abonnement Unibet Coolblue
pi_205805254
quote:
Paus Franciscus heeft bevolen dat het centrale bestuur van de Rooms-Katholieke Kerk en aanverwante entiteiten al hun financile activa vr eind september moeten weghalen bij externe banken en onderbrengen bij de Vaticaanse bank. ‘Wat weet de paus dat wij niet weten?’

De verordening van paus Franciscus om alle financile middelen op zo’n korte termijn onder te brengen bij het Instituut voor Religieuze Werken (IOR), de officile naam van de Vaticaanse bank, zou volgens het decreet voortvloeien uit een wijziging van de grondwet van het Vaticaan in maart van dit jaar.

De paus zegt dat artikel 219, lid 3 van de grondwet zo moet worden genterpreteerd ‘dat de activiteit van vermogensbeheerder en bewaarder van het roerend patrimonium van de Heilige Stoel [het hoogste bestuur van de Katholieke kerk] en van de instellingen die met de Heilige Stoel verbonden zijn, de exclusieve verantwoordelijkheid is van het Instituut voor Religieuze Werken.’

Interne machtsstrijd of voorkennis?

Ingewijden beweren dat het bevel van de paus onderdeel uitmaakt van een interne machtsstrijd over wie het beheer krijgt over de kerkelijke financin: traditionalisten of modernisten.

Volgens 'The Pillar Catholic' zou de verandering van Franciscus een dramatisch effect kunnen hebben op de financile verantwoording in het Vaticaan, en bijna alle financile zaken onder internationaal toezicht kunnen brengen.

"De [Vaticaanse] bank wordt nu algemeen beschouwd als de meest transparante en geloofwaardige financile instelling die het Vaticaan heeft – voor een groot deel omdat het onderworpen is aan internationale normen en inspecties door financile waakhonden," aldus The Pillar Catholic.

Externe critici vermoeden echter dat de paus met de stap het vermogen van de kerk veilig wil stellen in verband met een dreigende ineenstorting van het financile systeem.

"Wat weet hij wat wij niet weten?," vraagt Gareth Icke, die samen met zijn vader David Icke programma's maakt waarin hij banden onderzoekt tussen regeringen, het internationale bedrijfsleven, koningshuizen, de financile elite en instituties als de Rooms-Katholieke kerk.

De populaire Amerikaanse radiopresentator Hal Turner denkt ook dat de paus over bepaalde voorkennis beschikt.

“Deze stap van paus Franciscus sluit perfect aan bij de informatie die ik afgelopen weekend kreeg van bankiers/financile mensen, onthuld in mijn radioshow van 29 augustus. Die bankiers/financile mensen vertelden mij dat zij een massale financile ineenstorting verwachten ‘binnen 3 tot 4 weken’, het officile begin van de Derde Wereldoorlog, en een hyper-inflatoire periode die het maatschappelijk functioneren wegvaagt. Het staat allemaal in het archief van mijn radioshow van 29 augustus."

"Wanneer de Paus de kerk vertelt om al hun geld (pronto) naar de Vaticaanse bank te brengen, lijkt het mij dat hij weet dat de andere banken in grote problemen gaan komen, en hij wil dat het geld van de kerk veilig is,” meent Turner.

'Paus wil nieuwe wereldorde'

Paus Franciscus is de eerste Jezuet die binnen de Rooms-Katholieke kerk het ambt van paus bekleedt. Hij wordt gezien als een modernist die de kerk van binnenuit wil veranderen. Zijn acceptatie van het homohuwelijk heeft vele gelovigen diep geschokt. Franciscus heeft ervoor gezorgd dat vrouwen een grotere rol mogen spelen in de kerk. Zo mogen zij nu de communie toedienen en dienst doen aan het altaar.

Tijdens de coronacrisis kreeg hij met name veel kritiek vanwege zijn herhaalde en dringende oproepen aan Katholieken om zich te laten vaccineren tegen COVID-19, met name omdat tijdens de productie van de vaccins stamcellen van foetussen worden gebruikt, wat in het geloof strikt verboden is. Zijn goedkeuring voor het vaccin maakte het extra moeilijk voor gelovigen om zich te beroepen op een uitzondering voor verplichte vaccinatie op basis van het geloof.

De Amerikaanse Aartsbisschop Carlo Maria Vigan schreef tijdens de coronacrisis tal van open brieven waarin hij paus Franciscus ervan beschuldigde samen met de Rothschilds, Bill Gates, George Soros, de Rockefellers, de Amerikaanse overheid en tal van internationale organisaties en NGO's een nieuwe wereldorde na te streven. Franciscus staat erom bekend dat hij nauwe banden onderhoudt met de mondiale elites.

Vaticaanse bank

De Vaticaanse bank is gevestigd in Vaticaanstad en heeft 110 werknemers en 14.519 clinten. Vanaf 2021 beheerde het 5,2 miljard euro (5,6 miljard dollar) aan activa van clinten.

Hoewel de Vaticaanse bank gewoonlijk een ‘bank’ wordt genoemd, is het technisch gezien een financieel instituut, zonder filialen, dat binnen Vaticaanstad werkt om diensten te verlenen aan clinten, waaronder de Heilige Stoel en daarmee verbonden entiteiten, religieuze ordes, geestelijken, katholieke instellingen en medewerkers van de Heilige Stoel.

Het instituut zag zijn aantal clinten met 472 dalen, van 14.991 clinten eind 2020 tot 14.519 in 2021. Bijna de helft van de clinten in 2019 bestond uit religieuze ordes.

Volgens het jaarverslag is de nettowinst van de financile instelling in 2021 met 19 miljoen dollar gedaald, tegen 44 miljoen dollar in 2020 en 46 miljoen dollar in 2019.

Het decreet zal de instellingen van de Heilige Stoel, met inbegrip van het Staatssecretariaat, dwingen hun financile activa vr eind september naar de Vaticaanse bank over te brengen. Van het Staatssecretariaat is bekend dat het rekeningen had bij Zwitserse financile instellingen, waaronder Credit Suisse.
twitter


Wat weet de paus dat wij niet weten?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205805279
@Ali_Kannibali deze is echt iets voor jou

[ Bericht 5% gewijzigd door Ali_boo op 31-08-2022 20:01:05 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 31 augustus 2022 @ 19:45:13 #3
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_205805653
Franciscus is in elk geval prima bezig met zaken als het homohuwelijk, vrouwenrechten, vaccinaties etc, wellicht dat hij de fondsen beschermt tegen kwade invloeden van grote boze mensen die er slechte dingen mee willen doen :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_205805699
-Knip- Doe maar niet-

[ Bericht 86% gewijzigd door Jippie op 17-09-2022 00:04:12 ]
pi_205805825
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 19:50 schreef QuidProJoe het volgende:
Wel slim van de paus. Gewoon de globohomo-agenda volgen en al het kindermisbruik is ineens acceptabel.
Globohomo-agenda?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205806059
Een optie die trouwens niet in de OP wordt genoemd is trouwens dat het vermogen uit externe banken wordt gehaald vanwege de angst voor inbeslagname.

Neem bijvoorbeeld President Trumps Executive Order 13848, Imposing Certain Sanctions in the Event of Foreign Interference in a United States Election. Die biedt de mogelijkheid het vermogen van buitenlanders/buitenlandse entiteiten te bevriezen of in beslag te nemen. Zo zullen er vast een hoop andere mogelijkheden zijn voor andere landen.
pi_205808020
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator donderdag 1 september 2022 @ 00:21:08 #8
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205808362
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit bericht vrij schokkend vond toen ik het net las. Zat vanavond Youtube filmpjes te kijken en bij iedere refresh kreeg ik steeds aanbevolen video's van investeerders, beleggers die zeggen dat de komende weken het financile systeem kan klappen.

En iedereen die me een beetje kent weet hoe ik over het Vaticaan denk (als in geinfiltreerde bende en niks Christelijks meer aan). Maar goed, als zij hun bezittingen al gaan weg zetten in eigen beheer. Ja dan gaat er wel wat gebeuren ben ik bang.
Lach met een schone bips
pi_205808392
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
Zat vanavond Youtube filmpjes te kijken en bij iedere refresh kreeg ik steeds aanbevolen video's van investeerders, beleggers die zeggen dat de komende weken het financile systeem kan klappen.
Dat is gewoon hoe Youtube werkt, die bevelen gewoon een hoop conspiracy shit aan zodat je door blijft klikken _O-
  Moderator donderdag 1 september 2022 @ 01:17:55 #10
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205808510
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 00:34 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Dat is gewoon hoe Youtube werkt, die bevelen gewoon een hoop conspiracy shit aan zodat je door blijft klikken _O-
Joah, terwijl ik daar nooit naar gekeken heb daar en ik het zag voor ik dit topic zag.... Good job Youtube algoritme.. Predict the future
Lach met een schone bips
  donderdag 1 september 2022 @ 06:48:42 #11
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205808695
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit bericht vrij schokkend vond toen ik het net las. Zat vanavond Youtube filmpjes te kijken en bij iedere refresh kreeg ik steeds aanbevolen video's van investeerders, beleggers die zeggen dat de komende weken het financile systeem kan klappen.

En iedereen die me een beetje kent weet hoe ik over het Vaticaan denk (als in geinfiltreerde bende en niks Christelijks meer aan). Maar goed, als zij hun bezittingen al gaan weg zetten in eigen beheer. Ja dan gaat er wel wat gebeuren ben ik bang.
Als je er wat omheen leest lijkt het logischer dat de paus zijn machtspositie aan het consolideren is.

Laat onverlet dat het financiele systeem gewoon kan klappen binnenkort. Als dat na 1 okt.is dan heeft Fransiscus 2 vliegen in 1 klap. Misschien heeft ie ook wat rond lopen youtuben
pi_205808699
gestopt met lezen bij david icke. lol
pi_205808794
Vaticaan is altijd een bron voor conspirancies.
Vakman pur sang
pi_205811019
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 01:17 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Joah, terwijl ik daar nooit naar gekeken heb daar en ik het zag voor ik dit topic zag.... Good job Youtube algoritme.. Predict the future
Als je in de conspiracy zone zit dan krijg je dat soort filmpjes al snel, je hoeft het niet zelf op te zoeken. Algoritmes van Google zijn 10/10
pi_205811151
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:14 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Als je in de conspiracy zone zit dan krijg je dat soort filmpjes al snel, je hoeft het niet zelf op te zoeken. Algoritmes van Google zijn 10/10
Heeft niet per se te maken met 'in de conspiracy zone' zitten. Iedereen krijgt filmpjes die binnen de belangstellingssfeer zitten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205811851
quote:
11s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 19:12 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
[ twitter ]

Wat weet de paus dat wij niet weten?
Interessant. Heb je je geld al van de bank gehaald en in goudstaven gestopt?

#GoBankrupt4Ukraine
pi_205811911


When do old 20 notes expire?
The paper 20 note will no longer be accepted as legal tender after 30 September 2022, the same date that the old style 50 banknotes will go out of circulation, and you can keep spending both of them until then.


https://inews.co.uk/news/(...)-circulation-1702971

Toeval?
#GoBankrupt4Ukraine
pi_205814635
De Vaticaan bank gaat over tot Roebels. :Y

Zitten zij we lekker warm deze winter...
pi_205817607
Best interessant maar ook niet weer zo heel relevant aangezien het Vaticaan altijd via derden zijn zaakjes heeft geregeld: politici en bankiers die niet per se officieel in dienst van de kerk werken, maar officieus wel degelijk. Denk aan een Mario Draghi die de Rooms-Katholieke sociaaleconomische visie in Europees beleid vertaalt, evenals de hele Europese Unie en haar beleid. Voormalig president van Rompuy schepte erover op dat hij en andere hooggeplaatsten in de EU allemaal de filosofie van de Jezuieten volgen. Je hebt dus een Rooms Katholieke Europese Unie die in de boeken niet onder het Vaticaan valt, maar in werkelijkheid wel degelijk omdat men de kerk gehoorzaamt.

Dit zie je ook in de VS waar bijvoorbeeld een John Kerry de paus een groot moreel leider noemt die moet worden gevolgd op het gebied van climate change. De democratische partij barst van de Rooms Katholieken die naar de paus kijken als voorbeeld voor beleid. Het lijkt dus alsof de kerk op een afstand staat en geen invloed heeft, maar in werkelijkheid wordt overal de Rooms Katholieke nieuwe wereldorde ingevoerd.


In Nederland geldt dit natuurlijk ook met al onze zogenaamde 'crisissen': ondermijning van nationale soevereiniteit, priv-eigendom, vrijheid van meningsuiting, massale immigratie, enz. Sigrid Kaag is openlijk Rooms Katholiek. Ik weet niet wat Rutte is, maar dat hij dezelfde koers vaart is duidelijk.

Denk ook aan bedrijven als Vanguard die grotendeels door leden vanbv de ridders van Malta worden bestuurd en daarmee dus indirect door de kerk (en Vanguard bezit overal aandelen in).

De hoeveelheid rijkdom die daarin omgaat is wat mij betreft veel interessanter.

In wezen koopt het Vaticaan via Vanguard de hele wereld op, zonder dit zelf direct te beheren. De grootste rijkdom die het Vaticaan direct beheert zit hem volgens mij niet in liquiditeiten maar in onroerend goed en kunst.

Ook de centrale banken voeren beleid dat uiteindelijk ten gunste van de kerk zal zijn, namelijk door middel van inflatie onafhankelijke soevereine naties opblazen en de welvaart van de middenklasse verdampen waardoor iedereen uiteindelijk weer aan de bedelstok komt, zoals in feodale tijden. Een arme populatie is makkelijker te controleren dan een onafhankelijke, welvarende populatie.

Zelf dacht ik lange tijd dat de instorting van de economie een vrij acute aangelegenheid zou zijn.
Het lijkt er echter op dat er meer sprake is van een langzame, geleidelijke ineenstorting die weinig aandacht trekt vanwege andere internationale gebeurtenissen, met name covid en Oekraiene. Maar in wezen is het systeem al sinds 2008 aan het instorten, dit is nu alleen aan het versnellen en vandaar de hoge inflatie.

Het kan dus nog wel een paar jaar duren voordat dit voltooid is. Mensen verliezen geleidelijk hun koopkracht terwijl de aandelenmarkten constant met nieuw geld worden opgeblazen. Enorm veel geld komt in handen van een klein groepje en de rest verzuipt.

Dit kan nog wel een tijdje aanhouden (al is de inflatie intussen wel erg hoog geworden dus extreem lang ook weer niet).

[ Bericht 32% gewijzigd door Ali_Kannibali op 02-09-2022 09:07:17 ]
pi_205823648
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 08:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Best interessant maar ook niet weer zo heel relevant aangezien het Vaticaan altijd via derden zijn zaakjes heeft geregeld: politici en bankiers die niet per se officieel in dienst van de kerk werken, maar officieus wel degelijk. Denk aan een Mario Draghi die de Rooms-Katholieke sociaaleconomische visie in Europees beleid vertaalt, evenals de hele Europese Unie en haar beleid. Voormalig president van Rompuy schepte erover op dat hij en andere hooggeplaatsten in de EU allemaal de filosofie van de Jezuieten volgen. Je hebt dus een Rooms Katholieke Europese Unie die in de boeken niet onder het Vaticaan valt, maar in werkelijkheid wel degelijk omdat men de kerk gehoorzaamt.

Dit zie je ook in de VS waar bijvoorbeeld een John Kerry de paus een groot moreel leider noemt die moet worden gevolgd op het gebied van climate change. De democratische partij barst van de Rooms Katholieken die naar de paus kijken als voorbeeld voor beleid. Het lijkt dus alsof de kerk op een afstand staat en geen invloed heeft, maar in werkelijkheid wordt overal de Rooms Katholieke nieuwe wereldorde ingevoerd.


In Nederland geldt dit natuurlijk ook met al onze zogenaamde 'crisissen': ondermijning van nationale soevereiniteit, priv-eigendom, vrijheid van meningsuiting, massale immigratie, enz. Sigrid Kaag is openlijk Rooms Katholiek. Ik weet niet wat Rutte is, maar dat hij dezelfde koers vaart is duidelijk.

Denk ook aan bedrijven als Vanguard die grotendeels door leden vanbv de ridders van Malta worden bestuurd en daarmee dus indirect door de kerk (en Vanguard bezit overal aandelen in).

De hoeveelheid rijkdom die daarin omgaat is wat mij betreft veel interessanter.

In wezen koopt het Vaticaan via Vanguard de hele wereld op, zonder dit zelf direct te beheren. De grootste rijkdom die het Vaticaan direct beheert zit hem volgens mij niet in liquiditeiten maar in onroerend goed en kunst.

Ook de centrale banken voeren beleid dat uiteindelijk ten gunste van de kerk zal zijn, namelijk door middel van inflatie onafhankelijke soevereine naties opblazen en de welvaart van de middenklasse verdampen waardoor iedereen uiteindelijk weer aan de bedelstok komt, zoals in feodale tijden. Een arme populatie is makkelijker te controleren dan een onafhankelijke, welvarende populatie.

Zelf dacht ik lange tijd dat de instorting van de economie een vrij acute aangelegenheid zou zijn.
Het lijkt er echter op dat er meer sprake is van een langzame, geleidelijke ineenstorting die weinig aandacht trekt vanwege andere internationale gebeurtenissen, met name covid en Oekraiene. Maar in wezen is het systeem al sinds 2008 aan het instorten, dit is nu alleen aan het versnellen en vandaar de hoge inflatie.

Het kan dus nog wel een paar jaar duren voordat dit voltooid is. Mensen verliezen geleidelijk hun koopkracht terwijl de aandelenmarkten constant met nieuw geld worden opgeblazen. Enorm veel geld komt in handen van een klein groepje en de rest verzuipt.

Dit kan nog wel een tijdje aanhouden (al is de inflatie intussen wel erg hoog geworden dus extreem lang ook weer niet).

Ok het leest als een goed boek, maar met hoog fantasie gehalte, dat wel. :D
Vakman pur sang
pi_205824174
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 08:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Denk ook aan bedrijven als Vanguard die grotendeels door leden vanbv de ridders van Malta worden bestuurd en daarmee dus indirect door de kerk (en Vanguard bezit overal aandelen in).

Niet om de wijsneus te spelen maar heb je hier toevallig een referentie voor? Het is voor mij altijd een raadsel geweest wie de aandeelhouders aldaar zijn (dito wb Blackrock).
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator zaterdag 3 september 2022 @ 00:55:42 #22
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205826445
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 20:42 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Niet om de wijsneus te spelen maar heb je hier toevallig een referentie voor? Het is voor mij altijd een raadsel geweest wie de aandeelhouders aldaar zijn (dito wb Blackrock).
Dit kun je simpel zelf uitvinden :) Dit kleine 5 minuten huiswerk hoeft een ander toch niet voor je te doen?
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 3 september 2022 @ 00:59:05 #23
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205826459
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Heeft niet per se te maken met 'in de conspiracy zone' zitten. Iedereen krijgt filmpjes die binnen de belangstellingssfeer zitten.
Uhmmm nee, ik gebruik YT alleen voor alledaagse dingen via Mozilla... Voor "Conspiracy zone" dingen zoals jij ze benoemd gebruik ik Brave browser en een VPN. En de suggesties lijken niet eens op elkaar :D

Dus nee, deze vlieger gaat niet op.
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 3 september 2022 @ 01:08:01 #24
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205826490
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 08:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik weet niet wat Rutte is
Kijk eens naar zijn gelaatstrekken, vergelijk die eens met de oude joden. Wat nu de Kabbala is.... Ze komen allemaal van dezelfde familie.

De oude Kabbala is een vorm van wijsheid, alchemy, geneeskunde, alles hadden ze in hun bezit. De kabbala nu? Misbruik van hoe ze op hun posities zijn gekomen. Nogmaals.... Gelaatstrekken. Zet de kop van Rutte naast een Fauci.. Zelfde tak. Ik weet dat het voor sommige mensen moeilijk te accepteren zal worden wat er gaat gebeuren. Maar we hebben gewaarschuwd. Jij ook @Ali_Kannibali
Lach met een schone bips
pi_205826984
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Uhmmm nee, ik gebruik YT alleen voor alledaagse dingen via Mozilla... Voor "Conspiracy zone" dingen zoals jij ze benoemd gebruik ik Brave browser en een VPN. En de suggesties lijken niet eens op elkaar :D

Dus nee, deze vlieger gaat niet op.
Ik benoemde dat niet als ‘conspiracy zone’ dat deed degene waarop ik reageerde. Het was ook juist geen sneer naar jou.

Hoe goed we het ook proberen, er is altijd een algoritme van toepassing waardoor we dingen te zien krijgen die binnen onze interesses liggen. Daar zijn al die dingen op gemaakt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 4 september 2022 @ 01:22:02 #26
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205837656


[ Bericht 100% gewijzigd door Summers op 04-09-2022 01:30:55 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205837684
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 08:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik benoemde dat niet als ‘conspiracy zone’ dat deed degene waarop ik reageerde. Het was ook juist geen sneer naar jou.

Hoe goed we het ook proberen, er is altijd een algoritme van toepassing waardoor we dingen te zien krijgen die binnen onze interesses liggen. Daar zijn al die dingen op gemaakt.
Dat noemen ze de internetfuik.. En vroeger had je geen internet maar wel de zuilen.. Precies hetzelfde, waardoor mensen dachten dat iedereen zo achterlijk dacht als zij.
  Moderator zondag 4 september 2022 @ 01:57:00 #28
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205837729
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 01:34 schreef KvanDam1983 het volgende:

[..]
Je bent echt niet goed, maar dat wist ik al sinds gisteren...

Doet me een beetje antisemitisch aan, met je "gelaatstrekken"...

Een witte man lijkt op een ander witte man, en meteen "dezelfde tak"? Je had in de jaren 30 geleefd moeten hebben dan kon je er in de jaren 40 veel geld mee verdienen.
Om maar even on topic te blijven... Mein Gott |:(
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 4 september 2022 @ 02:10:29 #29
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205837760
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 01:34 schreef KvanDam1983 het volgende:

[..]
Je bent echt niet goed, maar dat wist ik al sinds gisteren...

Doet me een beetje antisemitisch aan, met je "gelaatstrekken"...

Een witte man lijkt op een ander witte man, en meteen "dezelfde tak"? Je had in de jaren 30 geleefd moeten hebben dan kon je er in de jaren 40 veel geld mee verdienen.
Eigenlijk zou ik je graag op een neutraal punt in Nederland willen uitnodigen, gewoon op een terras of iets dergelijks en face to face in gesprek gaan. Lijkt mij eerlijk gezegd wel heel erg leuk. Denk dat je met het schaamrood op de wangen afdruipt :)

Want jij snapt echt helemaal niks van wat ik bedoel, dat het je pet te boven gaat is echt niet erg. Maar reageer dan niet infantiel zoals je doet.
Lach met een schone bips
pi_205860773
merkteken van het paapse beest.



twitter

Het duurde even tot ze weer dominant werden, maar dan heb je ook wat, ook al is het tijdelijk.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_205860927
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 08:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Best interessant maar ook niet weer zo heel relevant aangezien het Vaticaan altijd via derden zijn zaakjes heeft geregeld: politici en bankiers die niet per se officieel in dienst van de kerk werken, maar officieus wel degelijk. Denk aan een Mario Draghi die de Rooms-Katholieke sociaaleconomische visie in Europees beleid vertaalt, evenals de hele Europese Unie en haar beleid. Voormalig president van Rompuy schepte erover op dat hij en andere hooggeplaatsten in de EU allemaal de filosofie van de Jezuieten volgen. Je hebt dus een Rooms Katholieke Europese Unie die in de boeken niet onder het Vaticaan valt, maar in werkelijkheid wel degelijk omdat men de kerk gehoorzaamt.

Dit zie je ook in de VS waar bijvoorbeeld een John Kerry de paus een groot moreel leider noemt die moet worden gevolgd op het gebied van climate change. De democratische partij barst van de Rooms Katholieken die naar de paus kijken als voorbeeld voor beleid. Het lijkt dus alsof de kerk op een afstand staat en geen invloed heeft, maar in werkelijkheid wordt overal de Rooms Katholieke nieuwe wereldorde ingevoerd.


In Nederland geldt dit natuurlijk ook met al onze zogenaamde 'crisissen': ondermijning van nationale soevereiniteit, priv-eigendom, vrijheid van meningsuiting, massale immigratie, enz. Sigrid Kaag is openlijk Rooms Katholiek. Ik weet niet wat Rutte is, maar dat hij dezelfde koers vaart is duidelijk.

Denk ook aan bedrijven als Vanguard die grotendeels door leden vanbv de ridders van Malta worden bestuurd en daarmee dus indirect door de kerk (en Vanguard bezit overal aandelen in).

De hoeveelheid rijkdom die daarin omgaat is wat mij betreft veel interessanter.

In wezen koopt het Vaticaan via Vanguard de hele wereld op, zonder dit zelf direct te beheren. De grootste rijkdom die het Vaticaan direct beheert zit hem volgens mij niet in liquiditeiten maar in onroerend goed en kunst.

Ook de centrale banken voeren beleid dat uiteindelijk ten gunste van de kerk zal zijn, namelijk door middel van inflatie onafhankelijke soevereine naties opblazen en de welvaart van de middenklasse verdampen waardoor iedereen uiteindelijk weer aan de bedelstok komt, zoals in feodale tijden. Een arme populatie is makkelijker te controleren dan een onafhankelijke, welvarende populatie.

Zelf dacht ik lange tijd dat de instorting van de economie een vrij acute aangelegenheid zou zijn.
Het lijkt er echter op dat er meer sprake is van een langzame, geleidelijke ineenstorting die weinig aandacht trekt vanwege andere internationale gebeurtenissen, met name covid en Oekraiene. Maar in wezen is het systeem al sinds 2008 aan het instorten, dit is nu alleen aan het versnellen en vandaar de hoge inflatie.

Het kan dus nog wel een paar jaar duren voordat dit voltooid is. Mensen verliezen geleidelijk hun koopkracht terwijl de aandelenmarkten constant met nieuw geld worden opgeblazen. Enorm veel geld komt in handen van een klein groepje en de rest verzuipt.

Dit kan nog wel een tijdje aanhouden (al is de inflatie intussen wel erg hoog geworden dus extreem lang ook weer niet).

Kende je deze?
https://geopolitics.co/2015/04/08/the-rothschilds-are-jesuits/

"International finance and banking are NOT primarily 'Jewish'. Many of the most powerful banking interests in the world are run by 'Gentiles'. One of the most powerful forces in international banking is the Knights of Malta, a Roman Catholic military order controlled by the Jesuit Superior General. Sadly, even a certain segment of the 'alternative media' helps to propagate the LIE that 'the Jews' run international banking.
Interestingly, one of the titles of the Rothschild banking dynasty is 'Guardians of the Vatican Treasury'. 'The Jews', as a people, have been used for centuries as a 'scapegoat' by these international banksters and their secret societies, such as the Jesuit-controlled Knights of Malta. To label 'the Jews' as running banking, Hollywood, etc, is to throw out the proverbial 'red herring' designed to throw us off the scent of the 'real controllers'."


The Georgia Guidestones are signed R. C. Christian. The initials R.C.C stand for the Roman Catholic Church. R. C. Christian is really 'Roman Catholic Christian' in its full name. Hidden in plain view, they are right in ya' face. They love to say they are Christian whereas they are Satanists of Satan's synagogue/church.

[ Bericht 6% gewijzigd door Alarmonoff op 05-09-2022 21:54:26 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  Moderator dinsdag 6 september 2022 @ 00:48:08 #32
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205862377
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 21:47 schreef Alarmonoff het volgende:
"International finance and banking are NOT primarily 'Jewish'
Eens met deze zin, net als de Kaballa (in huidige vorm) niet zo zeer joods is. Maar hun kennis misbruiken om de wereld naar de hand te zetten zijn ze echt wel goed mee bezig.. Net als dat het Vaticaan al lang nier meer Rooms Katholiek is. Ze zitten overal.
Lach met een schone bips
pi_205864144
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 21:47 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Kende je deze?
https://geopolitics.co/2015/04/08/the-rothschilds-are-jesuits/

"International finance and banking are NOT primarily 'Jewish'. Many of the most powerful banking interests in the world are run by 'Gentiles'. One of the most powerful forces in international banking is the Knights of Malta, a Roman Catholic military order controlled by the Jesuit Superior General. Sadly, even a certain segment of the 'alternative media' helps to propagate the LIE that 'the Jews' run international banking.
Interestingly, one of the titles of the Rothschild banking dynasty is 'Guardians of the Vatican Treasury'. 'The Jews', as a people, have been used for centuries as a 'scapegoat' by these international banksters and their secret societies, such as the Jesuit-controlled Knights of Malta. To label 'the Jews' as running banking, Hollywood, etc, is to throw out the proverbial 'red herring' designed to throw us off the scent of the 'real controllers'."

The Georgia Guidestones are signed R. C. Christian. The initials R.C.C stand for the Roman Catholic Church. R. C. Christian is really 'Roman Catholic Christian' in its full name. Hidden in plain view, they are right in ya' face. They love to say they are Christian whereas they are Satanists of Satan's synagogue/church.
Ja, de Joodse encyclopedie beschreef de Rotschilds als zodanig.

De naam Rothschild is bedacht en betekent 'Rood schild'.

Het rode schild was een symbool van Rome.

De joden die voor het vaticaan werken worden 'papal court jews' genoemd. https://en.wikipedia.org/wiki/Court_Jew

Dit is dus een kleine fractie bankiers voor de Europese adel. Niet de hele joodse gemeenschap.

Waar men op aanstuurt is het herbouwen van de tempel van Salomo in Jeruzalem om daar hun messias, 'de Christus', te ontvangen.
Dat is een centraal thema in bijv. de vrijmetselarij.

De vrijmetselarij is een voortzetting van de esoterische mysteriereligies in de loop der tijd vanuit Babylon naar oa heidens Rome en daarna via gnosticisme naar pauselijk Rome zijn verspreid.

Later pikten de tempeliers dit op. De tempeliers waren in wezen de eerste internationale bankiers met fractioneel bankieren. Nadat deze werden opgedoekt en zich verspreidden, doken zij later opnieuw op via de Jezuieten en bijv. de rozenkruisers.

De Jezuieten hebben een groot deel van de riten en rituelen van de vrijmetselarij geschreven en ontwikkeld.

Centraal in de vrijmetselarij is de Joodse kaballah, joods mysticisme.

Rooms katholicisme is exoterisch christelijk, maar esoterisch antichristelijk en luciferiaans.

Al deze stromingen hebben dezelfde onderliggende spirituele filosofie, het luciferianisme, de vergoddelijking van de mens. Dit is de religie van de elite die als god op aarde wil regeren.

De paus wordt hierin beschouwd als de god-man, de vertegenwoordiger van Jezus Christus op aarde, en elke priester is een 'alter Christos', een andere Christus.

Dit systeem is dus de verwezenlijking van deze filosofie van de vergoddelijking van de mens.

Via het geldsysteem ondermijnt men de protestantse wereld die zich heeft losgemaakt van het middeleeuwse juk van dit systeem. Door oorlogen en schulden worden deze naties weer geknecht door ze in structuren als de EU te binden en hun rijkdom te vernietigen.

Uiteindelijk zal de ultieme oplossing dus eenheid van naties en religies zijn, met het Vaticaan als morele standaard.
pi_205867165
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 10:33 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ja, de Joodse encyclopedie beschreef de Rotschilds als zodanig.

De naam Rothschild is bedacht en betekent 'Rood schild'.

Het rode schild was een symbool van Rome.

De joden die voor het vaticaan werken worden 'papal court jews' genoemd. https://en.wikipedia.org/wiki/Court_Jew

Dit is dus een kleine fractie bankiers voor de Europese adel. Niet de hele joodse gemeenschap.

Waar men op aanstuurt is het herbouwen van de tempel van Salomo in Jeruzalem om daar hun messias, 'de Christus', te ontvangen.
Dat is een centraal thema in bijv. de vrijmetselarij.

De vrijmetselarij is een voortzetting van de esoterische mysteriereligies in de loop der tijd vanuit Babylon naar oa heidens Rome en daarna via gnosticisme naar pauselijk Rome zijn verspreid.

Later pikten de tempeliers dit op. De tempeliers waren in wezen de eerste internationale bankiers met fractioneel bankieren. Nadat deze werden opgedoekt en zich verspreidden, doken zij later opnieuw op via de Jezuieten en bijv. de rozenkruisers.

De Jezuieten hebben een groot deel van de riten en rituelen van de vrijmetselarij geschreven en ontwikkeld.

Centraal in de vrijmetselarij is de Joodse kaballah, joods mysticisme.

Rooms katholicisme is exoterisch christelijk, maar esoterisch antichristelijk en luciferiaans.

Al deze stromingen hebben dezelfde onderliggende spirituele filosofie, het luciferianisme, de vergoddelijking van de mens. Dit is de religie van de elite die als god op aarde wil regeren.

De paus wordt hierin beschouwd als de god-man, de vertegenwoordiger van Jezus Christus op aarde, en elke priester is een 'alter Christos', een andere Christus.

Dit systeem is dus de verwezenlijking van deze filosofie van de vergoddelijking van de mens.

Via het geldsysteem ondermijnt men de protestantse wereld die zich heeft losgemaakt van het middeleeuwse juk van dit systeem. Door oorlogen en schulden worden deze naties weer geknecht door ze in structuren als de EU te binden en hun rijkdom te vernietigen.

Uiteindelijk zal de ultieme oplossing dus eenheid van naties en religies zijn, met het Vaticaan als morele standaard.
Damn.Verhelderend verhaal. En het leger des heils? Hun logo is een rood schild.

Dit is de gnostieke lijn door de gschiedenis heen:

God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_205876652
24 sep, noteer die maar alvast in je agenda :D

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205876701
Pope waarschuwt voor een ww3

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205877179
Dit is de Abrahamic Family House in Abu Dhabi



Waar de drie grote religies,de Islam, het Christendom en het Jodendom gaan samenkomen en een one world religion gaan vormen

Het project is ergens in 2022 klaar


https://www.vaticannews.v(...)uman-fraternity.html
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205877196
Voor meer info, check het filmpje hieronder

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205877279
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit bericht vrij schokkend vond toen ik het net las. Zat vanavond Youtube filmpjes te kijken en bij iedere refresh kreeg ik steeds aanbevolen video's van investeerders, beleggers die zeggen dat de komende weken het financile systeem kan klappen.
Shit is going down . you can feel it in the air

Itt de onderstaande bericht, die beweert dat het iets met de youtube algoritme te maken heeft. Kijk al jaren geen conspiracy videos op hun site. En ook ik heb volop video's voorbij zien komen die praten over een financiele crash ( met name de mensen in de crypto wereld)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205877291
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:55 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Interessant. Heb je je geld al van de bank gehaald en in goudstaven gestopt?

[ afbeelding ]
Al mijn geld zit in shitcoins zoals ada _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205877340
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 21:47 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Kende je deze?
https://geopolitics.co/2015/04/08/the-rothschilds-are-jesuits/

"International finance and banking are NOT primarily 'Jewish'. Many of the most powerful banking interests in the world are run by 'Gentiles'. One of the most powerful forces in international banking is the Knights of Malta, a Roman Catholic military order controlled by the Jesuit Superior General. Sadly, even a certain segment of the 'alternative media' helps to propagate the LIE that 'the Jews' run international banking.
Interestingly, one of the titles of the Rothschild banking dynasty is 'Guardians of the Vatican Treasury'. 'The Jews', as a people, have been used for centuries as a 'scapegoat' by these international banksters and their secret societies, such as the Jesuit-controlled Knights of Malta. To label 'the Jews' as running banking, Hollywood, etc, is to throw out the proverbial 'red herring' designed to throw us off the scent of the 'real controllers'."

The Georgia Guidestones are signed R. C. Christian. The initials R.C.C stand for the Roman Catholic Church. R. C. Christian is really 'Roman Catholic Christian' in its full name. Hidden in plain view, they are right in ya' face. They love to say they are Christian whereas they are Satanists of Satan's synagogue/church.
Geschreven door een Zionist of een evangelical 100% :Y
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205877911
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2022 12:24 schreef Ali_boo het volgende:
inance and banking are NOT primarily
Tupper Saussy: “Rulers of Evil”, p. 160-161

https://web.archive.org/w(...)of-chabad-lubavitch/

[ Bericht 19% gewijzigd door Alarmonoff op 07-09-2022 13:45:51 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_205877996
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 12:12 schreef Ali_boo het volgende:
Dit is de Abrahamic Family House in Abu Dhabi

[ afbeelding ]

Waar de drie grote religies,de Islam, het Christendom en het Jodendom gaan samenkomen en een one world religion gaan vormen

Het project is ergens in 2022 klaar

https://www.vaticannews.v(...)uman-fraternity.html
De antichrist religie, want het kruis van vergeving is slecht nieuws voor hypocrieten.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_205878022
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 11:40 schreef Ali_boo het volgende:
Pope waarschuwt voor een ww3

[ twitter ]
protesten waren the hermit
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_205921000

Zou dit er ook iets mee te maken kunnen hebben? Een debt jubilee?
Plaats hier uw advertentie
pi_205998492
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 12:20 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Shit is going down . you can feel it in the air

Itt de onderstaande bericht, die beweert dat het iets met de youtube algoritme te maken heeft. Kijk al jaren geen conspiracy videos op hun site. En ook ik heb volop video's voorbij zien komen die praten over een financiele crash ( met name de mensen in de crypto wereld)
Iemand als Michael Burry heeft bijna zijn hele portfolio verkocht en alleen nog wat prison stocks aangehouden, geloof ik. Nou heeft Burry er ook wel eens naast gezeten, zeker qua timing, maar het is niet bepaald de minste. Een ander financiel expert die technieken uit aardbevingvoorspellingen heeft gebruikt om de 2008 crisis te voorspellen, is Didier Sornette,


of hier:

https://arxiv.org/abs/1404.2140

Verontrustend.
-
pi_206046928
Shmita – The next Great Recession
JUNE 27, 2021 BY RICHARD A. VOLUNTEER

The Year for Canceling Debts

Rosh Hashanah, the Jewish New Year, and means “head of the year or first of the year.” This day is the first day of Tishrei, the seventh month of the Hebrew calendar, which falls in Sept. - Oct. Rosh Hashanah 2021 begins on Monday, September 6, 2021.

Deuteronomy 15 v 1 – At the end of every seven years you must cancel debts. 2 This is how it is to be done: Every creditor shall cancel any loan they have made to a fellow Israelite. They shall not require payment from anyone among their own people, because the Lord’s time for canceling debts has been proclaimed. 3 You may require payment from a foreigner, but you must cancel any debt your fellow Israelite owes you.

God took this land rest so seriously that He only allowed Israel to violate the command for 490 years then He came to collect on the 70 years of rest they owed the land. They were taken into captivity for 70 years to give the land an opportunity to rest.

2 Chronicles 36 v 19 – 22 So they burned down the house of God, tore down the wall of Jerusalem, burned down all the palaces with fire, and destroyed all the precious items. 20 Then he carried into exile to Babylon the remnant, who survived the sword, and they were slaves to him and his sons until the kingdom of Persia ruled, 21 to fulfill the word of the Lord by the mouth of Jeremiah until the land had enjoyed her Sabbaths. As long as she lay desolate, she kept Sabbath, to fulfill

Cycles in stocks and the economy are not new. We talk about the Economic cycles. WD Gann was famous for his Dow Cycle theory.

The year of “Shmita” or “Shemitah” (meaning: letting go) also called the sabbatical year occurs every seventh September or October. The story behind the Shemitah is that the 7th year is the year of resting and releasing. The year also stands for debt forgiveness to break debt cycles.

So what makes this Shemitah cycle so interesting? If we compare the Shemitah years with the financial markets we can see a correlation. Major crashes in the stock market are correlated with the Shemitah years. Here are examples of stock market crashes that occurred during Shemitah years,

1901-1902 Year of Shemitah - Stock market drops almost 50%.
1916-1917 Year of Shemitah - Stock market drops 40%. United States enters WWI. Germany, Russia, Austria, Turkey, Great Britain suffer economic collapse.
1930-1931 Year of Shemitah - The Great Depression. The worst financial crisis in modern history.
1937-1938 Year of Shemitah - Half of the stock market collapses sparking a global recession.
1944-1945 Year of Shemitah - End of German Reich and Britain's hold on territories. Establishment of America as the world's superpower. Bretton Woods Conference giving the U.S. Dollar Global Reserve Currency status
1965-1966 Year of Shemitah - Stock market drops almost 25%
1972-1973 Year of Shemitah - Stock market crashes almost 50%. Global recession; US oil crisis.
1979-1980 Year of Shemitah - Global recession - Prime Rate hits 21%
1986-1987 Year of Shemitah - “Black Tuesday”; stock market crashes by 1/3.
1993-1994 Year of Shemitah - Bond market crash.
2000-2001 Year of Shemitah - 9/11. Markets open on final day of Shemitah, September 17; the stock market falls 700 points.
2007-2008 Year of Shemitah - On the last day of The Shemitah Year, September 29, the stock market drops a record 777 points.
2014-2015 Year of Shemitah …correction…Greek/EU bailout....European Debt Crisis
2021-2022 Year of Shemitah …8th Jubilee for U.S.A – A world drowning in debt with a "bubble" economy.
What could this all mean?

The stock market has been inflated and on an artificial “bull run” for several years now. Trillions of dollars in Government debt handed out to spend and zero interest rates have inflated all assets. Asset values are due for a massive correction, and The Shemitah seems to be the time of debt forgiveness.

As a former stockbroker, I will not bore you with all the economic danger signals …..Each warning us that all Stock, Bond, and Real Estate assets are incredibly overvalued. U.S. public debt has doubled in 10 years, including by 14% in the last year alone while interest rates are kept artificially low. One-fifth (20%) of all US dollars were created in the year 2020. Inflation is rising and interest rates must rise.

Proverbs 27 v12 - Wise people see trouble coming and get out of its way, but fools go straight to the trouble and suffer for it.

Embrace God's priorities. Please reduce your debt - build up some savings - and create a network of friends among the Family of God. We will all soon be living by Faith and staking our survival on the Faithfulness of God our Provider. (Jehovah Jireh.)

https://servantofmessiah.org/shmita-the-next-great-recession/
pi_206047454
Dat noemen we een linkdump.
-
pi_206064508
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 11:37 schreef Ali_boo het volgende:
24 sep, noteer die maar alvast in je agenda :D

[ twitter ]
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 00:25 schreef weetjewel5 het volgende:
Shmita – The next Great Recession
JUNE 27, 2021 BY RICHARD A. VOLUNTEER

The Year for Canceling Debts

Rosh Hashanah, the Jewish New Year, and means “head of the year or first of the year.” This day is the first day of Tishrei, the seventh month of the Hebrew calendar, which falls in Sept. - Oct. Rosh Hashanah 2021 begins on Monday, September 6, 2021.

Deuteronomy 15 v 1 – At the end of every seven years you must cancel debts. 2 This is how it is to be done: Every creditor shall cancel any loan they have made to a fellow Israelite. They shall not require payment from anyone among their own people, because the Lord’s time for canceling debts has been proclaimed. 3 You may require payment from a foreigner, but you must cancel any debt your fellow Israelite owes you.

God took this land rest so seriously that He only allowed Israel to violate the command for 490 years then He came to collect on the 70 years of rest they owed the land. They were taken into captivity for 70 years to give the land an opportunity to rest.

2 Chronicles 36 v 19 – 22 So they burned down the house of God, tore down the wall of Jerusalem, burned down all the palaces with fire, and destroyed all the precious items. 20 Then he carried into exile to Babylon the remnant, who survived the sword, and they were slaves to him and his sons until the kingdom of Persia ruled, 21 to fulfill the word of the Lord by the mouth of Jeremiah until the land had enjoyed her Sabbaths. As long as she lay desolate, she kept Sabbath, to fulfill

Cycles in stocks and the economy are not new. We talk about the Economic cycles. WD Gann was famous for his Dow Cycle theory.

The year of “Shmita” or “Shemitah” (meaning: letting go) also called the sabbatical year occurs every seventh September or October. The story behind the Shemitah is that the 7th year is the year of resting and releasing. The year also stands for debt forgiveness to break debt cycles.

So what makes this Shemitah cycle so interesting? If we compare the Shemitah years with the financial markets we can see a correlation. Major crashes in the stock market are correlated with the Shemitah years. Here are examples of stock market crashes that occurred during Shemitah years,

1901-1902 Year of Shemitah - Stock market drops almost 50%.
1916-1917 Year of Shemitah - Stock market drops 40%. United States enters WWI. Germany, Russia, Austria, Turkey, Great Britain suffer economic collapse.
1930-1931 Year of Shemitah - The Great Depression. The worst financial crisis in modern history.
1937-1938 Year of Shemitah - Half of the stock market collapses sparking a global recession.
1944-1945 Year of Shemitah - End of German Reich and Britain's hold on territories. Establishment of America as the world's superpower. Bretton Woods Conference giving the U.S. Dollar Global Reserve Currency status
1965-1966 Year of Shemitah - Stock market drops almost 25%
1972-1973 Year of Shemitah - Stock market crashes almost 50%. Global recession; US oil crisis.
1979-1980 Year of Shemitah - Global recession - Prime Rate hits 21%
1986-1987 Year of Shemitah - “Black Tuesday”; stock market crashes by 1/3.
1993-1994 Year of Shemitah - Bond market crash.
2000-2001 Year of Shemitah - 9/11. Markets open on final day of Shemitah, September 17; the stock market falls 700 points.
2007-2008 Year of Shemitah - On the last day of The Shemitah Year, September 29, the stock market drops a record 777 points.
2014-2015 Year of Shemitah …correction…Greek/EU bailout....European Debt Crisis
2021-2022 Year of Shemitah …8th Jubilee for U.S.A – A world drowning in debt with a "bubble" economy.
What could this all mean?

The stock market has been inflated and on an artificial “bull run” for several years now. Trillions of dollars in Government debt handed out to spend and zero interest rates have inflated all assets. Asset values are due for a massive correction, and The Shemitah seems to be the time of debt forgiveness.

As a former stockbroker, I will not bore you with all the economic danger signals …..Each warning us that all Stock, Bond, and Real Estate assets are incredibly overvalued. U.S. public debt has doubled in 10 years, including by 14% in the last year alone while interest rates are kept artificially low. One-fifth (20%) of all US dollars were created in the year 2020. Inflation is rising and interest rates must rise.

Proverbs 27 v12 - Wise people see trouble coming and get out of its way, but fools go straight to the trouble and suffer for it.

Embrace God's priorities. Please reduce your debt - build up some savings - and create a network of friends among the Family of God. We will all soon be living by Faith and staking our survival on the Faithfulness of God our Provider. (Jehovah Jireh.)

https://servantofmessiah.org/shmita-the-next-great-recession/
Nog twee dagen en het is 24 sep , staat ons iets te wachten of niet
We gaan het zien :D

twitter


Niet alleen begint de Shemitah
De inwoners van Denver worden voorbereid op een evt nuclaire oorlog

Ben reuze benieuwd :Y
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_206064612
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 13:21 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
[..]
Nog twee dagen en het is 24 sep , staat ons iets te wachten of niet
We gaan het zien :D

[ twitter ]

Niet alleen begint de Shemitah
De inwoners van Denver worden voorbereid op een evt nuclaire oorlog

Ben reuze benieuwd :Y
Nog even snel een hypotheek afsluiten voordat alle schulden worden kwijtgescholden :* Interessant filmpje trouwens.
  donderdag 22 september 2022 @ 17:32:02 #51
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206066862
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 13:21 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
[..]

Niet alleen begint de Shemitah
De inwoners van Denver worden voorbereid op een evt nuclaire oorlog

Ben reuze benieuwd :Y
De man uit het filmpje in de natuur post onder de naam The Dollar Vigilante op iig bitchute
Van Denver wist ik niet :o
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206066897
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 12:12 schreef Ali_boo het volgende:
Dit is de Abrahamic Family House in Abu Dhabi

[ afbeelding ]

Waar de drie grote religies,de Islam, het Christendom en het Jodendom gaan samenkomen en een one world religion gaan vormen

Het project is ergens in 2022 klaar


https://www.vaticannews.v(...)uman-fraternity.html
De 3 grote religies.
Al eens opgezocht hoeveel hindoes er zijn op aarde?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_206067468
pi_206072133
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 12:12 schreef Ali_boo het volgende:
Dit is de Abrahamic Family House in Abu Dhabi

[ afbeelding ]

Waar de drie grote religies,de Islam, het Christendom en het Jodendom gaan samenkomen en een one world religion gaan vormen

Het project is ergens in 2022 klaar

https://www.vaticannews.v(...)uman-fraternity.html
Toevallig kwam ik vids tegen die hier overgaan. Geloof dat ik dat gister zag. Die 3e tempel is even leuk voor de joden totdat de antichrist zich zelf als godheid gaat uitroepen



Dit is vanuit het christelijke geloof gezien
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_206084647
Heeft iemand al wat extra cash gepind? En misschien maandag wel 'black monday' oO<
pi_206085828
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:30 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Toevallig kwam ik vids tegen die hier overgaan. Geloof dat ik dat gister zag. Die 3e tempel is even leuk voor de joden totdat de antichrist zich zelf als godheid gaat uitroepen



Dit is vanuit het christelijke geloof gezien
Een min en 13 sec in

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_206085863
Vandaag is het de 24ste

Gaat er iets gebeuren vandaag of word het gewoon een nothingburger

We gaan het zien

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_206086241
Ik zie nog geen zombie's op straat :?
pi_206086549
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 13:21 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
[..]
Nog twee dagen en het is 24 sep , staat ons iets te wachten of niet
We gaan het zien :D

[ twitter ]

Niet alleen begint de Shemitah
De inwoners van Denver worden voorbereid op een evt nuclaire oorlog

Ben reuze benieuwd :Y
Die van 24 september wordt afgedaan als zijnde een verspreking. Dat was tijdens een vergadering net na de inval in Oekrane op 24 februari. Daar ging het verder ook over. Zou me niet al te druk maken. Vooralsnog. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_206086630
Dus toch! :+

  zaterdag 24 september 2022 @ 16:35:18 #61
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206087162
Geruchten over militaire coup in China

twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206089624
verder nog niks gebeurd wat vreselijke is.
maar als die coup lukt, zijn de Chinezen van de cccp met hun sociaal crediet score af

quote:
11s.gif Op zaterdag 24 september 2022 13:33 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Een min en 13 sec in

[ twitter ]
Vraag me af of ze christenen, joden en moslims samen in 1 gebouw een dienst laten houden. Vraag me af of die mensen hierin stinken.
maar ik zie pope Francis wel als een goede valse profeet :Y
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_206104553
https://odysee.com/@Cashflowninja:9/francis_hunt.mp4-(1080p):1
Francis Hunt Shares How The Financial System Is In The Process Of A Controlled Demolition
  zondag 2 oktober 2022 @ 19:06:27 #64
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206181469
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 16:35 schreef Summers het volgende:
Geruchten over militaire coup in China

[ twitter ]
Covid uitbraak
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')