Lekker een kroketje etenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:37 schreef kwiwi het volgende:
Omg ik zie net dat er een plaatsje "Nederland" in Texas is met windmolens, klompendansen...Daar moeten we stoppen
Zou je dan de vleugel doen? of poot?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me best lekkerSoort garnaalkip.
Flamingodijen. Met pindasaus.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou je dan de vleugel doen? of poot?
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Flamingodijen. Met pindasaus.
Kom je ook langs Deventer, Missouri?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:37 schreef kwiwi het volgende:
Omg ik zie net dat er een plaatsje "Nederland" in Texas is met windmolens, klompendansen...Daar moeten we stoppen
Hebben jullie een HR-medewerker?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:40 schreef bitterbal het volgende:
Kan zo om 1800 werk weer appen dat arbo weer niet heeft gebeld
Volgens mijn planning komen we er precies op mijn verjaardag langs. Lekker stukje hollandse appeltaart, zouden ze dat ook hebben?quote:
Nee dat doen ze alleen in noodgevallen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En bij de dierenarts achter laten kon niet?
nou ja ze is lid van het management team en doet alle dingen op kantoor. Dus denk zoiets jaquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben jullie een HR-medewerker?
hmm balen ditquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat doen ze alleen in noodgevallen.
O ja, vastquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij planning komen we er precies op mijn verjaardag langs. Lekker stukje hollandse appeltaart, zouden ze dat ook hebben?
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:37 schreef kwiwi het volgende:
Waarom bellen ze niet? 4E moet maar eens bellen.quote:
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom bellen ze niet? 4E moet maar eens bellen.
Dat mag nooit een excuus zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb geen ideemisschien te druk
Ja dan siddert en beeft iedereen ineens he, bijzonder is datquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom bellen ze niet? 4E moet maar eens bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |