quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:34 schreef cosmosis het volgende:
Met Onana hadden we afgelopen CL gewoon gewonnen
Ik heb nog nooit een keeper zo slecht terug zien komen na een schorsing of blessure als Onana, ik vond hem eerst altijd erg goed, maar na zijn terugkomst leek het wel alsof hij nog nooit van zijn leven een doel had gezien.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:34 schreef cosmosis het volgende:
Echt als die Tyfus RVC die keeper blokkeert mogen ze echt de tering krijgen. De rest boeit weinig, hebben we genoeg talent voor, maar de keepers zijn sinds het Onana debacle een drama en kosten je gewoon punten in de CL.
Met Onana hadden we afgelopen CL gewoon gewonnen, daarvoor in de plaats zijn we maar wat blij met 1e divisie pareltje Pasveer die het enigzins goed doet bij gebrek aan beter. 100 Miljoen besteden aan onze voorhoede maar te gierig om 12 miljoen in een fatsoenlijke keeper te stoppen.
Keepers zijn gewoon niet op te leiden, die moet je kopen in hun prime years, alleen dan pakken ze punten voor je. Hopen op een 18-jarig talent die doorbreekt kun je gewoon vergeten.
Dit mist Ajax nog van de top zoals Bayern Munchen, de mentaliteit om op de cruciale plekken de wereldtop te hebben staan en daar ook te investeren.
Voor de rest lekker een dikke toeter gerookt vanavond?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:34 schreef cosmosis het volgende:
Echt als die Tyfus RVC die keeper blokkeert mogen ze echt de tering krijgen. De rest boeit weinig, hebben we genoeg talent voor, maar de keepers zijn sinds het Onana debacle een drama en kosten je gewoon punten in de CL.
Met Onana hadden we afgelopen CL gewoon gewonnen, daarvoor in de plaats zijn we maar wat blij met 1e divisie pareltje Pasveer die het enigzins goed doet bij gebrek aan beter. 100 Miljoen besteden aan onze voorhoede maar te gierig om 12 miljoen in een fatsoenlijke keeper te stoppen.
Keepers zijn gewoon niet op te leiden, die moet je kopen in hun prime years, alleen dan pakken ze punten voor je. Hopen op een 18-jarig talent die doorbreekt kun je gewoon vergeten.
Dit mist Ajax nog van de top zoals Bayern Munchen, de mentaliteit om op de cruciale plekken de wereldtop te hebben staan en daar ook te investeren.
Nee nog veel erger een finale plek gekost.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:36 schreef GGMM het volgende:
Ja Onana heeft nog nooit punten gekost in de CL
Mee eens dat door Onana zn eigen mentaliteit het niet meer houdbaar werd, maar voor die tijd had hij een veel groter aandeel dan een Pasveer na die tijd. Een topkeeper die ook een rotsvaste waarde is is gewoon extreem belangrijk, daar moet je niet op bezuinigen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een keeper zo slecht terug zien komen na een schorsing of blessure als Onana, ik vond hem eerst altijd erg goed, maar na zijn terugkomst leek het wel alsof hij nog nooit van zijn leven een doel had gezien.
Niet meetrainen is hip tegenwoordigquote:
Niet trainen loont is bewezenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet meetrainen is hip tegenwoordig
Ook de RvC staat zwaar voor lul, die hebben de zaken duidelijk niet goed in gaten.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:42 schreef trein2000 het volgende:
Ik zou dit geloof ik niet accepteren als ik TD was; staat compleet voor schut zo.0
quote:Commissaris (voorzitter)
Danny Blind
Leen Meijaard
Ernst Ligthart
Peter Mensing
Annette Mosman
Georgette Schlick
Volgens de kenners een topper, toch hoop ik stiekem dat conceição zich stormachtig ontwikkelt! Interessant talent.quote:
Ik denk dat we nog eerder afscheid nemen van Kudus dan van Alvarez eigenlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:46 schreef Wertha het volgende:
We kunnen naar bed dus.
Inkomende transfers zijn klaar. Morgen eventueel nog afscheid nemen van Alvarez en dan weten we hoe de vlag er op papier bij hangt.
'quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:47 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Volgens de kenners een topper, toch hoop ik stiekem dat conceição zich stormachtig ontwikkelt! Interessant talent.
Alvarez gaat echt niet wegquote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:48 schreef Scorpie het volgende:
Zal je zien dat die RvC morgen Alvarez nog verpatst ook
Prima dat zo’n RvC een keer ingrijpt, zijn ze voor. Maar als je dat 2-3 keer doet in zo’n kort tijdsbestek dan is dat gewoon een motie van wantrouwen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook de RvC staat zwaar voor lul, die hebben de zaken duidelijk niet goed in gaten.
Zit eens te kijken wie erin zitten. Maar wie zijn dat allemaal
Echt een voetbal rvc wel ja![]()
![]()
[..]
Ho Ho, het was rond he. RvC heeft het tegengehouden.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
De hele zomer is de keeperssituatie duidelijk en dan op 31 augustus is er te weinig tijd om de deal met Vlachodimos af te ronden. Leg maar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |