Daarna viel ie in slaap zeker gezien het tijdstip en zijn leeftijdquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Henk Spaan wist anders toen de wedstrijd een paar minuten onderweg was te melden dat Ziyech echt heel goed was
Bloedsnelle pingelaar die soms wat moeite heeft met randement en acties te ver doorvoert. Leuke speler om naar te kijken.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:33 schreef Bolasie het volgende:
Bella-Kotchap verdedigt net zo geweldig als zijn naam
Wat verwacht je? Hij heet zelf fucking Paul *Labile* Pogba, het staat gewoon in zijn naam.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die Pogba familie is zo ontzettend ziekelijk, één voor één
vanavond weer graagquote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:58 schreef KingRoland het volgende:
lol chelsea
daarom hou ik van deze competitie. niet normaal hoe de kleintjes de grote even keihard aanpakken.
Frits van Turenhout.quote:
Met grote bombarie naar Barcelona optiefen na een half jaar weer uitgerangeerd vertrekken. Wat een afgang.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:41 schreef Bolasie het volgende:
Lijkt mij dat Auba nu in een stroomversnelling gaat komen want op Sterling na kan niemand scoren voorin. Havertz bakt er ook geen reet meer van en speelt te lang op een positie waar hij helemaal niet thuishoort. Middenveld is ook niet meer wat het was, zou me niets verbazen als er nog een laatste, kansloze poging gewaagd wordt voor Frenkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |