Sow dat gaat een lange lijst worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iemand kan veel bezitten en alsnog retesneu zijn natuurlijk.
Gut, mensen zijn het niet met je eens, dus je gaat weer steken onder water uitdelen?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaker andersom, als je niks kunt of bereikt in het leven valt dat ook wel onder sneu, toch?
Wat voor een steek is dit dan of wil je die gewoon erg graag lezen?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gut, mensen zijn het niet met je eens, dus je gaat weer steken onder water uitdelen?
"Je was toch punk, hoezo zo bekrompen?"quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat voor een steek is dit dan of wil je die gewoon erg graag lezen?
Alto, meer hippie eigenlijk. En dat is voor mij iets waar je een beetje overheen groeit een beetje subtieler zeg maar. Maar als jij graag nagellak wil dragen moet je dat lekker doen toch, hoezo doet onze mening er ook maar iets toe 😀quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat jij vroeger een punkmeisje was geweest?
Nee..quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje gooit KSC maar even dicht
Ja en dan noem je iemand met geld. Alsof ik het dan niet meertriest kan vinden. Geld en status boeit mij echt niets! Ok pizza nuquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is slechts een voorbeeldje van iemand die jij sneu noemt.
Over deugen gesproken:quote:
Waarom moet dit in dit bericht worden vermeld, het is op geen enkele manier relevant bij heel dit artikelquote:De Verenigde Staten zijn al tientallen jaren bezig om terug te keren naar de maan. Tussen 1969 en 1972 liepen daar in totaal twaalf Amerikaanse astronauten rond. Dat waren allemaal witte mannen. Op zijn vroegst in 2025 moeten de eerste mensen weer voet op de maan zetten. De Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA wil dat dan ook vrouwen en mensen van kleur meegaan.
https://www.nu.nl/tech/62(...)ket-te-lanceren.html
Nog geen maar ik ga voor zwart om te beginnen denk ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat voor kleur nagellak heb je US?
Veilige keuze.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog geen maar ik ga voor zwart om te beginnen denk ik.
Ik heb die rookworst nog nooit opquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat hema alles met tompouce smaak heeft.
behalve de rookworst. Die blijft gewoon vies
Ik vind dit bericht nog racistischer dan Hitler.quote:
Het zijn echt zware weken. Ik ben nog niet over Nick en Simon heen hoor!quote:Albert Verlinde in juli gestopt bij Shownieuws: ‘Soms moet je voor jezelf kiezen’
Ja en dat in een bericht over een onbemande raket (of is het tegenwoordig onbepersoondequote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit bericht nog racistischer dan Hitler.
Ben je over Nick of Simon heen geweest?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zijn echt zware weken. Ik ben nog niet over Nick en Simon heen hoor!
Dat laatste is discriminerend ten opzichte van dieren, denk ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dat in een bericht over een onbemande raket (of is het tegenwoordig onbepersoonde)
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben je over Nick of Simon heen geweest?
Bekt niet echt lekker..quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dat in een bericht over een onbemande raket (of is het tegenwoordig onbepersoonde)
Ik weet nu na 17 jaar pas wie wie is. Kon het nooit onthouden maar nu weet ik dat Nick heel zuur kan kijken.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben je over Nick of Simon heen geweest?
ik heb me er nooit in verdieptquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet nu na 17 jaar pas wie wie is. Kon het nooit onthouden maar nu weet ik dat Nick heel zuur kan kijken.
je gaat weer lekker vandaag he?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg 2 euro belastingrente__________________________________________________
Whoop whoop.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg 2 euro belastingrente__________________________________________________
Ik ook niet maar ik zit nog wel wat uren op het internet dus de laatste dagen ontkom ik er niet echt aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dm mijn bankrekening even.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin om geld uit te geven maar ik weet niet wat.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit is best een drukke dag.Je hebt 3 mailtjes verstuurd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Krijg je dat terug?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, veel mailtjes. En ik ben bezig met testen, heb overlegjes, ben een heel nieuw platform aan het opbouwen.quote:
Geen idee waar dit een reactie op is, maar mooie postquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:13 schreef liesje1979 het volgende:
Vroeger was ik dus hippie meisje. En had veel Alto vrienden en God wat voelden we ons speciaal en niet mainstream want als er iets vreselijks was dan was het wel mainstream. Jaren later besefte ik me dat we eigenlijk niet zo verschilden van mainstream want ook in de Alto cultuur ging het net zo goed om erbij willen horen etc. Nu ben ik 43 en in mijn hart nog steeds wel dat hippie meisje. Maar zoals gezegd, veel subtieler. Ik hoef niet meer per se glittertjes en sterretjes op mijn hoofd te plakken of andere dingen waarmee ik wilde bewijzen wie ik was. En als ik die dingen wel nog steeds had willen doen, dan had ik dat gedaan. Maar voor mij hoorde dat extreme vooral bij mijn eigen identiteit vinden, ontdekken wie ik was. En als ik dus zulke dingen nu zie bij mensen in de laat middelbare leeftijd associeer ik dat nu met die dingen. Maar dat is dus persoonlijk, hoe het voor mij is. En daarnaast hecht ik dus echt nul waarde aan wat iemand bereikt heeft ofzo. Wel vind ik het mooi als iemand gewoon tevreden is met zichzelf.
Zoiets bedoel ik ofzo. Bedacht ik tijdens de pizza 😀
Ai klinkt alsof je wel toe bent aan vakantie nu.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, veel mailtjes. En ik ben bezig met testen, heb overlegjes, ben een heel nieuw platform aan het opbouwen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je gaat weer lekker vandaag he?
Ineens zin in een Whopperquote:
+ 103 euroquote:
vis een optie?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin om geld uit te geven maar ik weet niet wat.
Dat denk ik niet, je bent beter af zonder toeslagquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil ook toeslag krijgen.
Jij had god als vriend?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:13 schreef liesje1979 het volgende:
Vroeger was ik dus hippie meisje. En had veel Alto vrienden en God
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |