Ah. Ook leuk.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de endeldarm van de maas: Rotterdam
wereldhavendagenzakendingen
https://www.thetrainline.(...)ogna-naar-san-marinoquote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen denk ik poging naar San Marino, maar ben nooit zo'n held in vreemde steden met de trein.
quote:Op donderdag 1 september 2022 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
liesje1979 in NWS / Leerling van Haagse school overleden door afgebroken giek op zeilschip
Die ouders waren leerkrachten op de school die aan ons verbonden is, maar moesten weg toen ze een relatie kregen. Het nichtje van dat meisje die er naast stond toen het gebeurde jaren op de groep gehad tot 3 jaar terug ofzo. Afschuwelijk.
Volgens mij moet ik met de trein naar Rimini en dan met de bus verder.quote:Op donderdag 1 september 2022 00:02 schreef Flory het volgende:
[..]
https://www.thetrainline.(...)ogna-naar-san-marino
Ben er eerder vanavond wel even goed naar van geweest kan ik je zeggen. Sowieso na het ongeluk van mijn broer dat deze dingen veel harder binnenkomen. Die mensen zijn gebroken voor het leven.quote:
Zullen wel verschillende opties zijn om er te komen, had die site nog openstaanquote:Op donderdag 1 september 2022 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik met de trein naar Rimini en dan met de bus verder.
Dacht dat er niet eens een treinstation was daar.quote:Op donderdag 1 september 2022 00:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Zullen wel verschillende opties zijn om er te komen, had die site nog openstaan
Akelig.quote:Op donderdag 1 september 2022 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
liesje1979 in NWS / Leerling van Haagse school overleden door afgebroken giek op zeilschip
Die ouders waren leerkrachten op de school die aan ons verbonden is, maar moesten weg toen ze een relatie kregen. Het nichtje van dat meisje die er naast stond toen het gebeurde jaren op de groep gehad tot 3 jaar terug ofzo. Afschuwelijk.
begrijpelijkquote:Op donderdag 1 september 2022 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben er eerder vanavond wel even goed naar van geweest kan ik je zeggen. Sowieso na het ongeluk van mijn broer dat deze dingen veel harder binnenkomen. Die mensen zijn gebroken voor het leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |