abonnement Unibet Coolblue
pi_205814577
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 19:58 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Hij moet liegen omdat hij niet wil zeggen: Simon heeft jarenlang lopen rotzooien en zijn eigen hachie bewaakt en daarmee nu de boel opgeblazen.
Ik denk dat hij hem niet wil verlinken. Maar hem ook haat omdat hij nu dus ‘moet’ zitten liegen, terwijl Simon breedglimlachend over de tafel hangt.
Wat zou hem ervan weerhouden om Simon te verlinken? Hij had het ook Simons verdiende loon kunnen vinden, zonder er meteen in geuren en kleuren over te vertellen. Het kan natuurlijk zijn dat het uit loyaliteit t.o.v. van de oude vriendschap is of uit een innerlijke overtuiging dat het nooit goed is de vuile was buiten te hangen. Mijn gok is dat het gezin van Simon er een rol in speelt: Nick kan Simon niet beschadigen zonder diens gezin meer verdriet te bezorgen.

Simon probeerde luchtig te doen over de roddels in het interview met Jinek, maar één keer zei hij zo ongeveer dat het niet erg gezellig is dat die roddels rondzingen. Ik had de indruk dat hij ermee door liet schemeren dat zijn vrouw het er niet makkelijk mee heeft.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205814613
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 20:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Wat zou hem ervan weerhouden om Simon te verlinken?
Zijn extreme fatsoensnorm en loyaliteit.
quote:
Hij had het ook Simons verdiende loon kunnen vinden, zonder er meteen in geuren en kleuren over te vertellen. Het kan natuurlijk zijn dat het uit loyaliteit t.o.v. van de oude vriendschap is of uit een innerlijke overtuiging dat het nooit goed is de vuile was buiten te hangen. Mijn gok is dat het gezin van Simon er een rol in speelt: Nick kan Simon niet beschadigen zonder diens gezin meer verdriet te bezorgen.
zijn gezicht sprak boekdelen. Hij wil het alleen niet uitspreken. En ik denk dat dat gezin van Simon daar nog bovenop speelt ja.
quote:
Simon probeerde luchtig te doen over de roddels in het interview met Jinek, maar één keer zei hij zo ongeveer dat het niet erg gezellig is dat die roddels rondzingen. Ik had de indruk dat hij ermee door liet schemeren dat zijn vrouw het er niet makkelijk mee heeft.
Dat denk ik ook.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_205817394
Go hard or go home
  vrijdag 2 september 2022 @ 09:23:45 #79
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_205817844
Het verbaast me toch dat Simon, idd die zuurpruim, de grote vreemdgaander blijkt. Nick leek mij altijd een notoir schuinsmarcheerder. En Nick is pisnijdig op Simon alleen al om het opstappen, daar hoeft het hele roddelcircuit niet eens een enorme rol in te spelen, denk ik dan.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Spellchecker vrijdag 2 september 2022 @ 12:14:08 #80
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  vrijdag 2 september 2022 @ 12:20:44 #81
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205819428
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 12:14 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Nu weet ik het nog niet.

edit: okee, die do-you-even-lift bro is Nick en Simon de vreemdganger is die die er zo braaf uitziet.
pi_205820915
Heb het interview nog eens zitten bekijken ( :') ), naast dat ik het nog steeds wel raar vind dat Nick écht heel de tijd de andere kant op zit te kijken is hij volgens mij ook gewoon nogal serieus aangelegd. Dat merk je ook aan hoe hij zich verwoordt. Hij wil het gewoon goed doen en uitleggen (zoals hij altijd alles heel goed wil doen). Ik heb nu minder dan de eerste keer het idee dat hij heel boos is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Guanabana op 02-09-2022 14:31:12 ]
Koel en donker bewaren
  vrijdag 2 september 2022 @ 14:29:23 #83
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205820976
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 09:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volendam lijkt me sowieso een eng dorp. Leuk voor een dagje om vervolgens er weer met gierende banden te vertrekken :P
Iedereen weet alles van elkaar en houdt elkaar in de gaten. Net als ieder klein durp. Benauwend.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 2 september 2022 @ 14:30:32 #84
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205820985
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 14:24 schreef Guanabana het volgende:
Heb het interview nog eens zitten bekijken ( :') ), naast dat ik het nog steeds wel raar vindt dat Nick écht heel de tijd de andere kant op zit te kijken is hij volgens mij ook gewoon nogal serieus aangelegd. Dat merk je ook aan hoe hij zich verwoordt. Hij wil het gewoon goed doen en uitleggen (zoals hij altijd alles heel goed wil doen). Ik heb nu minder dan de eerste keer het idee dat hij heel boos is.
Ik vind het wel erg toevallig dat Nick die middelvinger naar zijn wenkbrauw brengt en hem dan snel weer weghaalt als-ie in beeld is :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 2 september 2022 @ 15:05:54 #85
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205821213
quote:
87s.gif Op vrijdag 2 september 2022 12:20 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Nu weet ik het nog niet.

edit: okee, die do-you-even-lift bro is Nick en Simon de vreemdganger is die die er zo braaf uitziet.

Nick lift niet?

The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 2 september 2022 @ 15:06:45 #86
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205821222
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2022 14:30 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik vind het wel erg toevallig dat Nick die middelvinger naar zijn wenkbrauw brengt en hem dan snel weer weghaalt als-ie in beeld is :P
:D

twitter
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 2 september 2022 @ 16:22:26 #87
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205821987
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 15:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Nick lift niet?

[ afbeelding ]
Juist wel.
  vrijdag 2 september 2022 @ 16:24:20 #88
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205822015
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 15:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Nick lift niet?

[ afbeelding ]
Juist wel. En tegen Simon zegt hij dan... Bro do you even lift?? Maar Simon lift alleen de rokjes van vrouwen waar hij niet mee getrouwd is op.

Quote ipv edit ook nog.
pi_205822624
Dus Simon en z’n vriendin hebben een regel om er verplicht aantrekkelijk voor elkaar uit te moeten zien (of wat was die aparte uitspraak en regel van ze) en dan nóg neukt Simon andere vrouwen.
Hmmmoke.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 2 september 2022 @ 18:36:21 #90
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_205823130
Wellicht hebben ze het nu zo geregeld dat Simon het boetekleed aan trekt als in door hem de breuk want geen zin meer toneelstukje, en dat Nick gewoon in percentage iets van 90 % van de verkoop mag innen (of nou ja iig een stuk meer) door mee te gaan in dit verhaal......

Ik zie Nick er amper promotie voor doen, Simon wat meer. Aan alles lijkt het uit te stralen dat het allang klaar is tussen die 2.


Goeie deal om de waarheid te verzwijgen..... :+
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 2 september 2022 @ 19:03:13 #91
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205823328
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 18:36 schreef Dazalbest het volgende:
Wellicht hebben ze het nu zo geregeld dat Simon het boetekleed aan trekt als in door hem de breuk want geen zin meer toneelstukje, en dat Nick gewoon in percentage iets van 90 % van de verkoop mag innen (of nou ja iig een stuk meer) door mee te gaan in dit verhaal......

Ik zie Nick er amper promotie voor doen, Simon wat meer. Aan alles lijkt het uit te stralen dat het allang klaar is tussen die 2.

Goeie deal om de waarheid te verzwijgen..... :+
Die Niks ging toch ook vreemd ? Of hij is iig in het verleden vreemdgegaan maar heeft het licht gezien en is daarmee gestopt.
En dan nog: moeten zij weten :+ Het gaat ons geen flikker aan.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 2 september 2022 @ 19:28:20 #92
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_205823525
Ergens eens hoor dat ze het vooral zelf moeten weten...... maar groot deel van hun imago/marketing is ideale schoonzoon en dat zijn ze toch niet echt.....

En daarbij denk ik dat de kans heel groot is wat iemand eerder hier al zei, dat mevrouw Simon hier op heeft aangestuurd.
  zaterdag 3 september 2022 @ 02:35:37 #93
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_205826700
Simon voelde het niet meer, hij voelde ook niks voor zijn dochter, vreemde gast :')
Misschien nog wat meer therapie nodig

Verder hoop ik dat we verlost zijn van die kutmuziek :wtf:
pi_205826808
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 02:35 schreef Flow3r het volgende:
Simon voelde het niet meer, hij voelde ook niks voor zijn dochter, vreemde gast :')
Misschien nog wat meer therapie nodig

Verder hoop ik dat we verlost zijn van die kutmuziek :wtf:
Je valt in herhaling.
pi_205826821
Hij voelde niks voor zn dochter?
Que?

Shit, man en ik weet gewoon nog steeds niet wie wie is dus ik ga ze maar preventief beiden kut vinden. Better safe than sorry.
Go hard or go home
pi_205827406
Nick heeft een Simon-hoofd en Simon heeft een Nick-hoofd.

Zooo simpel. :P
  Spellchecker zaterdag 3 september 2022 @ 09:34:19 #97
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205827437
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 09:29 schreef vencodark het volgende:
Nick heeft een Simon-hoofd en Simon heeft een Nick-hoofd.

Zooo simpel. :P
Sja, Volendam _O-
pi_205827721
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 02:35 schreef Flow3r het volgende:
Simon voelde het niet meer, hij voelde ook niks voor zijn dochter, vreemde gast :')
Misschien nog wat meer therapie nodig
Ik vond het wel sympathiek dat hij daarmee naar buiten trad. Het komt ook voor bij vrouwen, dus waarom niet bij mannen? En ik snapte zijn uitleg. Dat dikgedrukte gedeelte is met de kennis van nu wel wat wrang. :Y)

quote:
Simon Keizer in therapie na ‘postnatale depressie’: ‘Ik zag veel geluk bij Annemarie, dat voelde ik niet’

Simon Keizer (36) is de trotse vader van dochtertje Kiki (3), maar toch voelde hij in het begin weinig vreugde met zijn dochtertje. Dat vertelt de ene helft van het zangduo Nick en Simon openhartig in de podcast van Gwen van Poorten.

Heftige gebeurtenissen
Simon verloor op zestienjarige leeftijd zijn vader en maakte in datzelfde jaar de afgrijselijke brand mee in café ’t Hemeltje. Deze gebeurtenissen hebben Keizer dan ook gevormd tot in zijn diepste wezen. “Beide gebeurtenissen. En daar ben ik pas recent achtergekomen”, laat Keizer weten.

‘Hier klopt iets niet’
“Ik ben daardoor bij een coach terechtgekomen en ben nu in therapie”, vervolgt Simon. “Eigenlijk ging ik er naartoe vanwege andere zaken, namelijk het feit dat ik heel veel geluk zag bij Annemarie als ze met Kiki bezig was, en dat wat ik zag, voelde ík niet. Ik dacht: hier klopt iets niet”, zei Simon Hoewel hij zijn vrouw intens zag stralen en gelukkig zag zijn, had hij niet hetzelfde gevoel wanneer hij met z’n dochter leuke dingen deed.

Gevoel afsluiten
Keizer besloot daarom om aan te kloppen bij iemand. “Zij heeft mijn ogen doen openen. Door haar ben ik erachter gekomen dat alles te herleiden is naar je jeugd. En dat hoeft niet eens iets heel heftigs te zijn, zoals ik dat wel heb beleefd.” Simon sloot door wat hij had meegemaakt vaak zijn gevoel af. “Dat is heel handig als heftige dingen je overkomen, maar onhandig als mooie dingen je overkomen. Dan word je afgevlakt.”

Mancave
Simon doet momenteel aan zelfontwikkeling en mediteren, onder meer in zijn mancave, die zich een paar straten verderop bevindt. Maar Annemarie snapt soms niet hélemaal waar haar grote liefde het over heeft. “Soms denkt zij: waar práát je over? Omdat ze superlief is knikt ze dan gewoon ‘ja’ als ik vraag of ze mee wil doen. En dan verwacht ik veel te veel van die meditatie. […] Zij moet niet gaan mediteren omdat ik wil dat ze mediteert.”
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205829331
Jaap Reesema wil ook nog even wat aandacht pakken:

Volgens Jaap Reesema (37) zijn Nick Schilder (38) en Simon Keizer (38) niet met ruzie uit elkaar gegaan. De zanger kent het duo goed en twijfelt niet aan het verhaal dat ze maandag vertelden aan tafel bij 'Jinek'.

https://www.rtlboulevard.(...)nek-nick-simon-breuk
pi_205830125
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 13:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Jaap Reesema wil ook nog even wat aandacht pakken:

Volgens Jaap Reesema (37) zijn Nick Schilder (38) en Simon Keizer (38) niet met ruzie uit elkaar gegaan. De zanger kent het duo goed en twijfelt niet aan het verhaal dat ze maandag vertelden aan tafel bij 'Jinek'.

https://www.rtlboulevard.(...)nek-nick-simon-breuk
En hoe betrouwbaar? Zijn vrouw Kim is de beste vriendin van Nick zijn vrouw Kirsten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')