Ze hadden die Gorter helemaal niet moeten halen, waarom heb ik de RVC toen niet gehoord he?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ergens snap ik het wel, je kunt Gorter dan wel afschrijven
Er moeten ook nog even gelikte filmpjes gemaakt worden natuurlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:04 schreef Simmertje het volgende:
Dus momenteel alle 3 nog niet officieel aangekondigd. Dit kan nog een grote deceptie worden haha.
Nou en, die is niet goed genoeg.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij Jong speelde kassière ook een prima seizoen. Balt nu bij Groningen ofzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Speelde een prima seizoen bij jong
Eensquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:17 schreef GGMM het volgende:
Maar prima, het gaat me er meer om dat dat na/tijdens onderhandelingen met die keeper weer afgekeurd wordt. Zoiets zou je van tevoren moeten weten. Wat een amateuristische teringzooi
Hardop gelachenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Speelde een prima seizoen bij jong
Mooi woordgrapje, kan ik wel waarderenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:18 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Bij Jong speelde kassière ook een prima seizoen. Balt nu bij Groningen ofzo.
Wat is dit voor amateuristische teringbende. Kunnen die debielen niet even professioneel te werk gaan?quote:
Het grote amateurisme bij directie en RVC verontrust me meer.quote:
Die RvC gaat er anders niet aan als het dit jaar kut loopt. Die blijven zitten met hun volgevreten pens.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:03 schreef bbuddybb het volgende:
Het is echt de RvC tegen het duo Huntelaar & Hamstra he?
Het is echt te debiel voor woorden. We hebben honderden miljoenen binnen maar 10 miljoen voor een fatsoenlijke keeper is dan weer teveel. Fucking kansloos en de Boer praktijken all over again.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het grote amateurisme bij directie en RVC verontrust me meer.
Zonder fatsoenlijke keeper kun je overwintering in de CL op je buik schrijven.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
1 x meer scoren dan de tegenstander. Groetjes Johan Cruijffquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zonder fatsoenlijke keeper kun je overwintering in de CL op je buik schrijven.
Vorig seizoen ook gelukt met Pasveer?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zonder fatsoenlijke keeper kun je overwintering in de CL op je buik schrijven.
Toen was de poule wat zwakker.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vorig seizoen ook gelukt met Pasveer?
Ultieme actie; Gakpo en Sangare pleitequote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:43 schreef franklop het volgende:
Chelsea biedt ook op Sangare. Kan goed nieuws zijn
Of ze gebruiken een b-speler om Alvarez te krijgenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:43 schreef franklop het volgende:
Het is niet alsof een goede keeper ik een keer gaat zorgen dat je van Liverpool gaat winnen. Al spelen die nu ook gewoon weer erg matig. Sporting of Napoli is redelijk gelijk en Rangers Besiktas ook.quote:
Klinkt als totale paniek in Londenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:43 schreef franklop het volgende:
Ik chargeerde ook ietwat, maar je hebt bij voorkeur wel een betere keeper nodig dan Ajax nu heeft. Het zou zonde zijn wanneer je door een typische eredivisiekeepersfout de tweede ronde zou mislopen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is niet alsof een goede keeper ik een keer gaat zorgen dat je van Liverpool gaat winnen. Al spelen die nu ook gewoon weer erg matig. Sporting of Napoli is redelijk gelijk en Rangers Besiktas ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |