Die komt tegen 9 uur aankakken.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:07 schreef gianni61 het volgende:
Eerste werkdag begint goed. De man bij wie ik me moet melden is er nog niet
gratis geldquote:Op donderdag 1 september 2022 08:07 schreef gianni61 het volgende:
Eerste werkdag begint goed. De man bij wie ik me moet melden is er nog niet
Maakt niet uit. Ik word per uur betaald.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die komt tegen 9 uur aankakken.
Hij is hier en is al koffie aan het regelenquote:Op donderdag 1 september 2022 08:13 schreef dud0r het volgende:
En na een kwartier mag je weer naar huis gianni. net zoals op school
net op tijdquote:Op donderdag 1 september 2022 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hij is hier en is al koffie aan het regelen
Kijk, beginnen met het belangrijkste.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hij is hier en is al koffie aan het regelen
Dat ‘voordeel’ bestaat al niet meer sinds de PS3 … Het grote voordeel van een console is juist dat je elk spel dat je er in stopt gewoon zo kunt speen (na installatie danquote:Op donderdag 1 september 2022 08:07 schreef mschol het volgende:
[..]
voortaan gewoon pc kopen, enige voordeel (geen installaties) is ook weer overboord gegooid
geen last van met de switch. kaartje er in en spelen maarquote:Op donderdag 1 september 2022 08:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ‘voordeel’ bestaat al niet meer sinds de PS3 … Het grote voordeel van een console is juist dat je elk spel dat je er in stopt gewoon zo kunt speen (na installatie dan) zonder dat je hoeft te kutten met je videokaart en processor en dan maar hopen dat je pc het trekt
Die heeft ook gewoon updates hoor.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen last van met de switch. kaartje er in en spelen maar
O ja, deze week nog eens de switch aanslingerenquote:Op donderdag 1 september 2022 08:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen last van met de switch. kaartje er in en spelen maar
We hadden het nu over spelletjes installeren enzo.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die heeft ook gewoon updates hoor.
Ook dan doet 'ie updates.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
We hadden het nu over spelletjes installeren enzo.
De mijne heeft van de week nog een update gedaan omdat ik er een sd kaart in duwde
zo lang heb ik de mijne nog niet dus dat weet ik allemaal nietquote:Op donderdag 1 september 2022 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook dan doet 'ie updates.
Wel flink sneller dan een playstation, da's absoluut waar.
En dan speel je geen eens gamesquote:Op donderdag 1 september 2022 08:37 schreef UitStraling het volgende:
Mijn Pc'tje was iets van 6000 euro, das wel andere koek dan een consolekastje.
Staat wel mooi op het bureautje.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan speel je geen eens games
quote:Op donderdag 1 september 2022 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat wel mooi op het bureautje.
WTF was de hele bedoeling van een console vroeger niet dat je een spelletje in de gleuf douwt en kan spelenquote:Op donderdag 1 september 2022 08:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja
[..]
En ditNiet dat je vanavond denkt even lekker te gaan zitten maar je eerst nog 3 uur aan installaties hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |