Die heeft ook gewoon updates hoor.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen last van met de switch. kaartje er in en spelen maar
O ja, deze week nog eens de switch aanslingerenquote:Op donderdag 1 september 2022 08:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen last van met de switch. kaartje er in en spelen maar
We hadden het nu over spelletjes installeren enzo.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die heeft ook gewoon updates hoor.
Ook dan doet 'ie updates.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
We hadden het nu over spelletjes installeren enzo.
De mijne heeft van de week nog een update gedaan omdat ik er een sd kaart in duwde
zo lang heb ik de mijne nog niet dus dat weet ik allemaal nietquote:Op donderdag 1 september 2022 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook dan doet 'ie updates.
Wel flink sneller dan een playstation, da's absoluut waar.
En dan speel je geen eens gamesquote:Op donderdag 1 september 2022 08:37 schreef UitStraling het volgende:
Mijn Pc'tje was iets van 6000 euro, das wel andere koek dan een consolekastje.
Staat wel mooi op het bureautje.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan speel je geen eens games
quote:Op donderdag 1 september 2022 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat wel mooi op het bureautje.
WTF was de hele bedoeling van een console vroeger niet dat je een spelletje in de gleuf douwt en kan spelenquote:Op donderdag 1 september 2022 08:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja
[..]
En ditNiet dat je vanavond denkt even lekker te gaan zitten maar je eerst nog 3 uur aan installaties hebt
Dat is niet alleen bij consoles zoquote:Op donderdag 1 september 2022 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
WTF was de hele bedoeling van een console vroeger niet dat je een spelletje in de gleuf douwt en kan spelen
quote:Op donderdag 1 september 2022 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is niet alleen bij consoles zo
quote:Op donderdag 1 september 2022 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
huehuehuequote:Op donderdag 1 september 2022 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja geweldig, 100 euro per maand erbijquote:Op donderdag 1 september 2022 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Haha, US is een gefaalde cryptominer die z'n kaart op het hoogtepunt van de schaarste gekocht heeft.
ps5 genotquote:Op donderdag 1 september 2022 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat was het sporten weer. Tijd voor koffie en dan bij de voordeur liggen totdat m’n pakketje er is.
Sowquote:Op donderdag 1 september 2022 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Haha, US is een gefaalde cryptominer die z'n kaart op het hoogtepunt van de schaarste gekocht heeft.
alleen in gta?quote:Op donderdag 1 september 2022 08:47 schreef bitterbal het volgende:
Nu heb. ik zin om grmbl een. flinke pak rammel te geven in gta
wanneer ga jij je nu aanmelden voor van die lijsten als van Sony zelfquote:Op donderdag 1 september 2022 08:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat die op tijd komt en dan de hele dag spelletjes spelen
wie moet er dan de nieuwe spelconsoles gaan ontwikkelenquote:
duurt niet eens echt 3u tbh..quote:Op donderdag 1 september 2022 08:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja
[..]
En ditNiet dat je vanavond denkt even lekker te gaan zitten maar je eerst nog 3 uur aan installaties hebt
Koreaantjesquote:Op donderdag 1 september 2022 08:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
wie moet er dan de nieuwe spelconsoles gaan ontwikkelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |