SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Op basis van wat beelden op youtube. Functionele techniek, vrij snel, sterk en een goed schot. Vind hem wel wat van Bergwijn hebben qua type voetballer.![]()
Je kent hem alleen van FIFA maatje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed onze grote vriend Ocampos had vorig seizoen 1 goal meer gemaakt dan Ziyech![]()
Ik kijk niet alles van Sevilla maar heb hem wel vaker in samenvattingen gezien. Dus snap niet wat een game hier mee te maken heeft?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je kent hem alleen van FIFA maatje.![]()
Ik vind die beelden van Youtube juist alles behalve indrukwekkend. Beetje logge, lange speler, niet frivool en geen bijzondere techniek. Dit terwijl die complicaties juist een samenraapsels moeten zijn van de beste momenten van een speler. Dus als dit het beste is kan het de Ajax fans nog wel eens behoorlijk gaan tegenvallen. Daarnaast betaalt men hier gewoon wel 20 miljoen voor en valt het te betwijfel of zo'n speler restwaarde heeft gezien de leeftijd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:22 schreef Wotte het volgende:
Op basis van wat beelden op youtube. Functionele techniek, vrij snel, sterk en een goed schot. Vind hem wel wat van Bergwijn hebben qua type voetballer.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Je moet inderdaad wel even zoeken naar een fatsoenlijke complicatie. Zegt misschien meer over de kwaliteit van de makers dan de speler. Kan ook andersom. Denk dat hij alleen al op fysiek potten gaat breken in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vind die beelden van Youtube juist alles behalve indrukwekkend. Beetje logge, lange speler, niet frivool en geen bijzondere techniek. Dit terwijl die complicaties juist een samenraapsels moeten zijn van de beste momenten van een speler. Dus als dit het beste is kan het de Ajax fans nog wel eens behoorlijk gaan tegenvallen. Daarnaast betaalt men hier gewoon wel 20 miljoen voor en valt het te betwijfel of zo'n speler restwaarde heeft gezien de leeftijd.![]()
Toch lees ik overal lovende verhalen over hem, tot aan 2020.. sindsdien was het niet veel meer schijnbaar. Misschien heeft hij juist een nieuwe uitdaging en nieuwe omgeving nodig om weer te shinen. Net als Neres bij Benfica nu.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vind die beelden van Youtube juist alles behalve indrukwekkend. Beetje logge, lange speler, niet frivool en geen bijzondere techniek. Dit terwijl die complicaties juist een samenraapsels moeten zijn van de beste momenten van een speler. Dus als dit het beste is kan het de Ajax fans nog wel eens behoorlijk gaan tegenvallen. Daarnaast betaalt men hier gewoon wel 20 miljoen voor en valt het te betwijfel of zo'n speler restwaarde heeft gezien de leeftijd.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Op basis van het meest contextloze platform YouTube je conclusies trekken.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Type Yaremchuk?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vind die beelden van Youtube juist alles behalve indrukwekkend. Beetje logge, lange speler, niet frivool en geen bijzondere techniek. Dit terwijl die complicaties juist een samenraapsels moeten zijn van de beste momenten van een speler. Dus als dit het beste is kan het de Ajax fans nog wel eens behoorlijk gaan tegenvallen. Daarnaast betaalt men hier gewoon wel 20 miljoen voor en valt het te betwijfel of zo'n speler restwaarde heeft gezien de leeftijd.![]()
Je kan wel op basis van een paar beelden zien of iemand kan voetballen of niet. Althans als je zoveel verstand van zaken hebt als ik natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:41 schreef El-Stinho het volgende:
![]()
Amin Younes had ook een 'aardige' compilatie. En wat een succesnummer is dat geworden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan wel op basis van een paar beelden zien of iemand kan voetballen of niet. Althans als je zoveel verstand van zaken hebt als ik natuurlijk.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Op basis van YouTube is Yannick Bolasie de beste speler ter wereld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:41 schreef El-Stinho het volgende:
![]()
Samenvattingen zeggen toch ook geen reet joh, kom op zeg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kijk niet alles van Sevilla maar heb hem wel vaker in samenvattingen gezien. Dus snap niet wat een game hier mee te maken heeft?
98% hier - waaronder ik overigens - ziet hem niet geregeld live spelen en kan dus geen reet zeggen over hem.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2022 17:50:07 ]![]()
Type messi he, laag bij de grond met van die kleine beentjes. Dat het een succesnummer zou worden bij een ploeg die veelal op de helft van de tegenstander te vinden is. Lag in de lijn der verwachting dat Barcelona nooit bij die jongen is uitgekomen is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Amin Younes had ook een 'aardige' compilatie. En wat een succesnummer is dat geworden.![]()
Die had ook heel veel dreiging.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Amin Younes had ook een 'aardige' compilatie. En wat een succesnummer is dat geworden.![]()
En dat bepaal jij?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Samenvattingen zeggen toch ook geen reet joh, kom op zeg.
98% hier - waaronder ik overigens - ziet hem niet geregeld live spelen en kan dus geen reet zeggen over hem.
Overigens heb ik nergens gezegd dat Ocampos een groot succes gaat worden maar zou het wel een stunt vinden.![]()
Is goed jongen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat bepaal jij?
Overigens heb ik nergens gezegd dat Ocampos een groot succes gaat worden maar zou het wel een stunt vinden.![]()
Je kan beter niks zeggen ipv dit soort domme zooi. We kunnen een topic wel sluiten als je niet mag praten over een speler tenzij je elke wedstrijd kijkt van een potentiële aanwinst.quote:![]()
Ja is goed, LitmanenAFCA.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan beter niks zeggen ipv dit soort domme zooi. We kunnen een topic wel sluiten als je niet mag praten over een speler tenzij je elke wedstrijd kijkt van een potentiële aanwinst.![]()
Dat laat ik aan jou over, jij speelt het blijkbaar nog.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien kun je fifa gaan spelen?![]()
Nee lieverd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jou over, jij speelt het blijkbaar nog.![]()
Wat een gezelligheid weer.
Stel dat Ocampos komt kan je toch best wat verwachten na wat beelden? Zo gek is dat echt niet, niemand zegt dat het de aankoop vd eeuw wordt.![]()
Mag niet want je moet alle wedstrijden van Sevilla kijken om te praten over Ocampos.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:12 schreef GGMM het volgende:
Waar gáát dit over zeg.
Laten we het weer over Ajax gaan hebben.![]()
Gelukkig heeft Ajax nog meer spelers!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mag niet want je moet alle wedstrijden van Sevilla kijken om te praten over Ocampos.![]()
![]()
Ajax wordt wereldkampioen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:12 schreef GGMM het volgende:
Waar gáát dit over zeg.
Laten we het weer over Ajax gaan hebben.![]()
In Sevilla zijn ze nog steeds niet uitgelachen. Ze hebben de ballen letterlijk uit hun broek gelachen van deze transfer. 28 miljoen voor de broer van Viktor SikoraHallo![]()
Dit is echt een intens domme post.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:25 schreef Sebbeszweet het volgende:
In Sevilla zijn ze nog steeds niet uitgelachen. Ze hebben de ballen letterlijk uit hun broek gelachen van deze transfer. 28 miljoen voor de broer van Viktor Sikora![]()
Het is swebbesidioot,wat had je anders verwachtquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is echt een intens domme post.![]()
Je bent soort van PUKKEDquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is echt een intens domme post.![]()
De eeuw is nog lang.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:15 schreef Malavita het volgende:
Wat een gezelligheid weer.
Stel dat Ocampos komt kan je toch best wat verwachten na wat beelden? Zo gek is dat echt niet, niemand zegt dat het de aankoop vd eeuw wordt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Over vergeten voetballers gesproken :
speelt Donny van der Beek nog eigenlijk ?"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ja, 10 min per wedstrijd of minder.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:19 schreef TLC het volgende:
Over vergeten voetballers gesproken :
speelt Donny van der Beek nog eigenlijk ?
Boeit mij eigenlijk totaal niet, hopelijk komt hij niet weer terug.![]()
Donny was toch wel erg goed bij Ajaxquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, 10 min per wedstrijd of minder.
Boeit mij eigenlijk totaal niet, hopelijk komt hij niet weer terug.![]()
Als doelpuntenmaker, en ook wel in het druk zetten. Maar qua deelname aan het spel is het nooit veel geweest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Donny was toch wel erg goed bij Ajax![]()
Heeft in de CL kansen gemist, waar ik mij destijds gigantisch aan geërgerd heb.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als doelpuntenmaker, en ook wel in het druk zetten. Maar qua deelname aan het spel is het nooit veel geweest.
Als doelpuntenmaker loopt hij volgens mij qua stats achter op Klaassen, maar dat zou ik even moeten nakijken.
Donny had vooral een machtig goed elftal om zich heen, waar hij op teerde.![]()
Die Kudus moet inmiddels helemaal gek worden van Ajax.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:40 schreef Scorpie het volgende:
Vd Beek is niet nodig toch? Middenveld is al behoorlijk bezet.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Maar bohhh jongens wat een transferzomer zegdit had ik echt niet verwacht na het afscheid van Overmars
![]()
Ten Hag is de beste uitgaande transfer ooit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:47 schreef Scorpie het volgende:
Maar bohhh jongens wat een transferzomer zegdit had ik echt niet verwacht na het afscheid van Overmars
![]()
![]()
Deze grap is al een jaar of 7 niet leuk meerquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:45 schreef Wotte het volgende:
Denk wel dat hij een jaartje moet wennen aan het Ajax spel in jong Ajax.![]()
Is het geen tijd overmars uit de TT te halen en die H2 er neer te zetten?stupidity has become as common as common sense was before![]()
Vind het ook wel een vrij triest verhaal, iedere keer dat hij invalt laat hij zich zien. Hoop dat hij binnenkort eens de kans krijgt ten koste van Tadic maar dat zie ik echt niet snel gebeurenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die Kudus moet inmiddels helemaal gek worden van Ajax.![]()
Waar zie jij Overmars in TT danquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
Is het geen tijd overmars uit de TT te halen en die H2 er neer te zetten?![]()
![]()
De Viktor Sikora-moviequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Amin Younes had ook een 'aardige' compilatie. En wat een succesnummer is dat geworden.
Jack does it in real time...![]()
Hij bedoelt de OPquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar zie jij Overmars in TT dan
Dat wist jij best maar je wilde even bijdehand doen!![]()
Oh ja, dit dusquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij bedoelt de OP
Dat wist jij best maar je wilde even bijdehand doen!stupidity has become as common as common sense was before![]()
@JR-Style-93 wil vast een nieuwe plaatje maken voor in OP na transferdeadlinequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij bedoelt de OP
Dat wist jij best maar je wilde even bijdehand doen!![]()
Kom eens met feiten dan notoire dorpsidioot, beetje beledigen kan ik ook wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is echt een intens domme post.
-28 jaar (bijna 29) dus geen restwaarde.
-28 miljoen volgens Spaanse media, dus behoorlijke afschrijving.
-al 2 jaar hopeloos uit vorm.
-wisselspeler van Spaanse middenmoter
-rotte appel qua gedrag
[ Bericht 3% gewijzigd door Sebbeszweet op 30-08-2022 20:50:19 ]Hallo![]()
Sébastien Haller in Eredivisie Awards.
Hij voelt zich goed, maar duidelijk dat hij een chemokuur ondergaat of heeft gehad, hij is helemaal kaal.![]()
nou wil niet ze niet vergelijken, maar restwaarde zegt niet alles. Tadic heeft 0 restwaarde maar dat was imo de beste aankoop in tijden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:32 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Kom eens met feiten dan notoire dorpsidioot, beetje beledigen kan ik ook wel.
-28 jaar (bijna 29) dus geen restwaarde.
-28 miljoen volgens Spaanse media, dus behoorlijke afschrijving.
-al 2 jaar hopeloos uit vorm.
-wisselspeler van Spaanse middenmoter
-rotte appel qua gedrag
Laten we daarnaast het bedrag ff afwachten want jouw bron is net zo goed als de andere, en heeft in 3 seizoenen aardig wat wedstrijden gespeeld zo te zien. En sevilla is wel iets meer dan een middenmoter.
Over beledigen gesproken..![]()
Dit is de selectie waar we het mee gaan doen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gudelj en Rekik maken ook minuten bij Sevilla. Dat is natuurlijk geen bewijs dat je ook een goede speler bent. Het blijft een opmerkelijke aankoop gezien het bedrag, de prestaties van Ocampos, zijn leeftijd en speelstijl en het feit dat Ajax met Berghuis, Kudus en Conceicao (waarvan die laatste nota bene naar Ajax is gehaald om Antony te vervangen) al drie spelers hebt die op die positie kunnen spelen. Berghuis deed dit de afgelopen wedstrijden ook prima.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:59 schreef Malavita het volgende:
[..]
nou wil niet ze niet vergelijken, maar restwaarde zegt niet alles. Tadic heeft 0 restwaarde maar dat was imo de beste aankoop in tijden.
Laten we daarnaast het bedrag ff afwachten want jouw bron is net zo goed als de andere, en heeft in 3 seizoenen aardig wat wedstrijden gespeeld zo te zien. En sevilla is wel iets meer dan een middenmoter.
Over beledigen gesproken..'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
klopt, rekik 3000 en gudelj 5000. Ocampos meer dan 10000 dus beetje rare vergelijking.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Gudelj en Rekik maken ook minuten bij Sevilla. Dat is natuurlijk geen bewijs dat je ook een goede speler bent. Het blijft een opmerkelijke aankoop gezien het bedrag, de prestaties van Ocampos, zijn leeftijd en speelstijl en het feit dat Ajax met Berghuis, Kudus en Conceicao (waarvan die laatste nota bene naar Ajax is gehaald om Antony te vervangen) al drie spelers hebt die op die positie kunnen spelen. Berghuis deed dit de afgelopen wedstrijden ook prima.
Het is wat veel, maar geen heel raar bedrag denk ik. Berghuis op rechts imo ook prima, maar conceicao moet het nog maar laten zien. Die is wel gehaald idd als opvolger voor antony maar die planning was natuurlijk niet nu al. kudus is geen rechtsbuiten. En volgens mij hebben we dan echt wel iemand nodig die er wel meteen kan staan met ervaring![]()
Berghuis stond afgelopen week op 10 en was daarvoor dramatisch op rechtsbuiten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Gudelj en Rekik maken ook minuten bij Sevilla. Dat is natuurlijk geen bewijs dat je ook een goede speler bent. Het blijft een opmerkelijke aankoop gezien het bedrag, de prestaties van Ocampos, zijn leeftijd en speelstijl en het feit dat Ajax met Berghuis, Kudus en Conceicao (waarvan die laatste nota bene naar Ajax is gehaald om Antony te vervangen) al drie spelers hebt die op die positie kunnen spelen. Berghuis deed dit de afgelopen wedstrijden ook prima.![]()
Spelers kunnen zich natuurlijk pas laten zien als ze kans krijgen. En dat wordt voor Conceicao nu erg lastig met twee of drie spelers die hij voor zich zal hebben. Dan is je speeltijd al snel heel beperkt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:16 schreef Malavita het volgende:
[..]
klopt, rekik 3000 en gudelj 5000. Ocampos meer dan 10000 dus beetje rare vergelijking.
Het is wat veel, maar geen heel raar bedrag denk ik. Berghuis op rechts imo ook prima, maar conceicao moet het nog maar laten zien. Die is wel gehaald idd als opvolger voor antony maar die planning was natuurlijk niet nu al. kudus is geen rechtsbuiten. En volgens mij hebben we dan echt wel iemand nodig die er wel meteen kan staan met ervaring'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Taylor had Klaassen, Kudus en Gravenberch voor zich. Maakte toch genoeg minuten vorig jaar en is nu basis.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Spelers kunnen zich natuurlijk pas laten zien als ze kans krijgen. En dat wordt voor Conceicao nu erg lastig met twee of drie spelers die hij voor zich zal hebben.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2022 21:28:47 ]![]()
rouleren. Zoals thuis tegen rkc met die jongen starten. Dat is aan schreuder.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Spelers kunnen zich natuurlijk pas laten zien als ze kans krijgen. En dat wordt voor Conceicao nu erg lastig met twee of drie spelers die hij voor zich zal hebben. Dan is je speeltijd al snel heel beperkt.![]()
Dat is alleen maar omdat hij lievelingetje van Schreuder is ofzo. Kudus is echt veel beter dan Taylor maar krijgt maar 15 minuten per wedstrijd oidquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Taylor had Klaassen, Kudus en Gravenberch voor zich. Maakte toch genoeg minuten vorig jaar en is nu basis.![]()
Middenveld heb je natuurlijk meerdere plekken waar al die spelers kunnen spelen. En Taylor krijgt na het vertrek van Gravenberch de kans. Dat bedoel ik dus ook met kansen geven. Je zult ook talenten moeten durven doorschuiven. Dat lijkt tegenwoordig toch wat minder te gebeuren bij Ajax.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Taylor had Klaassen, Kudus en Gravenberch voor zich. Maakte toch genoeg minuten vorig jaar en is nu basis.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Kudus op 8 is gewoon niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:30 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dat is alleen maar omdat hij lievelingetje van Schreuder is ofzo. Kudus is echt veel beter dan Taylor maar krijgt maar 15 minuten per wedstrijd oid![]()
What the fuck lees ik?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:30 schreef koffiekoekjes het volgende:
Kudus is echt veel beter dan Taylor♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Veel niet, denk gelijkwaardig. Zie zelf wel liever Kudus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:30 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dat is alleen maar omdat hij lievelingetje van Schreuder is ofzo. Kudus is echt veel beter dan Taylor maar krijgt maar 15 minuten per wedstrijd oid![]()
Op basis van die paar bevliegingen van Kudus?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Veel niet, denk gelijkwaardig. Zie zelf wel liever Kudus.![]()
Taylor laat het inderdaad week in week uit zien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Op basis van die paar bevliegingen van Kudus?![]()
Een paar keer leuk wegdraaien en je potentie neemt met de wedstrijd dat je op de bank zit steeds mythischer vormen aan. Serero, Andersen, Bojan, dat soort werk.quote:
Nou wil ik Kudus niet per se in die categorie scharen, maar als je hem ziet spelen zie je de gebreken er ook aan af.![]()
Vind ik wel ja. Zit wel muziek in die jongen. Overigens vind ik Kudus geen 8 meer een 10. Maar daar heeft ie Tadic voor zich. Klaassen ook nog. Lastig verhaal voor die jongen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Taylor laat het inderdaad week in week uit zien.![]()
Het is vooral een leuke invaller. De ruimtes worden groter en dan kan hij in de omschakeling een beetje dribbelen. Maar zelfs dan is hij extreem egoïstisch. Hij heeft totaal geen tactische verantwoordelijkheid, treuzelt in alle eerlijkheid best met de bal, en zou hem alleen als 10/rechtsbuiten neerzetten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een paar keer leuk wegdraaien en je potentie neemt met de wedstrijd dat je op de bank zit steeds mythischer vormen aan. Serero, Andersen, Bojan, dat soort werk.
Nou wil ik Kudus niet per se in die categorie scharen, maar als je hem ziet spelen zie je de gebreken er ook aan af.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:45 schreef koffiekoekjes het volgende:
En Timber Talent van het jaar
[ twitter ]
pak schaal, pak alles![]()
Vanwaar die Kudus hype? Die heeft tot nu toe 1 mooie goal gemaakt tegen psv en voor de rest is het allemaal erg mager geweest.![]()
Spelers worden altijd beter op de bank.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vanwaar die Kudus hype? Die heeft tot nu toe 1 mooie goal gemaakt tegen psv en voor de rest is het allemaal erg mager geweest.![]()
Terecht ook wel al had ik het Sini uiteraard ook gegund. Maar Timber is wel echt een geweldig talent.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:45 schreef koffiekoekjes het volgende:
En Timber Talent van het jaar
[ twitter ]![]()
Gelukkig zijn er meer dan alleen wedstrijden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Spelers worden altijd beter op de bank.![]()
Zelfs PowerLoungen is fanquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
100 keer liever inderdaad dan die vrachtwagen waar iedereen nat vanwordt als die een pas naar voren kan verzendenquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Kudus is een speler waarbij je het gevoel hebt dat hij exceptioneel kan worden in een aantal aspecten als je hem ziet spelen. Zijn wegdraaien, balcontrole en dribbel/passeerbewegingen zien er dan erg makkelijk uit. Dat sterkt het gevoel dat het een ongepolijste diamant is waarbij hij consistenter moet worden in bovenstaande punten maar dan is er te weinig aandacht voor, door andere users genoemde, tekortkomingen. Het treuzelen inderdaad en zijn tactisch vermogen vind ik ook niet sterk. Een wedstrijd of wat geleden was er ook een uitbraak en koos hij voor de pass naar links terwijl rechts een betere keuze was. Incidenteel wellicht maar hij toont vaker een gebrek aan inzicht.
Lang verhaal kort, ik blijf fan van Kudus en vind het leuk om te bekijken waar hij terecht komt maar besef dat een scenario waar het er allemaal niet uitkomt reëel is.![]()
Paniekaankoop Ocampos. Die speelt over een half jaar niks meer. Lekker zo’n rotte appel tussen al die koorknaapjes.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Wat is deze?quote:
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Zeer bijzonder. Volgens vriend van de show Hamstelaar wordt het een knotsgekke slotdag. Durf niet meer te voorspellen of verwachten.![]()
Edje is wegquote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:28 schreef Caland het volgende:
Wie is nu bij jullie de raad van commissaris dan?er zit volgens mij geen voetbalkenner meer in, vandaar dat ze vd Sar wat meer verantwoordelijkheden die kant op willen geven, maar dit lijkt me meer een geval van niet de juiste procedure volgen door Hamstra, hopelijk komt het nog goed
![]()
Wel bijzonder, waarom zouden ze deze transfer terugfluiten? Vaag bericht, ook vanuit VI.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Edje is weger zit volgens mij geen voetbalkenner meer in, vandaar dat ze vd Sar wat meer verantwoordelijkheden die kant op willen geven, maar dit lijkt me meer een geval van niet de juiste procedure volgen door Hamstra, hopelijk komt het nog goed
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ik weet de details ook nietquote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel bijzonder, waarom zouden ze deze transfer terugfluiten? Vaag bericht, ook vanuit VI.![]()
Te weinig restwaarde en het feit dat je al 3 spelers hebt die daar ook uit de voeten kunnen. Sowieso blokkeert dit de ontwikkeling van twee van hen, omdat Ocampos wel een paar seizoenen blijft.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel bijzonder, waarom zouden ze deze transfer terugfluiten? Vaag bericht, ook vanuit VI.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
dat lijkt me niet de reden want dan hadden ze al laten weten we doen niets meerquote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Te weinig restwaarde en het feit dat je al 3 spelers hebt die daar ook uit de voeten kunnen. Sowieso blokkeert dit de ontwikkeling van twee van hen, omdat Ocampos wel een paar seizoenen blijft.![]()
Misschien vinden ze het onverantwoord dat ie helemaal de salaris-piramide komt ofzo?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat lijkt me niet de reden want dan hadden ze al laten weten we doen niets meer![]()
Of inmiddels een goedkoper cq. beter alternatief voorhanden.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Te weinig restwaarde en het feit dat je al 3 spelers hebt die daar ook uit de voeten kunnen. Sowieso blokkeert dit de ontwikkeling van twee van hen, omdat Ocampos wel een paar seizoenen blijft.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat was met Ziyech nog erger geweest en daar waren ze ook mee bezig, dit lijkt me meer een kinderachtige terugroep actie naar Hamstra/Huntelaar, zo van hé mannetjes wij zijn hier de baas.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Misschien vinden ze het onverantwoord dat ie helemaal de salaris-piramide komt ofzo?![]()
Of H2 ging er vanuit dat de RVC wel terug zou krabbelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was met Ziyech nog erger geweest en daar waren ze ook mee bezig, dit lijkt me meer een kinderachtige terugroep actie naar Hamstra/Huntelaar, zo van hé mannetjes wij zijn hier de baas.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Of H2 ging er vanuit dat de RVC wel terug zou krabbelen.
ik weet niet of dit waar is maar lijkt me wel aannemelijker![]()
Hij stelt zelf al de juiste vragen, het lijkt mij dan weer niet heel aannemelijk dat de RVC twee dagen later toch maar gewoon iets anders besluit.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ twitter ]
ik weet niet of dit waar is maar lijkt me wel aannemelijker'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Mijn luier zit scheefquote:
[ Bericht 13% gewijzigd door onlogisch op 31-08-2022 09:04:28 ]Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
we horen het wel, in principe zijn zij managers en geen directeuren dus ik neem aan dat de communicatie via vd Sar verloopt die dat op zijn beurt weer aan de RVC rapporteertquote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij stelt zelf al de juiste vragen, het lijkt mij dan weer niet heel aannemelijk dat de RVC twee dagen later toch maar gewoon iets anders besluit.![]()
Ook echt er achteraan vliegen naar Spanje om uit te stappen en sorry te zeggen, en dan weer terugvliegen?
Bel dan gewoon evenEdgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Gelukkig zetten wij onze thermostaat een graadje lager, doen we een extra trui aan, en neemt Ajax de trein naar Lille om het milieu allemaal een beetje te ontzienquote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:59 schreef Black-Death het volgende:
Ook echt er achteraan vliegen naar Spanje om uit te stappen en sorry te zeggen, en dan weer terugvliegen?
Bel dan gewoon even![]()
Wat belachelijk zeg, er achteraan reizen
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Beter halen ze een goeie keeper. Goals maken we dit wel genoeg dit seizoen.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
als het klopt hèquote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:59 schreef Black-Death het volgende:
Bel dan gewoon even![]()
Ja heb daar ook mijn twijfels bijquote:Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Lekker al dat gevlieg om niets. Klimaat en zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ twitter ]
ik weet niet of dit waar is maar lijkt me wel aannemelijker
Oef… channant. ongeacht wat nu precies het hele verhaal is zalhet wel even knetteren intern.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
dat lijkt me ook, wel jammer want ik vind dat ze het vooralsnog heel goed hebben gedaanquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Oef… channant. ongeacht wat nu precies het hele verhaal is zalhet wel even knetteren intern.![]()
Ga er vanuit dat dat vliegtuig ook zonder die 2 wel was gegaanquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gelukkig zetten wij onze thermostaat een graadje lager, doen we een extra trui aan, en neemt Ajax de trein naar Lille om het milieu allemaal een beetje te ontzien![]()
Wat belachelijk zeg, er achteraan reizen![]()
![]()
Ja dat klopt maar als iedereen zo denkt komen er nooit minder vliegbewegingen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat dat vliegtuig ook zonder die 2 wel was gegaanEdgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Apart verhaal waarom zegt de rvc niet van te voren dat ze geen aankoop meer willen scheelt je alle onderhandelingen.![]()
Het is natuurlijk wel amateuristisch als de RvC niet eerst om toestemming is gevraagd. Aan de andere kant zou het schandelijk zijn als de RvC eerst wél en daarna geen toestemming geeft voor zo'n transfer...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dit gaat bij komende transfers pijn doen denk ik. Want je staat wel heel erg voor paal nu.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ twitter ]
Of ze gaven al meteen geen toestemming, maar er werd vanuit gegaan dat ze wel bij zouden draaien?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:11 schreef TheVulture het volgende:
Het is natuurlijk wel amateuristisch als de RvC niet eerst om toestemming is gevraagd. Aan de andere kant zou het schandelijk zijn als de RvC eerst wél en daarna geen toestemming geeft voor zo'n transfer...![]()
Zou het? Ik dacht eigenlijk dat teams a la Ajax vaak wel een chartervluchtje pakken voor transferzaken. Maar die gaan gewoon met de KLM naar Sevilla?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat dat vliegtuig ook zonder die 2 wel was gegaanXbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Dit is wel redelijk genant ja als het kloptquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit gaat bij komende transfers pijn doen denk ik. Want je staat wel heel erg voor paal nu.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Over het algemeen (in normale bedrijven) hebben dit soort hoge managers met directe bevoegdheden gewoon directe lijnen met de rvc.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
we horen het wel, in principe zijn zij managers en geen directeuren dus ik neem aan dat de communicatie via vd Sar verloopt die dat op zijn beurt weer aan de RVC rapporteert![]()
Ik had er wel vrede mee dat ze niemand meer zouden halen na vertrek Antony maar nu Ocampos afgeketst is toch een beetje teleurgesteld terwijl ik geen idee heb hoe goed hij is![]()
![]()
Die speelt de Eredivisie wel kapot.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:21 schreef Tarado het volgende:
Ik had er wel vrede mee dat ze niemand meer zouden halen na vertrek Antony maar nu Ocampos afgeketst is toch een beetje teleurgesteld terwijl ik geen idee heb hoe goed hij is![]()
Dit, maar vooral het amateuristische gedoe eromheen had je kunnen missen als kiespijn. Een speler hierheen laten vliegen en dan alsnog terug moeten sturen is een topclub onwaardigquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:21 schreef Tarado het volgende:
Ik had er wel vrede mee dat ze niemand meer zouden halen na vertrek Antony maar nu Ocampos afgeketst is toch een beetje teleurgesteld terwijl ik geen idee heb hoe goed hij isOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
dat zal wel meevallen maar voor paal staan ze welquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit gaat bij komende transfers pijn doen denk ik. Want je staat wel heel erg voor paal nu.![]()
Kan me voorstellen dat in de hectiek van extreem snel een wat grotere transfer regelen er wat dingen door elkaar lopen waardoor dit kan gebeuren, topclub onwaardig vind ik wel een beetje ver gaan.
Daarnaast in principe wel met de rvc eens (mocht het allemaal waar zijn), teveel geld voor een 27-jarige speler. Dat ruikt naar paniekvoetbal en afbraakbeleid.![]()
Als deze transfer mislukt heb je reputatieschade. Dat gaat de komende onderhandelingen niet beter maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zal wel meevallen maar voor paal staan ze wel![]()
Ik vermoed dat de de RvC heeft gezegd dat ze akkoord gingen met de huur van een speler (a la Ziyech) zodat Conceicao en Hansen voldoende perspectief zouden houden op speeltijd en dat wordt met het definitief aantrekken van Ocampos wel een ander verhaal...quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kan me voorstellen dat in de hectiek van extreem snel een wat grotere transfer regelen er wat dingen door elkaar lopen waardoor dit kan gebeuren, topclub onwaardig vind ik wel een beetje ver gaan.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
dat kunnen we pas beoordelen als we meer details weten maar het blijft natuurlijk een vreemde gang van zakenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kan me voorstellen dat in de hectiek van extreem snel een wat grotere transfer regelen er wat dingen door elkaar lopen waardoor dit kan gebeuren, topclub onwaardig vind ik wel een beetje ver gaan.![]()
Je overschat echt hoeveel mensen dit boeit. Iedereen ziet dat dit gebeurt op de laatste dag van de window en dan gebeuren er vaker gekke dingen bij clubs. Als dit ergens weken voor het einde van de transfer window was dan had je misschien een punt.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als deze transfer mislukt heb je reputatieschade. Dat gaat de komende onderhandelingen niet beter maken.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als deze transfer mislukt heb je reputatieschade. Dat gaat de komende onderhandelingen niet beter maken.ja hoor, wat een onzin man, je hebt meer intern wat beschadigde ego's maar dat is het dan wel
![]()
Ik denk dat clubs de komende 5 jaar geen zaken willen doen met ajax. Minstens.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als deze transfer mislukt heb je reputatieschade. Dat gaat de komende onderhandelingen niet beter maken.![]()
RvConverantwoord van hun juist. Je hebt 100 miljoen verdiend dan kan er heus wel 20 van af voor zulk topspeler...
![]()
Even wat beter nieuws; https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telesport
Zou toch wel mooi zijn als Vlachodimos nog komt.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
der untergangquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik denk dat clubs de komende 5 jaar geen zaken willen doen met ajax. Minstens.![]()
met salaris 40. Waarbij het risico wat groter is dat hij tegenvalt en je er niet meer vanaf komt.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
RvConverantwoord van hun juist. Je hebt 100 miljoen verdiend dan kan er heus wel 20 van af voor zulk topspeler...
![]()
mooiquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:30 schreef Black-Death het volgende:
Even wat beter nieuws; https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telesport
Zou toch wel mooi zijn als Vlachodimos nog komt.![]()
Als het om wat voor reden niet kan/mag of het risico te groot is is dat ook prima.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar dan was het handiger geweest om dat wellicht iets eerder aan te geven![]()
![]()
Tsja. Wil je een directe versterking of neem je genoegen met een uit vorm zijnde Berghuis. Wil je meedoen in CL?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:33 schreef Adames het volgende:
[..]
met salaris 40. Waarbij het risico wat groter is dat hij tegenvalt en je er niet meer vanaf komt.![]()
Precies ditquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het om wat voor reden niet kan/mag of het risico te groot is is dat ook prima.
Maar dan was het handiger geweest om dat wellicht iets eerder aan te gevenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Misschien dat we over 10 jaar eens horen hoe dit precies verlopen is
Wat me niet duidelijk is: is de transfer nu definitief uitgesloten of is er nog ergens een opening?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
VI heeft het over mogelijk en dat de RVC (vooralsnog) geen akkoord geeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:40 schreef Black-Death het volgende:
Misschien dat we over 10 jaar eens horen hoe dit precies verlopen is
Wat me niet duidelijk is: is de transfer nu definitief uitgesloten of is er nog ergens een opening?
Maar lijkt me sterk dat ze er nu weer op terugkomen.![]()
Dit soort teksten is puur afbraakbeleid. Daarnaast heeft Ajax echt by far geen 100 miljoen verdient. Onder de streep hou je misschien 60 over. Waarvan jij dan 40 wilt gaan besteden (20+20 salaris) aan iemand met 0 restwaarde.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is echt heel erg dom.![]()
Waarom zeggen jullie steeds dat er geen restwaarde is? Die jongen is geen 33 maar pas 28...quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit soort teksten is puur afbraakbeleid. Daarnaast heeft Ajax echt by far geen 100 miljoen verdient. Onder de streep hou je misschien 60 over. Waarvan jij dan 40 wilt gaan besteden (20+20 salaris) aan iemand met 0 restwaarde.
Dat is echt heel erg dom.![]()
Ajax vlag 180 graden draaien?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:44 schreef GGMM het volgende:
En ik hoor wéér 'Kluivert'
Als dat gebeurt word ik écht boos.![]()
![]()
De hele transferzomer is nu weg?quote:
Deze soap kan er ook nog wel bij om het sensationeler te maken allemaal.Oh.![]()
en aan het einde van zijn contract dus in de 30. Dan is er geen restwaarde.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zeggen jullie steeds dat er geen restwaarde is? Die jongen is geen 33 maar pas 28...
Dit is de top-10 en daar zie je al dat ze bijna allemaal net 30 zijn. Niemand betaald iets voor matige oudere spelers.![]()
ik ga geen wedstrijd kijken waar kluivert in speeltFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ja maar je gaat hem nooit met winst weer verkopen natuurlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zeggen jullie steeds dat er geen restwaarde is? Die jongen is geen 33 maar pas 28...
Al hoeft dat niet altijd natuurlijk als het een figuur is als Tadic of Blind, maar deze jongen schijnt ook mentaal wel de nodige problemen te hebben.Oh.![]()
Hopelijk komt Berghuis na die goal en assist tegen Utrecht weer in vorm.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja. Wil je een directe versterking of neem je genoegen met een uit vorm zijnde Berghuis. Wil je meedoen in CL?![]()
Welnee.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
, maar deze jongen schijnt ook mentaal wel de nodige problemen te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daarom die is na een jaar weer weg voor 35quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zeggen jullie steeds dat er geen restwaarde is? Die jongen is geen 33 maar pas 28...![]()
Alles op het laatste moment willen, zou ik bij m’n werkgever moeten doen
Dit zijn spelers die in hun prime zijn getransfereerd, dan weet je heus wel dat restwaarde daalt. Ik zeg ook nergens dat je Ocampos met zekerheid met winst doorverkoopt. Je mag heus wel iets inleveren als de speler meerwaarde levert. Je hebt gewoon een goede winger van niveau nodig op CL. De inkomsten daar kunnen de transfer verantwoorden.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en aan het einde van zijn contract dus in de 30. Dan is er geen restwaarde.
[ afbeelding ]
Dit is de top-10 en daar zie je al dat ze bijna allemaal net 30 zijn. Niemand betaald iets voor matige oudere spelers.![]()
Ja dan zoeken ze zo iemand anders om die dozen te vouwenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Alles op het laatste moment willen, zou ik bij m’n werkgever moeten doen![]()
Even opgeslagenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:46 schreef mokkiemok het volgende:
ik ga geen wedstrijd kijken waar kluivert in speelt![]()
Tadic en Blind hebben ook geen rest waarde wat een kut transfers waren dat zeg.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en aan het einde van zijn contract dus in de 30. Dan is er geen restwaarde.
[ afbeelding ]
wat een narcistisch kutventje is dat joh.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Kan er geen reet van. Haal gewoon Ziyech.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:44 schreef GGMM het volgende:
En ik hoor wéér 'Kluivert'
Als dat gebeurt word ik écht boos.![]()
Geen restwaarde.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kan er geen reet van. Haal gewoon Ziyech.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Die is nog duurder en ouder dan die Oscampo-gast.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kan er geen reet van. Haal gewoon Ziyech.![]()
Zou overigens wel een stunt zijn als we die keeper van Benfica kunnen halen, echt een topkeeper is dat. Neem aan dat Pasveer dan wel een stapje terug moet doen? Lijkt mij niet dat deze keeper op de bank wilt gaan zitten wanneer je bij Benfica gewoon basisspeler bent.![]()
Een goede RvC houdt het schip op de juiste koers, bewaakt de cultuur en zorgt voor tegenstand als dat volgens hen in het geding is. Schijnbaar vinden ze deze transfer niet des Ajax. Dan heb je je daar naar te schikken. Simpel zat.
Overigens als ik Ocampos was had ik gezegd toedeledokie.![]()
Maar heeft kennelijk wel restwaardequote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is nog duurder en ouder dan die Oscampo-gast.
Of komt het omdat men eigenlijk Ocampos nooit heeft zien voetballen.![]()
Klopt, 2x zo goed ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is nog duurder en ouder dan die Oscampo-gast.![]()
Jij kijkt wekelijks naar Sevilla? Of waar die ook voetbalt of op de bank zit.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar heeft kennelijk wel restwaarde
Of komt het omdat men eigenlijk Ocampos nooit heeft zien voetballen.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Wat een deceptie weer op de valreep en uiteindelijk helemaal niets hebben overmorgen.Allemaal cabaretteketet!![]()
Met Ziyech weet je precies wat je in huis haalt en hij staat er gelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar heeft kennelijk wel restwaarde
Of komt het omdat men eigenlijk Ocampos nooit heeft zien voetballen.![]()
Hij is toch niet de juiste rechtsbuiten voor dit systeem lijkt me. Schreuder wil graag diepgang van de links&rechtsbuiten met snelheid, en de backs mogen weliswaar eroverheen maar met Blind (en mindere mate Rensch) ga je die snelheid niet echt krijgen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hopelijk komt Berghuis na die goal en assist tegen Utrecht weer in vorm.![]()
Nee, niet wekelijks maar ik denk dat ik hem wel vaker heb gezien dan 90% hier. Alleen expert El-Stinho en chufi zullen het beter weten. En aangezien Stijn al zijn goedkeuring heeft gegeven volg ik hem daar blind in.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jij kijkt wekelijks naar Sevilla? Of waar die ook voetbalt of op de bank zit.![]()
"We gaan het doen met deze groep"quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:08 schreef freaky40 het volgende:
Wat een deceptie weer op de valreep en uiteindelijk helemaal niets hebben overmorgen.
F.DE.BOERRED![]()
Oh Stijn kijkt dat dus. Dan volg ik hem ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, niet wekelijks maar ik denk dat ik hem wel vaker heb gezien dan 90% hier. Alleen expert El-Stinho en chufi zullen het beter weten. En aangezien Stijn al zijn goedkeuring heeft gegeven volg ik hem daar blind in.
Trouwens wel raar dat de RVC er pas voor ga liggen nadat er een akkoord is, dat lijkt me niet de juiste gang van zaken.![]()
Daar zou ik maar niet gerust op zijn met de nodige blessures die er nog komen gedurende het seizoen en dus tijdens de CL.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
"We gaan het doen met deze groep"
F.DE.BOERREDAllemaal cabaretteketet!![]()
Amateurisme ten top. Announce Davids terug.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:10 schreef Scorpie het volgende:
Trouwens wel raar dat de RVC er pas voor ga liggen nadat er een akkoord is, dat lijkt me niet de juiste gang van zaken.
![]()
Die zat er alleen maar omquote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Amateurisme ten top. Announce Davids terug.
Ja laat ook maar.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
verkoop je de nieuwe Kaka voor 100 miljoen, haal je de nieuwe Messi ervoor terug
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Hangt er wat van af hoe die besluitvorming statutair is afgesproken. Je zou zeggen dat er wel informeel wordt overlegd. Maar goed het kan zijn dat je met een deel van de RvC informeel akkoord hebt gekregen en dat er alsnog iemand voor is gaan liggen. Dat is meer een gebrek aan bestuurlijke ervaring van onze technische vrienden. Wat ik niet zo vreemd vind gezien de vermeende slangenkuil die Ajax bij tijd en wijlen schijnt te zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:10 schreef Scorpie het volgende:
Trouwens wel raar dat de RVC er pas voor ga liggen nadat er een akkoord is, dat lijkt me niet de juiste gang van zaken.![]()
Misschien was de RvC in beginsel wel akkoord met deze koop, maar vonden ze de eisen van het kamp van Ocampos niet acceptabel. Soms worden er opeens last minute de gekste eisen gesteld.![]()
In de grote mensenwereld gebeurt dit ook met enige regelmaat. Maar men hier, waarvan hun hele leven zich achter een computerscherm afspeelt denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. Lachwekkend.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:23 schreef 297534 het volgende:
Misschien was de RvC in beginsel wel akkoord met deze koop, maar vonden ze de eisen van het kamp van Ocampos niet acceptabel. Soms worden er opeens last minute de gekste eisen gesteld.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Ik verwacht ook rollende koppen bij de KNVB voor de 'onoplettendheid' met betrekking tot de transfer deadline. Over amateurisme gesproken.![]()
Volgens mij blijven ze deze hele dag nog wel bezig met in elk geval drie posities (keeper, buitenspeler en die Grillitsch).quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:37 schreef Enchanter het volgende:
Ik voel een "we gaan het doen met deze groep" aankomen
Al kan het best zijn dat ze er rond het avondeten achter komen dat geen enkele van die drie gaat lukken.Oh.![]()
Nah, er gaat sowieso nog iets aan spelers bijkomen vandaag.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:37 schreef Enchanter het volgende:
Ik voel een "we gaan het doen met deze groep" aankomen![]()
Ik hoop het , we gaan het zienquote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:40 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Nah, er gaat sowieso nog iets aan spelers bijkomen vandaag.Ik ben inmiddels overleden![]()
met twee vingers in de neus kampioen, van de mickey mouse losers league voor de komende 20 jaar nog op een rij
vergeet loser cruijff, de nieuwe legende is Huntelaar, geweldig hoe hij en Hamstra manchester united die trolglazers opgelicht hebben
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Keeper zou toch wel heel fijn zijn. Rechtsbuiten is een pre, op zich hebben we genoeg voor de Eredivisie.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:43 schreef GGMM het volgende:
Als er niks meer bijkomt is het ook geen ramp toch![]()
Dan staat er nog steeds een goede selectie, maar het is niet zo gek dat fans willen dat er wat versterkingen bij komen als er net 100 miljoen is binnengekomen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:43 schreef GGMM het volgende:
Als er niks meer bijkomt is het ook geen ramp toch
Al vind ik het opzich best prima als ze geduldig zijn en dan het geld uitgeven in de winter of volgende zomer als ze de kandidaten wat beter hebben bekeken.Oh.![]()
Als Jan-Dirk van der Zee met allerlei blunders daar nog steeds werkt denk ik dat je helemaal niets van KNVB hoeft te verwachten.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:26 schreef Wotte het volgende:
Ik verwacht ook rollende koppen bij de KNVB voor de 'onoplettendheid' met betrekking tot de transfer deadline. Over amateurisme gesproken.![]()
Rechtsbuiten is echt matig met alleen Berghuis, Conceicao gaan we dit jaar echt nog niet veel zien en Hanssen is echt slecht.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:43 schreef GGMM het volgende:
Als er niks meer bijkomt is het ook geen ramp toch![]()
Conceicao is 19 waarom zou die dit seizoen niet al wedstrijden gaan spelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rechtsbuiten is echt matig met alleen Berghuis, Conceicao gaan we dit jaar echt nog niet veel zien en Hanssen is echt slecht.![]()
Men heeft hier nog steeds de illusie dat Ajax heel ver kan komen in de CL.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Conceicao is 19 waarom zou die dit seizoen niet al wedstrijden gaan spelen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zo zit ik er ook in. Ik denk dat ze in Eindhoven wat zenuwachtiger zijn vanwege de grillen van team Gakpo...quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:43 schreef GGMM het volgende:
Als er niks meer bijkomt is het ook geen ramp tochOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Daar gaat Ocampos ook echt het verschil niet mee maken. Je moet gewoon zorgen dat je Europees overwintert. Is dat in de CL dan is dat een hele fijne bonus, en anders door in de EL.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Men heeft hier nog steeds de illusie dat Ajax heel ver kan komen in de CL.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Vind ik als Ajax-fan zijnde ook een misplaatste gedachte gebaseerd op 1,5 seizoen succes in de CL. Dat blijven gewoon uitzonderingen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Men heeft hier nog steeds de illusie dat Ajax heel ver kan komen in de CL.![]()
Announce Madueke!quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rechtsbuiten is echt matig met alleen Berghuis, Conceicao gaan we dit jaar echt nog niet veel zien en Hanssen is echt slecht.![]()
Lekker aan de Chineesquote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al kan het best zijn dat ze er rond het avondeten achter komen dat geen enkele van die drie gaat lukken.![]()
Heel terechte beslissing van de RvC. Zeer onverantwoorde aankoop, zoals ik ook eerder al had gepostHallo![]()
Die gaat echt geen minuut meer spelen hoor..quote:Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
weten ze uberhaupt waar Ihattaren is momenteel?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat blijft vreemd. Die jongen heeft redelijk wat wedstrijden gespeeld bij Porto inclusief CL.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rechtsbuiten is echt matig met alleen Berghuis, Conceicao gaan we dit jaar echt nog niet veel zien en Hanssen is echt slecht.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
ben jij een zware drinker?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:15 schreef Wotte het volgende:
Opzich is Kluivert niet eens zo'n vreemde aankoop. Heeft nog steeds wel potentie en is niet duur.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We zijn geen opvanghuis. Op basis van welke prestaties wil je hem nou halen dan, voor dat kleine beetje sentiment gewoon niet doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:15 schreef Wotte het volgende:
Opzich is Kluivert niet eens zo'n vreemde aankoop. Heeft nog steeds wel potentie en is niet duur.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:15 schreef Wotte het volgende:
Opzich is Kluivert niet eens zo'n vreemde aankoop. Heeft nog steeds wel potentie en is niet duur.![]()
![]()
Ocampos kan wel het verschil maken tussen overwinteren in de CL of doorgaan in de EL. Zo'n speler die het verschil wel maakt in zo'n laatste wedstrijd tegen Atalanta of Valencia.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar gaat Ocampos ook echt het verschil niet mee maken. Je moet gewoon zorgen dat je Europees overwintert. Is dat in de CL dan is dat een hele fijne bonus, en anders door in de EL.![]()
Die jongen moet rustig wennen aan het revolutionaire ajaxvoetbal en het mokergrote hoofd van Schreuder.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat blijft vreemd. Die jongen heeft redelijk wat wedstrijden gespeeld bij Porto inclusief CL.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die is inderdaad net pas 23 geworden.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:15 schreef Wotte het volgende:
Opzich is Kluivert niet eens zo'n vreemde aankoop. Heeft nog steeds wel potentie en is niet duur.Op basis van welke prestaties zou Ocampos dan moeten komen? Die heeft ook al menig club achter zijn naam staan en nergens een grote indruk achter weten te laten op één degelijk seizoen bij Sevilla na.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:17 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
We zijn geen opvanghuis. Op basis van welke prestaties wil je hem nou halen dan, voor dat kleine beetje sentiment gewoon niet doen.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ik heb nergens gezegd dat die knakker moet komen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die is inderdaad net pas 23 geworden.
[..]
Op basis van welke prestaties zou Ocampos dan moeten komen? Die heeft ook al menig club achter zijn naam staan en nergens een grote indruk achter weten te laten op één degelijk seizoen bij Sevilla na.![]()
Fair enough.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:20 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat die knakker moet komen.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Systeem pas je aan aan de spelersgroep die je hebt dus logisch dat je met Antony en Bergwijn daarvoor gaat maar nu moet je andere oplossingen zoeken en zo moeilijk is dat ook weer niet want het is tov vorig seizoen gewoon de diepgang van rechts naar links verschuiven.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is toch niet de juiste rechtsbuiten voor dit systeem lijkt me. Schreuder wil graag diepgang van de links&rechtsbuiten met snelheid, en de backs mogen weliswaar eroverheen maar met Blind (en mindere mate Rensch) ga je die snelheid niet echt krijgen.![]()
Ik zag z'n auto wel bij de rechtbank staan maar waar hij zelf is geen idee.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:09 schreef mokkiemok het volgende:
weten ze uberhaupt waar Ihattaren is momenteel?Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Gevonden in een bos met een zak over z'n hoofdquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:09 schreef mokkiemok het volgende:
weten ze uberhaupt waar Ihattaren is momenteel?
MOCROMAFFIADED![]()
Gaat die Grillitsch nou echt iets toevoegen dan? Uit je contract lopen bij Hoffenheim (toch?) en nog geen nieuwe club.... is dat Ajax-niveau?
Vind dat meer zo'n typische Feyenoord-"aanwinst"
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Wel jammer dat we nu nooit zullen weten welke verbastering jij zou maken van de naam Ocampos.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:07 schreef Sebbeszweet het volgende:
Heel terechte beslissing van de RvC. Zeer onverantwoorde aankoop, zoals ik ook eerder al had gepostOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik dacht even dat Ajax een stabiele club was die zijn zaakjes goed voor elkaar heeft, maar dit gerommel is wel-waardig.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
als je gaat voor dubbele bezetting per positie is hij wel een goed alternatief voor Alvarezquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:29 schreef Black-Death het volgende:
Gaat die Grillitsch nou echt iets toevoegen dan? Uit je contract lopen bij Hoffenheim (toch?) en nog geen nieuwe club.... is dat Ajax-niveau?
Vind dat meer zo'n typische Feyenoord-"aanwinst"![]()
Dit dus. We hebben geen enkele wissel op de bank die Alvarez kan vervangen tijdens een wedstrijd. Toch wel fijn wanneer je tegen FC Schubbekutjeveen een andere speler kan opstellen om Alvarez rust te geven.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je gaat voor dubbele bezetting per positie is hij wel een goed alternatief voor Alvarez![]()
Dat moet een jeugdspeler of een kleine nuance-verandering in speelwijze toch wel kunnen oplossen?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:36 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dit dus. We hebben geen enkele wissel op de bank die Alvarez kan vervangen tijdens een wedstrijd. Toch wel fijn wanneer je tegen FC Schubbekutjeveen een andere speler kan opstellen om Alvarez rust te geven.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Wie dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat moet een jeugdspeler of een kleine nuance-verandering in speelwijze toch wel kunnen oplossen?
Kian Fitz-Jim? Nee, gewoon een goede back-up graag. Daar wachten we al seizoenen op.![]()
Dat gejank over jeugdspelers al de hele zomer. Er zit momenteel gewoon een enorm slechte lichting onder het eerste elftal, ga maar eens de potjes van jong Ajax kijken.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat moet een jeugdspeler of een kleine nuance-verandering in speelwijze toch wel kunnen oplossen?![]()
Neehee, ik wil die Griekse keeper!quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:39 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon even Oscampos en Grillitsch binnen halen en dan zijn we wel klaar.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Meisje Fitz Jim genotquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie dan?
Kian Fitz-Jim? Nee, gewoon een goede back-up graag. Daar wachten we al seizoenen op.![]()
Okee, daar heb ik te weinig zicht op. Kijk zelden Jong Ajax.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:40 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dat gejank over jeugdspelers al de hele zomer. Er zit momenteel gewoon een enorm slechte lichting onder het eerste elftal, ga maar eens de potjes van jong Ajax kijken.
Maar vind het toch een zwaktebod dat we dan een speler moeten halen die als backup dient..Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
vind die keeper nog belangrijker eigenlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:39 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon even Oscampos en Grillitsch binnen halen en dan zijn we wel klaar.![]()
Een Klaassen kan toch ook wel op Alvarez's plek in de competitie..quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Okee, daar heb ik te weinig zicht op. Kijk zelden Jong Ajax.
Maar vind het toch een zwaktebod dat we dan een speler moeten halen die als backup dient..![]()
Dat was een prima optie geweest als ie normaal had gefunctioneerd, maar helaas...quote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
als je hem niet hebt zal je wel moeten en je ziet hoe belangrijk Alvarez isquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Maar vind het toch een zwaktebod dat we dan een speler moeten halen die als backup dient..![]()
Doen we die er gewoon bij. 3 halen = 2 betalen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Neehee, ik wil die Griekse keeper!![]()
Of gewoon de nieuwe realiteit bij Ajax? We hebben nu het geld om elke positie goed bezet te houden. Geen overbodige luxe in een seizoen met een WK tussendoor. Overigens ben ik het helemaal eens dat je eerst naar de eigen jeugd moet kijken. Maar daarnaast moet je ook realistisch zijn wanneer de lichting gewoon niet goed genoeg is. Met Rensch, Taylor en eigenlijk ook Brobbey staan er drie spelers vanuit de jeugd momenteel in het team, uiteindelijk best een prima score.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oscampos.komt.niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:39 schreef Scorpie het volgende:
Dat gevoel heb ik er ook wel bij ja, is 'al' 27 en als geen enkele club je transfervrij oppikt tot nu toe zegt dat eigenlijk ook wel veel...quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:29 schreef Black-Death het volgende:
Vind dat meer zo'n typische Feyenoord-"aanwinst"Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dat is toch heel normaal? Elk club heeft minimaal 23 spelers, precies om back-ups te hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Bergwijn, Blindquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:45 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Of gewoon de nieuwe realiteit bij Ajax? We hebben nu het geld om elke positie goed bezet te houden. Geen overbodige luxe in een seizoen met een WK tussendoor. Overigens ben ik het helemaal eens dat je eerst naar de eigen jeugd moet kijken. Maar daarnaast moet je ook realistisch zijn wanneer de lichting gewoon niet goed genoeg is. Met Rensch, Taylor en eigenlijk ook Brobbey staan er drie spelers vanuit de jeugd momenteel in het team, uiteindelijk best een prima score.![]()
Dat had vooral met gedoe met z'n vader te maken. Staat genoeg over op internet.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik er ook wel bij ja, is 'al' 27 en als geen enkele club je transfervrij oppikt tot nu toe zegt dat eigenlijk ook wel veel...![]()
Omdat ze gezegd hebben dat het een speler voor de toekomst is?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Conceicao is 19 waarom zou die dit seizoen niet al wedstrijden gaan spelen.![]()
Fixedquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:39 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon even Oscampos en Grillitsch binnen halen en dan zijn we wel klaar.Hallo![]()
Oh okquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat had vooral met gedoe met z'n vader te maken. Staat genoeg over op internet.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Bij Grillitsch heb ik zo'n Zimling gevoelquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:39 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik er ook wel bij ja, is 'al' 27 en als geen enkele club je transfervrij oppikt tot nu toe zegt dat eigenlijk ook wel veel...quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toevallig heb ik de ontwikkelingen rond Grillitsch een beetje gevolgd en het grote probleem was zijn vader. Blijkbaar had Florian zijn zaakwaarnemer gedumpt en gunde hij zijn vader de volledige vrijheid om een nieuwe club voor hem te vinden. Er waren genoeg clubs met interesse, maar iedere keer als er een akkoord was met een club vroeg die vader meer geld, waarna de betreffende clubs de stekker uit de onderhandelingen trokken. Papa wilde zelf flink verdienen aan de deal en vroeg om een flinke buts tekengeld.
Als het goed is heeft Grillitsch ondertussen zijn vader opzij gezet en wordt hij nu door zijn oude zaakwaarnemer vertegenwoordigd. In principe zal hij zelfs zonder zijn vader nog steeds om heel veel geld vragen en lijkt hij me niet haalbaar voor Feyenoord. Bij Hoffenheim verdiende hij al twee miljoen, wat mij boven het salarisplafond van Feyenoord lijkt te liggen. Maar misschien neemt hij na alle afgeketste deals van deze zomer genoegen met minder.
Qua type speler heeft hij de afgelopen jaren vaak in de Bazoerrol gespeeld, als middenvelder in een driemansachterhoede. Beetje het spel verdelen van achteruit, keertje inschuiven, je kent het wel. Kan ook prima als middenvelder uit de voeten, maar is gemaakt van papier maché. Betaal je met andere woorden heel veel salaris voor een gozer die waarschijnlijk de helft van het jaar mist. Mits fit wel te goed voor Feyenoord. Ooit vond ik 'm een beetje op Frenkie de Jong lijken, maar die ontwikkeling heeft hij nooit echt door kunnen zetten. Alsnog pure kwaliteit hoor, daar niet van.![]()
Aww Ocampos komt niet, gelukkig hebben we de foto's nog"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Het kan niet elk seizoen feest zijn, maar Ajax zit een niche waarin het met grote talenten CL kan spelen en flink uit zijn slof kan schieten, terwijl de eredivisie zwak genoeg is om die talenten snel te brengen. Vorg seizoen was er iets te weinig spectaculair talent en iets teveel degelijkheid, maar daarmee speel je dan alsnog een uitstekende poulefase.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:00 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Vind ik als Ajax-fan zijnde ook een misplaatste gedachte gebaseerd op 1,5 seizoen succes in de CL. Dat blijven gewoon uitzonderingen.
Maar Van der Sar is niet ineens een intelligente man geworden die de club bekwaam leidt of de slangen buiten de kuil houdt. De hoerenmentaliteit dat je je de kaas van het brood moet laten eten en je geen team kan bouwen maar je je de transfergekte moet laten overkomen is helemaal terug. Het idee dat je tegen 100 miljoen geen nee zou kunnen zeggen is volkomen van de pot gerukt. Je hebt er geen reet aan want Ajax kan niemand van de kwaliteit Antony terugkopen, hooguit het talent dat nog twee jaar nodig heeft. De grootste talenten moeten eerst sportief leveren voor Ajax voor ze weg mogen naar de allerrijkste clubs.
Je kunt en buigen voor de rijkste clubs en strijden tegen de rijkste clubs. Met deze mentaliteit en klungelige organisatie van oud spelers die er zitten vanwege hun populariteit gaat we richting de conference league.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Hij is 23, heeft potentie en is onder marktwaarde te krijgen. Als je er puur zakelijk naar kijkt. Die jongen 1/2 seizoenen oppoetsen en je slijt hem wel weer voor een miljoen of 20.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:17 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
We zijn geen opvanghuis. Op basis van welke prestaties wil je hem nou halen dan, voor dat kleine beetje sentiment gewoon niet doen.
Wat dat betreft is het geen gekke aankoop, nee.![]()
Ik vind het jammer, ik vind het wel leuk als dat soort spelers naar de Eredivisie komen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:48 schreef TLC het volgende:
Aww Ocampos komt niet, gelukkig hebben we de foto's nog
Ik vond het ook erg teleurstellend toen Eto'o tóch niet kwam.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik had er al een aantal op de shortlist, niet allemaal verbasteringen maar dekt wel de lading.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Wel jammer dat we nu nooit zullen weten welke verbastering jij zou maken van de naam Ocampos.
1. Broer van Sikora
2. Mallejan 2.0
3. OkanniksHallo![]()
Je act slaat niet aan. Stop er gewoon mee.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:51 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ik had er al een aantal op de shortlist, niet allemaal verbasteringen maar dekt wel de lading.
1. Broer van Sikora
2. Mallejan 2.0
3. Okanniks![]()
![]()
Gewoon heel slim onderhandeld dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Gewoon heel slim onderhandeld dus.Poahhh, binnenhalen gauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chartervlucht, KLM-vlucht, fiets. Wat maakt het uit.![]()
[ twitter ]
Gewoon heel slim onderhandeld dus.hebben ze daar geld nodig? is de speler lastig gaan doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of issie niet zo goed als Ajax denkt?
wat is hier aan de hand?![]()
[ twitter ]
Gewoon heel slim onderhandeld dus.10 biedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FFP regels van LaLiga.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:53 schreef koemleit het volgende:
[..]
hebben ze daar geld nodig? is de speler lastig gaan doen?
dit zou een hele gekke aankoop zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij is 23, heeft potentie en is onder marktwaarde te krijgen. Als je er puur zakelijk naar kijkt. Die jongen 1/2 seizoenen oppoetsen en je slijt hem wel weer voor een miljoen of 20.
Wat dat betreft is het geen gekke aankoop, nee.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
[ twitter ]
Gewoon heel slim onderhandeld dus.Wachten op het allerlaatste moment en dan voor 5M ophalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ twitter ]
Gewoon heel slim onderhandeld dus.Als ze zo graag van hem af willen, zou er dan geen addertje onder het gras kunnen zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee heeft met regels LaLiga te maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:54 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Als ze zo graag van hem af willen, zou er dan geen addertje onder het gras kunnen zitten?
@El-Stinho had hier iets over gezegd/getweet geloof ik.![]()
maar moeten ze hem verkopen? komen ze anders met de FFP in de knoei?quote:
ik lees dat namelijk nergens.![]()
Voor meer duiding moet je El-Stinho maar even opzoeken op twitter maar het heeft te maken met FFP regels en het inschrijven van een andere speler geleuf ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:54 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Als ze zo graag van hem af willen, zou er dan geen addertje onder het gras kunnen zitten?![]()
[ twitter ]
Gewoon heel slim onderhandeld dus.Wat een godenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar serieus, dan valt het wel weer gunstig uit
[ twitter ]
Gewoon heel slim onderhandeld dus.Sevilla woedend op het amateurisme dus geven ze 5 miljoen euro korting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft toch raar volk.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
https://www.vi.nl/nieuws/(...)x-tegemoet-komen#_=_quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:55 schreef koemleit het volgende:
[..]
maar moeten ze hem verkopen? komen ze anders met de FFP in de knoei?
ik lees dat namelijk nergens.
Ik wel.![]()
Die hebbe Januzaj al gekocht omdat ze dachten dat Ocampos naar Ajax gingquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:53 schreef koemleit het volgende:
[..]
wat is hier aan de hand?
ze hebben daar wel geld nodig ja, de bond is nogal streng op de verhouding salarispost omzet en ze willen een paar andere spelers halen begreep ikquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:53 schreef koemleit het volgende:
[..]
Poaah die rvc, wat een truc.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Als het afgesproken werk is zou het echt geniaal zijn, maar dat zal wel nietquote:
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: