quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:45 schreef bitterbal het volgende:
TE MAKEN US , niet ik heb een flamingo GEMAAKT.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:47 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Flamingo vouwen kan ook.
https://www.joostlangeveldorigami.nl/zzneddiagramsflamingo.html
En die van jou is voor een redelijke prijs?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Hehe eindelijk mijn biljetjes aan de beurt. Eentje gewonnen eentje niet. Maar die andere gast heeft daar zwaar echt zwaar voor mogen bloeden. Mag niet ontevreden zijn
Het is de goedkopere van de twee ja. Maar ze zijn nogal zeldzaam dus ik ben benieuwd of de prijs in de volgende catalogus aangepast isquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En die van jou is voor een redelijke prijs?
Nou gelukkig flesquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is de goedkopere van de twee ja. Maar ze zijn nogal zeldzaam dus ik ben benieuwd of de prijs in de volgende catalogus aangepast isDit komt namelijk zo goed als nooit onder de hamer. Ik heb er in ieder geval ééntje, en ik hou toch een hoop geld in de zak :
Jah, eigenlijk welquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou gelukkig flesWeer een goede dag dus :p
een turbojoekssalade?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jah, eigenlijk welNu even een maaltijdsalade
Ja toch wel. Pffff ff bezinken hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou gelukkig flesWeer een goede dag dus :p
Veel plezier. Ze hadden beter wel tegen Volendam kunnen spelen. Even wat zelfvertrouwen tanken.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo na het eten naar PSV - Volendam
Het zal denk ik niet zo'n grote uitslag worden als in 1998 (toen was ik er al bij..![]()
)
Wat ben je nu aan het maken ??quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:19 schreef bitterbal het volgende:
hmmmm heb een foutje gemaakt met de poten
1 flamingoquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat ben je nu aan het maken ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |