Voor jou maken we een uitzonderingquote:
Okquote:Op donderdag 1 september 2022 14:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor jou maken we een uitzondering
Koningin van je eigen balkoniaquote:Op donderdag 1 september 2022 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ok
Ik dacht er staat geen koningin dus![]()
Mag ik niet meer posten
Ik ben een prinsesje met een ridderlijke titelquote:Op donderdag 1 september 2022 16:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ben jij een ridder of een prinsesje?
Dat gaat stormlopenquote:Op donderdag 1 september 2022 17:42 schreef FranticDJ het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-vrijwillig-dienjaar
stap 1 richting herinvoer/heractivering van de dienstplicht
Niks mis met jaartje aan klooien bij defensie en paar rijbewijzen op kosten van de staat halenquote:
Ik vind het prima hoor! Ben alleen benieuwd of het storm gaat lopenquote:Op donderdag 1 september 2022 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niks mis met jaartje aan klooien bij defensie en paar rijbewijzen op kosten van de staat halen
Als ik nog jong was geweest en ik moest zo'n jaartje doen was dat best een overweging. Rijbewijs halen, (stuk van je) studie vergoed krijgen. Klinkt wel prima.quote:Op donderdag 1 september 2022 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niks mis met jaartje aan klooien bij defensie en paar rijbewijzen op kosten van de staat halen
Ouwe zak.quote:Op donderdag 1 september 2022 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ik nog jong was geweest en ik moest zo'n jaartje doen was dat best een overweging. Rijbewijs halen, (stuk van je) studie vergoed krijgen. Klinkt wel prima.
De 40 komt in zicht jaquote:
Een jaar vervelen en niet in aanmerking komen voor een militair rijbewijs omdat er al voldoende anderen met een rijbewijs in je peleton zittenquote:Op donderdag 1 september 2022 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ik nog jong was geweest en ik moest zo'n jaartje doen was dat best een overweging. Rijbewijs halen, (stuk van je) studie vergoed krijgen. Klinkt wel prima.
Ja dat zou jammer zijnquote:Op donderdag 1 september 2022 19:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Een jaar vervelen en niet in aanmerking komen voor een militair rijbewijs omdat er al voldoende anderen met een rijbewijs in je peleton zitten
Ik heb een familie lid die een paar jaar gediend heeft omdat diegene even niet wist wat hij/zij wilde na de middelbare school en 2 rijbewijzen en uiteindelijk 2/3 van een studie betaald heeft gekregen door defensie. Niet veel mis mee.quote:Op donderdag 1 september 2022 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat je misschien wel mag meevechten als nederland zich solidair verklaard met Oekraine en Rusland binnen valt.quote:
Prima! Bijna (lang) weekendquote:Hoi dev![]()
Lang niet gezien. Hoe is het?
Lang weekend is altijd lekker.quote:Op donderdag 1 september 2022 19:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat je misschien wel mag meevechten als nederland zich solidair verklaard met Oekraine en Rusland binnen valt.
[..]
Prima! Bijna (lang) weekend
quote:Op donderdag 1 september 2022 19:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet vragen waar je nog meer tattoo's hebt![]()
Nee jij ook niet hequote:Op donderdag 1 september 2022 19:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een heel gewaagde foto in mijn DM![]()
Stuur die maar niet door naar @:dud0r
Potverdikkie mopquote:
quote:Op donderdag 1 september 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Potverdikkie mop
Wat is het mooi geworden
En jaloers op die bruine benen van je !!
Mooie tattooquote:
quote:Op donderdag 1 september 2022 19:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een heel gewaagde foto in mijn DM![]()
Stuur die maar niet door naar @:dud0r
Neem er één van een badeend.quote:
En best gespierde kuiten!quote:Op donderdag 1 september 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Potverdikkie mop
Wat is het mooi geworden
En jaloers op die bruine benen van je !!
quote:Op donderdag 1 september 2022 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neem er één van een badeend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Alleen nog een tuinbroek, bouwhelm en een sloophamer erbij.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2022 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Mede Mogelijk door Marleyquote:Op donderdag 1 september 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Knap ding hè
Met al dat wandelen 💪🏻💪🏻💪🏻
quote:Op donderdag 1 september 2022 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen nog een tuinbroek, bouwhelm en een sloophamer erbij.
Echt niequote:Op donderdag 1 september 2022 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neem er één van een badeend.
quote:Op donderdag 1 september 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Knap ding hè
Met al dat wandelen 💪🏻💪🏻💪🏻
Hey hey hey hey!!quote:Op donderdag 1 september 2022 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij wilt deze knappe elegante dame in een tuinbroek stoppen? En haar knappe gezicht verstoppen onder een bouwhelm ?quote:Op donderdag 1 september 2022 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet kinkshamen hequote:Op donderdag 1 september 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij wilt deze knappe elegante dame in een tuinbroek stoppen? En haar knappe gezicht verstoppen onder een bouwhelm ?
Badeendjes zijn best een beetje raar
Ik zou bijna denken dat je schakel bentquote:Op donderdag 1 september 2022 21:34 schreef Knikkergeitje het volgende:
CUL / Het is weer tijd voor de FOK!favoriete pizza Q
Hij brengt het topiq in elke sc onder de aandacht.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je schakel bent
Pozza is schakels kenmerkquote:Op donderdag 1 september 2022 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij brengt het topiq in elke sc onder de aandacht.
nog meer bruine kolven kakken morgenquote:Op donderdag 1 september 2022 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
Nog een maiskolf eten, het is ten slotte 2e gratis
met gele stukjesquote:Op donderdag 1 september 2022 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nog meer bruine kolven kakken morgen
quote:Op donderdag 1 september 2022 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nog meer bruine kolven kakken morgen
quote:
Originele filmpje is een jongetje dat wordt geïnterviewdquote:Op donderdag 1 september 2022 22:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]ik had er alleen nog over gelezen op Tiktok , heb het originele filmpje nooit doorgekregen van mn algoritme
wel lachen, om de zoveel tijd is er wel 1 filmpje waar bijna héél Tiktok obsessed mee is
tijdje terug was het de reactie van een jongen toen zn vriendin 'm kwam verrassen met een bezoekje op zn universiteit
geniale reactie-filmpjes daarop
Ja zoiets had ik al wel begrepenquote:Op donderdag 1 september 2022 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Originele filmpje is een jongetje dat wordt geïnterviewd
Over jawel
Corn
Lang geleden vroeg iemand in het FHF om een plaatje met een krab te combineren met een cubcake. Paar keer van mijn stoel gevallen van het lachen vd creaties.quote:Op donderdag 1 september 2022 22:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]ik had er alleen nog over gelezen op Tiktok , heb het originele filmpje nooit doorgekregen van mn algoritme
wel lachen, om de zoveel tijd is er wel 1 filmpje waar bijna héél Tiktok obsessed mee is
tijdje terug was het de reactie van een jongen toen zn vriendin 'm kwam verrassen met een bezoekje op zn universiteit
geniale reactie-filmpjes daarop
Thanksquote:
Ja herkenbaar! Zit dan gewoon 1000x ofzo zo'n reactie filmpje te tjekken omdat het te grappig en geniaal gedaan is enzoquote:Op donderdag 1 september 2022 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lang geleden vroeg iemand in het FHF om een plaatje met een krab te combineren met een cubcake. Paar keer van mijn stoel gevallen van het lachen vd creaties.
heb lekkere trance muziek aanstaan, ga ik niet voor stopzettenquote:
Wat voor trance?quote:Op donderdag 1 september 2022 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb lekkere trance muziek aanstaan, ga ik niet voor stopzetten
donderdagavond is ASOT-avond (van prog tot uplifitng/tech trance)quote:
Klinkt best lekker die Aly & Filaquote:Op donderdag 1 september 2022 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
donderdagavond is ASOT-avond (van prog tot uplifitng/tech trance)
Maar nu even tweede helft van dit
Die wilde ik nog naar je doorsturen 🤣🤣🤣quote:Op donderdag 1 september 2022 22:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Thanks![]()
hahaha, door het filmpje wat ik hieronder gelinkt heb lag ik eerder vandaag best in een deuk
😂 (komt geen kind in voor ofzo
)
https://vm.tiktok.com/ZMN3WnnB6/
Ja ze timmeren hard aan de weg, FSOE was eerst nog een sub label van Armada. Nu een zelfstandige label met heel veel sub labelsquote:Op donderdag 1 september 2022 23:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Klinkt best lekker die Aly & Filalachen ook dat het Egyptenaren zijn, keer wat anders dan het zoveelste Israëlische trance-duo.
Zal zo nog eentje naar je sturenquote:Op donderdag 1 september 2022 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die wilde ik nog naar je doorsturen 🤣🤣🤣
Mag ik ook een naaktfoto van je?quote:Op donderdag 1 september 2022 23:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zal zo nog eentje naar je sturen
Hey Simonquote:Op donderdag 1 september 2022 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mag ik ook een naaktfoto van je?
Hey Samantha.quote:
Jij kan zelfs de doden tot leven wekken.quote:Op donderdag 1 september 2022 23:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ah..i spoke too soon, er is toch nog leven hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |