Mwah, van mij mogen de influencers verdwijnen, maar ach, ik heb er ook geen last van, zie ze maar weinig.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dit. Al vind ik ik het wel jammer dat alles rond voetbal bestaat. Dat mag van mij gewoon via een alternate timeline zo *plop* verdwijnen.
Ja hoor. Het siert je.quote:
Het is nog ochtend eh? Het weer kan zo weer omslaan.quote:
Ik vind alles primaquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het is nog ochtend eh? Het weer kan zo weer omslaan.
Nee dankquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Sluit je dan maar aan bij de seks freaks van @:MizzezAmy.
Ik blijf het bizar vinden dat bedrijven bakken geld uitgeven aan mensen wiens vaardigheid de eigen naam drie keer op dezelfde manier te schrijven twijfelachtig isquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah, van mij mogen de influencers verdwijnen, maar ach, ik heb er ook geen last van, zie ze maar weinig.
Nou, dat word voor jou weer de hele dag punniken of diamond painting.quote:
Veel te ongeduldig voorquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, dat word voor jou weer de hele dag punniken of diamond painting.
Pffff... dan ga je maar weer diertjes aaien.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Pffff... dan ga je maar weer diertjes aaien.Ik ga eens aan mijn dag beginnen. Krijg de tering allemaal!
Ciske de Rat had dus uiteindelijk gelijk? ("Kraaaaig alluhmoal de...")quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Ongeveer een derde van de wereldbevolking is besmet met teringbacteriën zonder ziek te zijn. Tot zo ver het nutteloze weetje van de dag
Euh, heb ik dat liedje altijd verkeerd gezongen?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ciske de Rat had dus uiteindelijk gelijk? ("Kraaaaig alluhmoal de...")
Nooit geweten. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Ongeveer een derde van de wereldbevolking is besmet met teringbacteriën zonder ziek te zijn. Tot zo ver het nutteloze weetje van de dag
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In de KLB worden tetten gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |