Bas WE Fashion vd Hovenquote:Op donderdag 1 september 2022 15:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Video-items van VI waren alleen leuk toen Freek Jansen nog wel eens een kwartiertje met Stef de Bont allemaal Ajax-nieuws doornam. En toen Pieter Zwart op maandag het weekend nabesprak.
Ik haat die figuren als Bas van den Hoven en Suleyman Ozturk.
Er was ook helemaal geen chemie tussen die 4 mannen. Freek zat de hele tijd op zijn telefoon, maar had niks te melden. Krabbendam was niet mee te praten zo nukkig, Pieter nemen ze niet serieus (heeft qua nieuws sowieso niks te melden) en die presentator was ook ergens clubwatcher van maar kon zogenaamd niks zeggen omdat hij nou eenmaal moest presenteren.quote:Op donderdag 1 september 2022 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pieter Zwart maakte wel 16 keer de grap dat de RVC van Ajax er niet tussen zou gaan zitten als je een VI Pro abonnement zou afsluiten.
Laatste keer dat ik naar dat soort onzin kijk
Oh ja die Krabbendam zat er.quote:Op donderdag 1 september 2022 15:54 schreef Wertha het volgende:
[..]
Er was ook helemaal geen chemie tussen die 4 mannen. Freek zat de hele tijd op zijn telefoon, maar had niks te melden. Krabbendam was niet mee te praten zo nukkig, Pieter nemen ze niet serieus (heeft qua nieuws sowieso niks te melden) en die presentator was ook ergens clubwatcher van maar kon zogenaamd niks zeggen omdat hij nou eenmaal moest presenteren.
Dan contacten ze die PSV-watcher Timmer in Eindhoven. Die wist helemaal niets van interesse in Sangaré, maar durfde wel te melden dat of hij óf Gakpo verkocht zou gaan worden. PSV moest vanwege de financiën nou eenmaal verkopen, want dat moet PSV ieder jaar.
Vorig jaar met Suleyman was wel leuk. Die ging sterke verhalen vertellen, klieren met mensen in de chat. Ongegeneerd lachen om zijn eigen grappen. Gewoon lol trappen, wat moet je anders als er niks te melden is?
Zo te horen hebben wij ons kostelijk geërgerd.quote:Op donderdag 1 september 2022 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die Krabbendam zat er.
Wat een verschrikkelijke lul is dat.
En die itempjes dat ze een clubwatcher bellen, er een half uur over doen om een verbinding tot stand te brengen (terwijl die gast gewoon thuis op zolder zat) Dramatisch.
Nee, dit was eens maar nooit weer.
Cuck Bas erbij GENOTquote:Op donderdag 1 september 2022 15:59 schreef Wertha het volgende:
[..]
Zo te horen hebben wij ons kostelijk geërgerd.
Stond daar nou eerst 'baas'?quote:Op donderdag 1 september 2022 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
Krabbendam is bij voetbalpraat ook altijd chagrijnig en wil overal over mee praten terwijl hij alleen Feyenoord kijkt.
Gaat het over Vitesse; 'tegen Feyenoord deden ze dit en dit'. En als dan iemand met feiten komt wordt hij boos.
Wat een intens naar mannetje.
Ja ik heb me iets te veel laten meeslepen in de Misschien-hebben-ze-nieuws-over-Ajax-gedachte.quote:Op donderdag 1 september 2022 15:59 schreef Wertha het volgende:
[..]
Zo te horen hebben wij ons kostelijk geërgerd.
I plead guilty.quote:Op donderdag 1 september 2022 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik heb me iets te veel laten meeslepen in de Misschien-hebben-ze-nieuws-over-Ajax-gedachte.
Dat hadden ze niet.
Dit keer geen koeien, kalven of mieren.quote:Op donderdag 1 september 2022 15:42 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het nu inderdaad teveel over koetjes en kalfjes gaat, voorheen duurde de podcast 40-45 minuten en dat was prima. Mooiste afleveringen zijn wel na een gewonnen CL wedstrijd.
quote:Op donderdag 1 september 2022 17:09 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Mooi, nu Alvarez en/of Kudus verkopen. Anders zit je met ontevreden spelers op de bank.
Kudus zou ik niet echt mee zitten maar ik denk dat ze dat ook niet meer doenquote:Op donderdag 1 september 2022 17:09 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Mooi, nu Alvarez en/of Kudus verkopen. Anders zit je met ontevreden spelers op de bank.
Alvarez wilt gewoon het wk spelen. Die gaat echt niet moeilijk doen hoor.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:09 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
ik ben benieuwd, heb hem nog niet zien spelen denk ikquote:Op donderdag 1 september 2022 17:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mooi een verdedigende middenvelder die kan voetballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |