Mag wel wat minder saus.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:37 schreef bitterbal het volgende:
dat patatje wat die vast heeft ziet er echt super lekker uit
Flinke wind wel hierquote:
Oh wacht, die ik vandaag kreeg was die van 21, dus die van 22 was nog eerderquote:
Das veel geld jaquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh wacht, die ik vandaag kreeg was die van 21, dus die van 22 was nog eerder. Bij elkaar toch weer een goede 800 euro kwijt
Het is nou ook weer niet zo dat ik bakken met geld heb binnengeharkt ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:39 schreef bitterbal het volgende:
Veel mensen gaan zo de boot in met hun zorgtoeslag
Pastasalades zeker ...quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:39 schreef bitterbal het volgende:
ik eet al 4 dagen op rij salades voor lunch
Ik heb 'm toen ik twijfelde ook steeds maar preventief stopgezet en later nog eens laten uitrekenen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:39 schreef bitterbal het volgende:
Veel mensen gaan zo de boot in met hun zorgtoeslag
Ah ja een trein die wel rijdt vandaagquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Flinke wind wel hier
of flesheb vandaag voor het eerst de haventrein zien rijden die ze gebruiken voor containers
maar stonden geen containers op.
Nee precies. Het terug betalen is vaak dan lastig voor mensen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nou ook weer niet zo dat ik bakken met geld heb binnengeharkt ofzo
ja ik vroeg het altijd terug voor een jaar danquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 'm toen ik twijfelde ook steeds maar preventief stopgezet en later nog eens laten uitrekenen.
Zo toch de helft van m'n ooglaseren "van de staat" gehad.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah ja een trein die wel rijdt vandaag
Exact dat.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik vroeg het altijd terug voor een jaar dan
Ik kan het prima terugbetalen, maar leuk is dat nietquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee precies. Het terug betalen is vaak dan lastig voor mensen.
same ;pquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Exact dat.
Nu is het simpeler, ik krijg gewoon niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |