quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:05 schreef LordofLeaves het volgende:
Ik ga er weer vandoor. Voor diegene die een nieuw topic van de SC gaat openen; noem het Puzziepie's Funky Sex Chat!
Er is hier een vaste blauwe-of-duty, die is er vast straks wel weerquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:27 schreef Koen66 het volgende:
komen er wel eens blauwen hier? Dan moet de TT maar aangepast
LoL ookquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha misschien kan @:Puzziepie nog wel een ronde wachten?
Gelukkig heeft hij Lenny77quote:
Over Lennieee?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij Lenny77
Hij komt er wel overheen
Ik kan @Lenny77 maar op 1 manier opvatten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik kan @:Lenny77 maar op 1 manier opvatten.Oh jeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh jee sorry @:LordofLeaves Niet jouw TT
Hoezo kan???quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Oh en natuurlijk blijft ie open!! Ik neem niemand anders zijn pleziertje weg.
Zou het leuk vinden als ik zelf ook kan blijven
Nou.. deze blauwe heeft mee gewerkt om deze SC weer in gang te schoppen (zonder de rest natuurlijk niet mogelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:27 schreef Koen66 het volgende:
komen er wel eens blauwen hier? Dan moet de TT maar aangepast
Nicequote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou.. deze blauwe heeft mee gewerkt om deze SC weer in gang te schoppen (zonder de rest natuurlijk niet mogelijk)
Ik ga je nu eerst de kans geven om te zeggen of er tetten onder die spoiler staan.quote:
Nee hoor, gewoon zeeeeeer inactiefquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nice
Was ie dicht ofzo al die jaren?
Daar gaat sowieso nog een staartje aan komenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh jee![]()
Dat kan je beter 'uitvechten' met @:LordofLeaves , hij wil ze wel
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ga je nu eerst de kans geven om te zeggen of er tetten onder die spoiler staan.
Goed zo!! Zeg het emquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Daar gaat sowieso nog een staartje aan komen
jaren geleden zelfs nog een keer een SEX SC meet geweestquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon zeeeeeer inactief
Das mss wel een leuke om nog eens te doen!quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jaren geleden zelfs nog een keer een SEX SC meet geweest
Ai ai dit klinkt spannendquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zeggen??? Hij zou wensen dat het daar bij blijft
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Das mss wel een leuke om nog eens te doen!
Tuurlijk, altijd leuk om de namen in echte mensen te zien veranderenquote:
*pakt popcornquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij moet nog iets beantwoorden meneertje
Ik moet niks madamquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij moet nog iets beantwoorden meneertje
Even TLDR: ik wil deze SC tetten en KPD materiaal vrij houden. Das eigenlijk het enige wat ik vraag en iemand die mij hier kent weet dat ik een heeeeeeeeuuuullle makkelijke mod ben. Dit is denk ik zelfs de enige keer in al deze jaren dat ik iets vraag. Tetten en vagijnen genoeg te zien in 500 miljoen miljard topics.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:58 schreef Lenny77 het volgende:
Tetten en vagijnen genoeg te zien in 500 miljoen miljard topics.
geen idee eigenlijk of het hier uberhaupt mag?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Even TLDR: ik wil deze SC tetten en KPD materiaal vrij houden. Das eigenlijk het enige wat ik vraag en iemand die mij hier kent weet dat ik een heeeeeeeeuuuullle makkelijke mod ben. Dit is denk ik zelfs de enige keer in al deze jaren dat ik iets vraag. Tetten en vagijnen genoeg te zien in 500 miljoen miljard topics.
Ja... en ze luisteren dus niet..
En nu heeft Modus dus een mogelijke tetten-actie gedaan (heb nog niet gekeken)...
Denk dat het wel mag, als het op andere plaatsen mag zal het hier ook wel mogen neem ik aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk of het hier uberhaupt mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |