En als dat de gang van zaken is dan is het logisch dat de RvC zich daar mee bemoeit. Het is namelijk een ongezonde bedrijfsvoering en daar moet een RvC op ingrijpen.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:29 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik vind het vooral bizar dat het scoutingsapparaat genegeerd wordt en er spelers worden gekocht via een de makelaar van de trainer.
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)inger-in-de-pap.html
Maar moet je Ocampos daarom jarenlang vastleggen als één van die 19-jarige talentjes er volgend jaar misschien klaar voor is?quote:Op donderdag 1 september 2022 10:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In het geval van Ocampos niet mee eens. Wat 19-jarige onbewezen overdreven opgeheerlijkte talentjes en Tadic/Berghuis die daar totaal niet tot hun recht komen, het is wat.
Dat is inderdaad een behoorlijk probleem. Zaakwaarnemers moeten zich niet met het technisch beleid van een club bemoeien. En vanuit dat perspectief is het dus ook prima dat de RvC heeft ingegrepen. Ocampos komt nu weliswaar alsnog, maar via een huurconstructie is dat prima voor een jaar. Kan hij zich eerst gaan bewijzen.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:29 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik vind het vooral bizar dat het scoutingsapparaat genegeerd wordt en er spelers worden gekocht via een de makelaar van de trainer.
[..]
Dit geeft wel een mooi inzicht, en dan ben ik blij met de RvC. Je moet niet in de positie komen dat je trainer met een zaakwaarnemer alles bepaalt. Dat is in het verleden onder Jol ook al gruwelijk misgegaan... en bij PSV zijn ze er ook gruwelijk de boot mee in gegaan.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:29 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
[..]
Samen met Kudus een flinke boete geven en voor straf een paar dagen laten meedraaien bij de voedselbank. Die gasten zijn echt van het padje.quote:
Man man manquote:Op donderdag 1 september 2022 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
Oh edje is er ook niet.
[ twitter ]
Toch gegniffeld.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
Oh edje is er ook niet.
[ twitter ]
Je onderhandelingspositie is wel direct minder als een speler zich zo opstelt. Tegelijkertijd moet een kopende club zich ook achter de oren krabben als hun doelwit zich zo gedraagt ten opzichte van zijn werkgever.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:50 schreef HowardRoark het volgende:
Aan de andere kant: 50 miljoen voor Alvarez is veel geld. Als je dat kunt opkrikken naar 60 moet je het zeker doen.
Wat had Ajax dan moeten doen in die situatie? Poot stijf houden en 100 miljoen niet accepteren?quote:Op donderdag 1 september 2022 10:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat creëer je door de situatie met Antony. Al is het ook maar de vraag of je een bod op Alvarez kunt weigeren van deze hoogte.
RvC moet er gewoon voor gaan liggen, die zijn blijkbaar al heel pro-actief geweest afgelopen dagen, kunnen ze nu vast ook wel zijn.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:51 schreef BobW het volgende:
Alvarez kan waarschijnlijk 4x zoveel verdienen, dan begrijp ik hem wel een beetje.
Neequote:Op donderdag 1 september 2022 10:50 schreef HowardRoark het volgende:
Aan de andere kant: 50 miljoen voor Alvarez is veel geld. Als je dat kunt opkrikken naar 60 moet je het zeker doen.
Ik niet helemaal. Ik snap dat je ergens meer kunt verdienen, maar je tekent ook een meerjarig contract bij je huidige club. Dan moet je ook respecteren dat je club je niet meer om 5 voor 12 laat gaan.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:51 schreef BobW het volgende:
Alvarez kan waarschijnlijk 4x zoveel verdienen, dan begrijp ik hem wel een beetje.
Iedereen begrijpt dat hij die stap wil maken, maar werk weigeren is natuurlijk geen goede manier om dat af te dwingen.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:51 schreef BobW het volgende:
Ik snap wel dat RvC bij die inkomende transfers gaat liggen aangezien het van één zelfde zaakwaarnemer komt die kennelijk grote vinger in de pap heeft. Beetje richting Riaola-taferelen dus kan me voorstellen dat ze daar korte metten mee willen maken. De coach met scouting bepaalt wie komt en niet een zaakwaarnemer.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
RvC moet er gewoon voor gaan liggen, die zijn blijkbaar al heel pro-actief geweest afgelopen dagen, kunnen ze nu vast ook wel zijn.
Vaak zie je dit met Zuid-Amerikaanse (en soms ook Afrikaanse) spelers. Die komen gewoon uit een andere wereld en hebben veelal echte armoede gezien of meegemaakt. Als je dan even in een paar jaartjes jezelf plus je hele familie van 75 man financieel onafhankelijk kunt maken, weegt dat voor velen heel zwaar. En daar valt ook gewoon wat voor te zeggen.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:52 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Wat een kneuzen dat ze niet meer trainen enzooprotten met die mafkezen sowieso.
Nee, aangeven dat 100 miljoen een fantastisch bod is, dat Antony gewoon mee moet blijven trainen en dat het goedkomt. Wat het uiteindelijk ook kwam.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat had Ajax dan moeten doen in die situatie? Poot stijf houden en 100 miljoen niet accepteren?
Daar was natuurlijk in eerste instantie geen sprake van. United bood 90 miljoen wat Ajax af had gewezen.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, aangeven dat 100 miljoen een fantastisch bod is, dat Antony gewoon mee moet blijven trainen en dat het goedkomt. Wat het uiteindelijk ook kwam.
Dat niet alleen, het schept een heel vervelend precedent. De afgelopen jaren leken ze het juist allemaal zo goed te hebben gemanaged, maar nu heb je met Antony, Kudus en Alvarez al 3 man lopen die door niet te trainen een transfer willen forceren.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:55 schreef Scorpie het volgende:
Als je nu Alvarez laat gaan ben je niet echt meer de uitgelezen favoriet voor de titel.
Het is toch een beetje vreemd als een titel echt zou afhangen van Edson Alvarez. Prima speler natuurlijk, het slot op de deur bij Ajax, maar dit is geen potentiële wereldspeler. Ik zie hem bij Chelsea ook niet één, twee, drie slagen eigenlijk. Die mag daar de bank of zelfs de tribune warm gaan houden.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:55 schreef Scorpie het volgende:
Als je nu Alvarez laat gaan ben je niet echt meer de uitgelezen favoriet voor de titel.
Dan kopen ze maar geen Gucci tasje van 1700 euro.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Vaak zie je dit met Zuid-Amerikaanse (en soms ook Afrikaanse) spelers. Die komen gewoon uit een andere wereld en hebben veelal echte armoede gezien of meegemaakt. Als je dan even in een paar jaartjes jezelf plus je hele familie van 75 man financieel onafhankelijk kunt maken, weegt dat voor velen heel zwaar. En daar valt ook gewoon wat voor te zeggen.
In football manager laat je diegene dan gewoon verpieteren op de bank.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat niet alleen, het schept een heel vervelend precedent. De afgelopen jaren leken ze het juist allemaal zo goed te hebben gemanaged, maar nu heb je met Antony, Kudus en Alvarez al 3 man lopen die door niet te trainen een transfer willen forceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |