'Typisch PSV' kunnen we dan wel weer posten. 'We gunnen het hem zo omdat het een jongen van de club is en hij 2 weken langer gebleven is bij ons'.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
30 Miljoen pond, 35 Miljoen Euro ofzo?
#THEPSVWAYquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:49 schreef Tallie1982 het volgende:
Snap niet waarom dit allemaal gerekt is tot de laatste paar uur van de deadlineday.
Als er geen ploegen zijn die het gewenste bedrag willen aftikken, wat doe je dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:49 schreef Tallie1982 het volgende:
Snap niet waarom dit allemaal gerekt is tot de laatste paar uur van de deadlineday.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als er geen ploegen zijn die het gewenste bedrag willen aftikken, wat doe je dan?
Ach Cody, je speelde als een krant in de vCL we nemen genoegen met 10 miljoen minder omdat je zo’n lieve jongen bent?
quote:
Van El Ghazi, of van dit soort droeftoeters die liedjes bedenken?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:50 schreef Gutanoth het volgende:
[ twitter ]
Ik word hier zo tering droevig van
Die bestonden vorige week 15 jaar! Alsnog gefeliciteerd allemaal!quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:36 schreef Caland het volgende:
Gakpo had toch vorig jaar een handtekening gezet op zo’n spandoek van lichtstad gekkigheid
Ik vind dat ze hem gewoon daaraan moeten houden
Beidequote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Van El Ghazi, of van dit soort droeftoeters die liedjes bedenken?
Wat vind jij hiervan als marketingstudent @KingRolandquote:
Je zou toch hopen dat zo’n knakker mensen om zich heen heeft die hem zeggen dit nooit meer te doen.quote:
mehquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat vind jij hiervan als marketingstudent @:kingroland
Misschien is hij geestelijk beperkt.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je zou toch hopen dat zo’n knakker mensen om zich heen heeft die hem zeggen dit nooit meer te doen.
Zeker niet. Volendam heeft een prima voorhoede. 4-2 voorspel ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:46 schreef tja77 het volgende:
Laatste 5 x PSV - Volendam, 5 keer winst met 31 doelpunten voor en 0 tegen.
Gaat het vandaag gebeuren?
De clean sheet?
Ik heb zo mijn twijfels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |