Kaasfondue met een wiel brie erin.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:15 schreef Ama het volgende:
[..]
In een kaasplankje?Met wat stokbrood enz.
wacht maarquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:15 schreef Ama het volgende:
[..]
In een kaasplankje?Met wat stokbrood enz.
Omg. Ik wil dat wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaasfondue met een wiel brie erin.
Dan wil ik meer inkomsten.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, je bent beter af zonder toeslag
Altijd maar weer bedenken of je het niet ooit moet terugbetalen zoals LT.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet je dat onderhandelen met je werkgeverquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wil ik meer inkomsten.
Dat wil iedereen tochquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wil ik meer inkomsten.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet je dat onderhandelen met je werkgever
Hoi vriendjequote:
Bij een nichtje van me (een van de 3000) is het al jaren in zwang om iedereen bij een verjaardag kaas mee te laten nemen, dat gaat in een ouderwetse smeedijzeren driepoot op tafel met een vuurtje eronder en dan zit iedereen zo een beetje te soppen, deppen en smeffelen in die gesmolten kaas met brood.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit jaar weer 0% inflatiecorrectie erbij onderhandelt.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet je dat onderhandelen met je werkgever
Nimmer!quote:
Het wordt wat als je werkgever door de inflatie je in de -% onderhandeltquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit jaar weer 0% inflatiecorrectie erbij onderhandelt.
Oh... ik dacht even dat ze 3000 kg was...quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij een nichtje van me (een van de 3000) is het al jaren in zwang om iedereen bij een verjaardag kaas mee te laten nemen, dat gaat in een ouderwetse smeedijzeren driepoot op tafel met een vuurtje eronder en dan zit iedereen zo een beetje te soppen, deppen en smeffelen in die gesmolten kaas met brood.
Rustig jij anders krijg je een envelop vol kaas en mayo thuisquote:
GOED ZO !quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit jaar weer 0% inflatiecorrectie erbij onderhandelt.
Met zoveel gesmolten kaas niet ondenkbaarquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh... ik dacht even dat ze 3000 kg was...
Niemand weet waar hij woont, ik weet het niet eens.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rustig jij anders krijg je een envelop vol kaas en mayo thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |