Ik denk dat dit de onervarenheid is van H2. Je moet de achterban goed informeren en schijnbaar doen ze dat niet goed.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het grote amateurisme bij directie en RVC verontrust me meer.
Haalt Thomas Tuchel de kerst?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klinkt als totale paniek in Londen
Die debiel van de volleybal zit er nu toch in? Zal alles wel tegen houdenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:49 schreef Black-Death het volgende:
Rvc houdt zich opeens wel heel erg bezig met operationele en lopende zaken.
Lijkt wel een ouderwetse machtsstrijd.
Of was hij van de hockey? Wat een engnekje.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:55 schreef GGMM het volgende:
volleybal heeft niks met sport te maken
Nimirgodquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:55 schreef GGMM het volgende:
volleybal heeft niks met sport te maken
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die debiel van de volleybal zit er nu toch in? Zal alles wel tegen houden
Of gewoon hetzelfde bedrag hebben gevraagd als Antony.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga er vanuit dat Chelsea geen twee brekers wil aantrekken voor bijna 100 miljoen, dus Ajax zal de deur wel hebben dichtgegooid... en terecht.
Jinx?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga er vanuit dat Chelsea geen twee brekers wil aantrekken voor bijna 100 miljoen, dus Ajax zal de deur wel hebben dichtgegooid... en terecht.
Mister Losersflightquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die debiel van de volleybal zit er nu toch in? Zal alles wel tegen houden
Nee, ik snap die spelers ook niet trouwens. Als zo'n club om 5 voor 12 bij je aanklopt kun je je afvragen hoe serieus je ze nemen. Ja het salaris zal prima zijn, maar je zit wel de komende jaren ergens meer op de bank dan dat je speelt. Wacht dan gewoon nog een jaartje en speel een leuk WK.quote:
Krijgt de jeugd ook weer een kans.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:13 schreef Ramboetan het volgende:
Als het zo doorgaat zijn straks 6 of 7 spelers weg die vorig jaar basis stonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |