warme lucht stijgt opquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat meer massa heeft, warme, of koude lucht of dat dat gelijk is.
vandaag hebben ze het hem ook verteldquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was die dat niet al een tijdje?
https://www.nu.nl/buitenl(...)eden.html?redirect=1quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat dacht ik ook maar nee vandaagquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zit al jaren in de blessuretijdquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:42 schreef CherryLips het volgende:
Ben benieuwd hoe lang de Queen nog onder ons zal zijn.
Missen we denk ik weinig aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat dacht ik ook maar nee vandaag
Russische staatsmedia: Gorbatsjov, laatste president Sovjet-Unie, overleden
Michail Gorbatsjov, de laatste president van de Sovjet-Unie, is overleden. Dat melden Russische staatsmedia. Gorbatsjov, die met zijn glasnost en perestrojka meer vrijheden toestond dan zijn voorgangers en uiteindelijk de Sovjet-Unie zag vallen, was 91 jaar oud.
nos
De wet van Archimedes en de communicerende vaten icm de zwaartekracht en de wortel van Pi zeggen dat dit een 0,2% effect heeft, minimaal hè!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat vind je van mijn theorie?
misschien omdat warme lucht lichter is , kan je die ventilator aan het plafond hangen zodat die in de lucht naar het raam blaast en krijg je een soort van circel effect
nou is toch watquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De wet van Archimedes en de communicerende vaten icm de zwaartekracht en de wortel van Pi zeggen dat dit een 0,2% effect heeft, minimaal hè!
Zegt het ene vat tegen het anderquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De wet van Archimedes en de communicerende vaten icm de zwaartekracht en de wortel van Pi zeggen dat dit een 0,2% effect heeft, minimaal hè!
Ziet er gezellig uitquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zaterdag m'n monstera van de slaapkamer naar de woonkamer verhuisd omdat hij te groot werd, maar hij heeft nu al de woonkamer overgenomen![]()
[ afbeelding ]
Ik heb dat nooit bewust meegemaakt dus kan ik niet echt een mening over vormenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je had het oude Oostblok liever gehouden?
zou die knaagdieren eten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zaterdag m'n monstera van de slaapkamer naar de woonkamer verhuisd omdat hij te groot werd, maar hij heeft nu al de woonkamer overgenomen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |