Dit klinkt heel spannend, maar zal vast niet hetzelfde zijn als wat ik nu in mijn hoofd heb.quote:Op donderdag 1 september 2022 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kijk wel of ik morgen naar SM ga, iig geen zin om de wekker te zetten ervoor. Wel slapen nu. Doei.
Dat zou ik ook nog graag willen doen.quote:
Ja ditquote:Op donderdag 1 september 2022 07:03 schreef Karzai het volgende:
Gerrie vandaag naar Londen, veel plezier
Was nu ook weer voor het eerst in een week ofzo.quote:Op donderdag 1 september 2022 06:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dat gebeurd mij niet atm, wel nog steeds vroeg wakker
Ligt er ook al sneeuw?quote:Op donderdag 1 september 2022 06:31 schreef kwiwi het volgende:
Het is hier weer koud genoeg voor warme chocolademelk
San Marinoquote:Op donderdag 1 september 2022 07:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit klinkt heel spannend, maar zal vast niet hetzelfde zijn als wat ik nu in mijn hoofd heb.
vervelendquote:Op donderdag 1 september 2022 07:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was nu ook weer voor het eerst in een week ofzo.
Ook niet meer geslapen daarna
Yup. Gelukkig een rustige dag vandaag dus misschien dat ik vanmiddag m'n ogen nog even dicht gooiquote:
drukdrukdruk hier, dus geen kans om te relaxenquote:Op donderdag 1 september 2022 07:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Gelukkig een rustige dag vandaag dus misschien dat ik vanmiddag m'n ogen nog even dicht gooi
Ik heb 1 meeting en verder wat dingen afmaken maar of dat nou om 10:00 klaar is of om 16:00 maakt niet uitquote:Op donderdag 1 september 2022 07:32 schreef mschol het volgende:
[..]
drukdrukdruk hier, dus geen kans om te relaxen
Stuk minder spannend inderdaad.quote:Op donderdag 1 september 2022 07:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was nu ook weer voor het eerst in een week ofzo.
Ook niet meer geslapen daarna
[..]
Ligt er ook al sneeuw?
[..]
San Marino
quote:Op donderdag 1 september 2022 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat was het sporten weer. Tijd voor koffie en dan bij de voordeur liggen totdat m’n pakketje er is.
De PS5?quote:Op donderdag 1 september 2022 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat was het sporten weer. Tijd voor koffie en dan bij de voordeur liggen totdat m’n pakketje er is.
Scrum Master is nou ook weer niet zo spannendquote:Op donderdag 1 september 2022 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stuk minder spannend inderdaad.
Hopen dat die op tijd komt en dan de hele dag spelletjes spelenquote:
Ik had laatst nog iemand op bezoek die scrum master wilde spelen. Blij dat ik die niet toegevoegd heb aan mijn team.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Scrum Master is nou ook weer niet zo spannend
Oh ja oefeningen doen enzo. Morgen weer fysio. Kijken wat ze dan allemaal voor me in petto heeft
Moet tussendoor ook nog gewerkt worden helaas.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat die op tijd komt en dan de hele dag spelletjes spelen
werken kan je doen tijdens dat het ding aan het installeren isquote:Op donderdag 1 september 2022 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet tussendoor ook nog gewerkt worden helaas.
Dat doet Cali toch al voor je?quote:Op donderdag 1 september 2022 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ohjaquote:Op donderdag 1 september 2022 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En ditquote:Op donderdag 1 september 2022 08:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
werken kan je doen tijdens dat het ding aan het installeren is
voortaan gewoon pc kopen, enige voordeel (geen installaties) is ook weer overboord gegooidquote:Op donderdag 1 september 2022 08:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja
[..]
En ditNiet dat je vanavond denkt even lekker te gaan zitten maar je eerst nog 3 uur aan installaties hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |