dat ben ik niet met je eens, hij heeft zich juist heel netjes opgesteld en doet hij nog maar ik vind het niet vreemd dat hij naar andere opties kijktquote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De houding van Gakpo is ook niet echt heel aardig richting PSV, ook al waren er afspraken rondom de CL-kwalificatie blijkbaar. Dan nog had je een deal ook al eerder rond kunnen breien dan de laatste dag. Als ik PSV was zou ik nu tegen 'm zeggen dat ie maar wacht tot de winter of volgend seizoen.
Is wel zo. Liever een wiskunde leraar als rikkert dan een Mike verweij. Paul post mag wel snel Stiphout fc gaan coveren ipv psv. Boerenpummel.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rik is een lieve sociaal ongemakkelijke man die het beste met de wereld voor heeft
Ik hou al opquote:
Rik is wel prima, heeft nog het geduld om idioten die reageren te beantwoorden, dat maakt het extra grappig.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is wel zo. Liever een wiskunde leraar als rikkert dan een Mike verweij. Paul post mag wel snel Stiphout fc gaan coveren ipv psv. Boerenpummel.
Hoe kom je aan de info dat Gakpo persé weg wil?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:52 schreef HowardRoark het volgende:
Gakpo wil dus nu per se weg? Bijzonder zo op de laatste dag van de Nederlandse transfermarkt.
[..]
Ajax is toch ook vijf a zes basiskrachten kwijtgeraakt? Ik weet niet hoe jij dan verwacht dat er daar een beter team zou staan dan vorig seizoen. Zoiets vang je natuurlijk niet zomaar even op.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan de info dat Gakpo persé weg wil?
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:29 schreef GGMM het volgende:
Gakpo blijft gewoon. Markeer mijn woorden.
Dit is niet markeren, dit is dikgedrukt maken.quote:
Ja ja jaquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is niet markeren, dit is dikgedrukt maken.
https://www.transfermarkt(...)rofil/spieler/264372quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:40 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wie? Als Gakpo vandaag nog gaat hebben we volgens mij gewoon een dik vet probleem
Tsygankov is wel een goede. Geen speler waar PSV normaal voor zou gaan ivm te duurquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:40 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wie? Als Gakpo vandaag nog gaat hebben we volgens mij gewoon een dik vet probleem
In FIFA was dat altijd een rechtsbuiten!quote:
Solidariteitsvoetbalvluchtelingquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:41 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tsygankov is wel een goede. Geen speler waar PSV normaal voor zou gaan ivm te duur
Ik heb hem werkelijk nog nooit zien spelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:10 schreef HowardRoark het volgende:
Met Tsygankov gaat PSV er gewoon op vooruit ten opzichte van Gakpo. Dat zou een fantastische versterking zijn.
Hij ook nietquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb hem werkelijk nog nooit zien spelen.
Is dat dat ventje dat in die oefenwedstrijd tegen Ajax scoorde laatst? Die zou ik wel halen, vond ik een erg goede speler op basis van een helftje!quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij ook niet
Dat soort praat moet je totaal niet serieus nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |