel, als je als vrouw moet kiezen tussen een God en een chauffeur van energie drankjes dan kies je natuurlijk LeClercquote:Op vrijdag 2 september 2022 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Even oud als leclerc dus..
vandaar dat hij zei dat hij nog maagd is
die mij die rijdende red bull maarquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, als je als vrouw moet kiezen tussen een God en een chauffeur van energie drankjes dan kies je natuurlijk LeClerc
Van Max mag je, die had er vandaag zo genoeg van dat hij liever ging wandelenquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
die mij die rijdende red bull maar![]()
![]()
met een werkende versnellingsbakquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van Max mag je, die had er vandaag zo genoeg van dat hij liever ging wandelen
Laten we hier maar mee kappen, anders gaan we door tot het jaar 4500quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
met een werkende versnellingsbak
Leclerc heeft er al 9(!) vervangenquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laten we hier maar mee kappen, anders gaan we door tot het jaar 4500
Dat zijn er idd veel.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leclerc heeft er al 9(!) vervangen
echtquote:
Ik vraag me af hoe erg de Haas spullen verschillen van het Ferrari team spul. Die hebben minder problemen ermee.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt
laatste zal zijn omdat je na 8(?) een penalty oploopt?
is de versnellingsbak ook van Ferrari?quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe erg de Haas spullen verschillen van het Ferrari team spul. Die hebben minder problemen ermee.
Lijkt me wel, maar weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
is de versnellingsbak ook van Ferrari?
geen idee hoor
transformator huizen in de fikquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:22 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dit gaat niet zo goed hé jong0ns
Ja plus wat kabeltjes die nu naar beneden hangenquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
transformator huizen in de fik
mijd de wegenquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja plus wat kabeltjes die nu naar beneden hangen
De mensen in Flevoland kunnen alvast besparen op hun stroom.quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:10 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
daar gaat iets niet goed
als je zonnepanelen hebt leveren die dus ook niks opquote:Op vrijdag 2 september 2022 17:13 schreef Haags het volgende:
[..]
De mensen in Flevoland kunnen alvast besparen op hun stroom.
Erg mooi.quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je zonnepanelen hebt leveren die dus ook niks op
Je bent zelluf een...quote:
Dat is een zwaar understatementquote:
Ja straks heb ik een aanklacht vanwege seksuele intimidatie.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is een zwaar understatement
Als Grootkruis Ridder in de Konijnlijke orde ben je gevrijwaard daarvan natuurlijkquote:Op vrijdag 2 september 2022 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja straks heb ik een aanklacht vanwege seksuele intimidatie.
Onlyfrans zit op een andere websitequote:
Tegen MrsL blijf ik netjes, ze is hier wel mijn vriendinnetje hier.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als Grootkruis Ridder in de Konijnlijke orde ben je gevrijwaard daarvan natuurlijk
Dat is zeer galant van jequote:Op vrijdag 2 september 2022 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tegen MrsL blijf ik netjes, ze is hier wel mijn vriendinnetje hier.
Iig, het is weekend.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is zeer galant van je![]()
En ze is ook de Groot Hertogin van het Lieflijke Landgoed
Met knoopjes in het kruisquote:Op vrijdag 2 september 2022 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Draag je een strak pakje met cape?
Een rompertje.quote:
Is het een meeuw?quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
Die Frantic zal wel auto's onderschijten met zijn darmproblemen tjjdens het vliegen
quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
Die Frantic zal wel auto's onderschijten met zijn darmproblemen tjjdens het vliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |