Je bent net terugquote:
Oh het heet Paradijsplein tegenwoordigquote:
ja ja maar vanaf de andere kant staat het er al welquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh het heet Paradijsplein tegenwoordigWel leuk om even rond te sturen daar. Mijn huis in aanbouw
Wat voor jus?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 16:59 schreef Soury het volgende:
Zuurkool met vette jus (en een hema worst) Ja dat is mijn menúú...[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ja dat seinhuisje. Er staat wel meer rechtop van de oude gasfabriek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
ja ja maar vanaf de andere kant staat het er al wel
Uit een zakje. Zuurkool of spekjes of rookworst maken niet zo lekkere jus als uit een zakjequote:
Ik bedoel je huisquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat seinhuisje. Er staat wel meer rechtop van de oude gasfabriek.
Oh ja vette bouwplaatsquote:
Je hebt kinderen toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat dan weer niet.
Al heb ik het weleens meegemaakt![]()
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:23 schreef Domnivoor het volgende:
Ik vond dit een keer op mijn deurmat:En heb je dat gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond dit een keer op mijn deurmat:Dragen je schildpadden lampen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond dit een keer op mijn deurmat:Redelijk beleefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ja. Dat was een kleine moeite.quote:
Er hangen UV-lampen in hun verblijven.quote:
De meesten zijn helemaal verstijfd bij de dierenarts, is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Blijft wel lekker rustig
[ twitter ]
Of gaan hard miauwen etcquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:33 schreef aloa het volgende:
[..]
De meesten zijn helemaal verstijfd bij de dierenarts, is mijn ervaring.
Op 1 kat na dan
Ja. Geen drama verder. Ik weet niet eens van wie het briefje kwam.quote:
Beter dat het netjes gevraagd wordt in plaats van allerlei onderling gedoe.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Geen drama verder. Ik weet niet eens van wie het briefje kwam.
Soul dacht ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter dat het netjes gevraagd wordt in plaats van allerlei onderling gedoe.
Ben je nog naar de reptielenbeurs geweest? Of was het iemand anders hier die daar vorig jaar naartoe is geweest?
Ja. Eergisteren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter dat het netjes gevraagd wordt in plaats van allerlei onderling gedoe.
Ben je nog naar de reptielenbeurs geweest? Of was het iemand anders hier die daar vorig jaar naartoe is geweest?
Toch?! Mijn brein onthoudt toch af en toe nog iets. Mijn zwager ging er ook naartoe met zijn dochter, vandaar dat ik er inene aan moest denken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Eergisteren.
Het was weer gezellig druk.
[ afbeelding ]
Leuk. Hebben ze daar nog iets gekocht?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch?! Mijn brein onthoudt toch af en toe nog iets. Mijn zwager ging er ook naartoe met zijn dochter, vandaar dat ik er inene aan moest denken.
Mijn nichtje heeft allerlei beestjes, hagedissen, salami, wandelende takken, daar zal ze vast iets voor gekocht hebben. En jij?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leuk. Hebben ze daar nog iets gekocht?
Salami?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft allerlei beestjes, hagedissen, salami, wandelende takken, daar zal ze vast iets voor gekocht hebben. En jij?
Salami? 🤔quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft allerlei beestjes, hagedissen, salami, wandelende takken, daar zal ze vast iets voor gekocht hebben. En jij?
Op zo'n beurs is kijken ook leuk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Salami? 🤔
Leuke beestjes verder.
Nee, niets gekocht deze keer.
Ah okequote:
Achter een tafel staan ookquote:
Dat doet Soul vaak bij de knaagdieren,al is ze dit keer niet geweest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah oke
[..]
Achter een tafel staan ook
Dat werkt twee kanten opquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah oke
[..]
Achter een tafel staan ook
Jep.quote:
We hebben hier hele mooie inheemse salamandersquote:
Mooie beestjes iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We hebben hier hele mooie inheemse salamanders
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep.
Die zaten in de kruipruimte en kwamen in de nacht naar boven.
En dan maakten mijn katten ze dood![]()
Ik denk een centimeter of 10/15 groot.
Ik geloof niet dat ik in Nederland ooit salamanders in het wild ben tegen gekomen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We hebben hier hele mooie inheemse salamanders
Mijn ouders hebben er vrij veel in de tuin.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik in Nederland ooit salamanders in het wild ben tegen gekomen.
Je hebt ook slangen in Nederland toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik in Nederland ooit salamanders in het wild ben tegen gekomen.
Adder en ringslang.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Je hebt ook slangen in Nederland toch?
Nog nooit gezien overigens...
Alleen af en toe een ringslangetje gezienquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Je hebt ook slangen in Nederland toch?
Nog nooit gezien overigens...
Ik heb ooit wel een optreden gezien in een discotheek met zo'n hele lange slangquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen af en toe een ringslangetje gezien
Dat zal wel een Boa of een Python geweest zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel een optreden gezien in een discotheek met zo'n hele lange slang![]()
Man man man, wat een beest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |