een gerenoveerde dan toch wel? Niet een die nog op de nominatie staat gesloopt te worden?quote:
er zijn plannen voor volgend jaar om verduurzaming toe te passen, dus zal vast een keer gerenoveerd zijn? ik weet iig niks van slopenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een gerenoveerde dan toch wel? Niet een die nog op de nominatie staat gesloopt te worden?
Dat welquote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook niet moeders mooiste, maar daar zit tenminste nog iets van vorm in
Ze hebben gewoon de prijzen omhoog gegooid zodat het plebs het niet meer kan betalen zeker?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:51 schreef Koen66 het volgende:
de wijk is echt geweldig vooruit gegaan, was echt het ghetto van Zoetermeer, nu stukken beter
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon de prijzen omhoog gegooid zodat het plebs het niet meer kan betalen zeker?
Wat vind jij de lelijkste stad in Nederland, en daarna de lelijkste stad op aarde?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou niet gelukkig kunnen wonen in een lelijke stad, past niet bij me.
ja, werd net ook op de tv genoemdquote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:10 schreef mschol het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)scli-intl/index.html
Almelo, Almeloquote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat vind jij de lelijkste stad in Nederland, en daarna de lelijkste stad op aarde?niks persoonlijks verder, gewoon benieuwd, de rest hier op KSC mag ook antwoorden mocht het jullie boeien
![]()
Eeuhm Delfzijl en op Aarde, ik denk die Braziliaanse poepsteden.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat vind jij de lelijkste stad in Nederland, en daarna de lelijkste stad op aarde?niks persoonlijks verder, gewoon benieuwd, de rest hier op KSC mag ook antwoorden mocht het jullie boeien
![]()
Edequote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
![]()
Hangt de hond eraan?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:46 schreef bitterbal het volgende:
Er is ergens een raam aan het klapperen en k draai door van het geluid
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:46 schreef bitterbal het volgende:
nog steeds geen oordopjesquote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:46 schreef bitterbal het volgende:
Steden zijn sowieso lelijk in Nederland. Allemaal Blokkers, kruidvatten etc. Doe mij maar Parijs, maar ook niet overal, je moet de plekjes weten.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou niet gelukkig kunnen wonen in een lelijke stad, past niet bij me.
Ah. Ook leuk.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de endeldarm van de maas: Rotterdam
wereldhavendagenzakendingen
https://www.thetrainline.(...)ogna-naar-san-marinoquote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen denk ik poging naar San Marino, maar ben nooit zo'n held in vreemde steden met de trein.
quote:Op donderdag 1 september 2022 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
liesje1979 in NWS / Leerling van Haagse school overleden door afgebroken giek op zeilschip
Die ouders waren leerkrachten op de school die aan ons verbonden is, maar moesten weg toen ze een relatie kregen. Het nichtje van dat meisje die er naast stond toen het gebeurde jaren op de groep gehad tot 3 jaar terug ofzo. Afschuwelijk.
Volgens mij moet ik met de trein naar Rimini en dan met de bus verder.quote:Op donderdag 1 september 2022 00:02 schreef Flory het volgende:
[..]
https://www.thetrainline.(...)ogna-naar-san-marino
Ben er eerder vanavond wel even goed naar van geweest kan ik je zeggen. Sowieso na het ongeluk van mijn broer dat deze dingen veel harder binnenkomen. Die mensen zijn gebroken voor het leven.quote:
Zullen wel verschillende opties zijn om er te komen, had die site nog openstaanquote:Op donderdag 1 september 2022 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik met de trein naar Rimini en dan met de bus verder.
Dacht dat er niet eens een treinstation was daar.quote:Op donderdag 1 september 2022 00:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Zullen wel verschillende opties zijn om er te komen, had die site nog openstaan
Akelig.quote:Op donderdag 1 september 2022 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
liesje1979 in NWS / Leerling van Haagse school overleden door afgebroken giek op zeilschip
Die ouders waren leerkrachten op de school die aan ons verbonden is, maar moesten weg toen ze een relatie kregen. Het nichtje van dat meisje die er naast stond toen het gebeurde jaren op de groep gehad tot 3 jaar terug ofzo. Afschuwelijk.
begrijpelijkquote:Op donderdag 1 september 2022 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben er eerder vanavond wel even goed naar van geweest kan ik je zeggen. Sowieso na het ongeluk van mijn broer dat deze dingen veel harder binnenkomen. Die mensen zijn gebroken voor het leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |