'T blijft toch je kind he?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:40 schreef Nismo1991 het volgende:
Wat hij ook fout doet…
Floddervergeef je zo iemand niet alles ?
Sinds deze week op TV: Langs de Kustquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:35 schreef DrDarwin het volgende:
Hij maakt toch mooie programma's 'langs de Rijn', 'langs de Maas' enz.
Ik mag 'm wel.
Dank voor de tip.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:40 schreef LooneyTroons het volgende:
[..]
Sinds deze week op TV: Langs de Kust
https://www.npostart.nl/langs-de-kust/POW_05382771
Cora van Nieuwenhuizenquote:
Nee, idd.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:35 schreef DrDarwin het volgende:
Ik mag 'm wel.
Zijn we ook, alleen snappen jullie dat dus nietquote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:10 schreef herverwijderd het volgende:
Ja, die is heel erg inderdaad. Komt misschien ook omdat hij Limburger is, die willen altijd graag aan de wereld tonen dat ze ook werelds en intelligent zijn.
Speelde ook de grote crimineel Brink in Ferryquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:35 schreef DrDarwin het volgende:
Ik mag 'm wel.
Soort van Derksen dus.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:57 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Typisch geval:
Dunning Kruger effect
Kijk mij: Ik was acteur, ben nu programmamaker....
Zo, en wat komt er nog meer aan bod aan deze tafel, behalve mijn interessante verschijning?
Nou, het is zus en zo en dit en dat.
Wellicht ben ik t best wel vaak met m eens,
Schoenmaker, blijf bij je leest!
Laatst maakte hij het ook weer zo bont.
Maar volgens mij doet ie dat bij iedere talkshow.
Us Huubke?quote:
Leuke film, maar daar had die Dick Maas toch wel even een stomende seksscene in kunnen monteren tussen onze Huub en Willeke van Ammelrooij-Bakker.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |