Ik moet nog 2,5 uur wachten.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over uiterlijk 1,5u pakketje binnen
Baas boven baasquote:Op donderdag 1 september 2022 12:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik moet nog 2,5 uur wachten.
Mooi kut. Ik wil spelen met mijn nieuwe aankoop.quote:
Ik hoop dat je er erg veel plezier van hebt.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mooi kut. Ik wil spelen met mijn nieuwe aankoop.
Waar zit je op te wachten? Ik op een telelens.
Hopelijk plaats je snel een foto gemaakt met je nieuwe telelens.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nieuw kastje voor in de keukenquote:Op donderdag 1 september 2022 12:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Pics van je kasje.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nieuw kastje voor in de keuken
Ik hoop dat je er erg veel plezier van hebt.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
leuk vrouwtje een paar huizen verder?quote:Op donderdag 1 september 2022 12:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
heb je die vogels eigenlijk nog?quote:Op donderdag 1 september 2022 12:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Valt vies tegen hier in de straat, helaas.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
leuk vrouwtje een paar huizen verder?
quote:Op donderdag 1 september 2022 12:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Valt vies tegen hier in de straat, helaas.
Helaas niet maatquote:Op donderdag 1 september 2022 12:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is er nog een Dolberg-topic eigenlijk?
Jeetje, ik dacht dat hij er eentje had.quote:
Wel godverdomme via Google vond ik niksquote:Op donderdag 1 september 2022 13:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]![]()
VBL / Het grote Kasper Dolberg Topic #1
en nadien gesloten
VBL / Het talentvolle Kasper Dolberg topic #1: verstandige jongen die...
quote:Op donderdag 1 september 2022 12:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is er nog een Dolberg-topic eigenlijk?
Milik ging, zag en faalde in het buitenland. Na twee jaar Napoli, met 5 doelpunten, vertrok hij naar het Franse Bordeaux, om vervolgens bij Racing Genk de Belgische competitie op te fleuren met zijn bijzondere haarcoupes. Ook in België maakte hij nooit waar wat Napoli ooit in hem zag. Zijn portemonnaie bleef zich nog steeds vullen, zijn voetbal-CV echter werd schraler en schraler. Na het Poolse Gornik Zabrze werd uiteindelijk China zijn laatste bestemming.quote:Op donderdag 1 september 2022 13:15 schreef GGMM het volgende:
Nog steeds irritant dat er een foto van de verkeerde speler in de OP staat.
quote:Op donderdag 1 september 2022 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Milik ging, zag en faalde in het buitenland. Na twee jaar Napoli, met 5 doelpunten, vertrok hij naar het Franse Bordeaux, om vervolgens bij Racing Genk de Belgische competitie op te fleuren met zijn bijzondere haarcoupes. Ook in België maakte hij nooit waar wat Napoli ooit in hem zag. Zijn portemonnaie bleef zich nog steeds vullen, zijn voetbal-CV echter werd schraler en schraler. Na het Poolse Gornik Zabrze werd uiteindelijk China zijn laatste bestemming.
Bij FC Red Bull Yellowstone kreeg ie af en toe de handen nog op elkaar, maar niks herinnerde nog aan de speler van het EK-2016. Waar zijn partner in de Poolse voorhoede op het EK-2016, Lewanowski, geschiedenis schreef met het Poolse nationale elftal op het WK-2022, ging de carrière van Milik als een nachtkaars uit.
Napoli
Marseille
Juventus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |