SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Je moet dan ook niiet springenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Meeting zo. Nog steeds misselijk van de soep.
op whatsapp?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie steeds meer mensen die hun blauwe vinkjes uit hebben staan. Is dat mode tegenwoordig?
Vooral een "val me niet lastig zodra je ziet dat ik het gezien heb"-methode.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie steeds meer mensen die hun blauwe vinkjes uit hebben staan. Is dat mode tegenwoordig?
zelfde bedrag?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:34 schreef LTVDK het volgende:
Ze hebben bij de Belastingdienst geld nodig denk ik, paar weken terug de herberekening van de zorgtoeslag van 2021 en vandaag al die van 2022
Nee iets minder, 300 nogwatquote:
Ja is geloof ik nu al omlaag gegooid, dit jaar in ieder geval niks meerquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Meh![]()
zorgtoeslag misschien maar uitzetten en achteraf terug vragen?
Oke. Balen wel weerquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is geloof ik nu al omlaag gegooid, dit jaar in ieder geval niks meer
ik zag dat plaatje dus net op de rtl site en eerste wat ik dacht hmmm trek in patatquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:36 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Deze stoornis hebben veel mensen hier in de SC.
Ik moest gelijk aan deze SC denken.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zag dat plaatje dus net op de rtl site en eerste wat ik dacht hmmm trek in patat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |