abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205790381
Even in de herhaling: Het is niet zo zeer het verbruik minderen. Dat gebeurt nog steeds volgens de slimme meter en de app.
Het is de tegenspraak in de app van verbruik en de bedragen in het contract op de site. Plus de onduidelijkheid.
Blij dat het topic bestaat en dat ik de onduidelijkheid kon delen en antwoorden vond w/

Wat fijn, dat Candaasjes collega nabelde. 👍🏼
pi_205790409
Piep naamtopic O+
Spoilers!
pi_205790443
Collega: "Ik kom nu op de fiets naar het werk, zodat iedereen het logisch vindt dat ik hier douche".

Zo kun je ook besparen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:46:02 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205790507
Of in de sportschool douchen :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:49:37 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205790525
Ik zie wel na de zwemles steeds meer mensen de kinderen even extra goed afsoppen

Hoe het zwembad het verwarmen van al dat water moet betalen heb ik ook werkelijk geen idee van. Zijn iets meer dan een paar litertjes warm water daar
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205790609
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:49 schreef Molo het volgende:
Ik zie wel na de zwemles steeds meer mensen de kinderen even extra goed afsoppen

Hoe het zwembad het verwarmen van al dat water moet betalen heb ik ook werkelijk geen idee van. Zijn iets meer dan een paar litertjes warm water daar
Dat eerste valt mij ook op als ik met mini-me bij het zwembad ben!
(Un)masking for the greater good.
pi_205790652
De enige reden dat ik na het zwemmen meteen haren was en goed afdouch is dat ik dat thuis dan niet hoef te herhalen en meteen in mijn pyjama kan schieten /lui

Zondag wel uitgebreid gedouched :D Scrubje, haren wassen, doucheputje schoonmaken ( :r ). Het waren toch minimaal 10 minuten :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205790852
@Lucky_Strike fijn dat ze nog even belde! Eigenlijk wel een goede om te onthouden. Wij hebben wel nazorgbrieven (want vaak veeeeel info, en medicatie enzo) maar hoewel ik wel vaak vertel over het infuus (al is het maar omdat er vaak thuis nog even een verbandje van het pootje gehaald moet worden) sta ik daar ook niet altijd 1-2-3 bij stil, dat het voor eigenaren thuis dan ook wel een beetje tot ongerustheid kan leiden als 't beestje niet drinkt. (Dat ik niet gelijk in paniek schiet als ze nog niet willen eten vertel ik er vaak wel weer bij, tenzij konijn :+ )

Ik ga zo eens naar het Experience Centre (jaja...) van een kachelzaak. Of er ooit een kachel komt weten we nog niet, (het staat wel super sfeervol bij de schouw, ook als het ding niet brand, zagen we bij de buren O+ ) maar nu kunnen we de luchttoevoer misschien nog aanleggen voordat het beton gestort gaat worden. Moet alleen uit zien te vogelen wat voor buis/materiaal/aansluiting dat dan moet zijn.
pi_205790891
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:36 schreef fietsie het volgende:
Collega: "Ik kom nu op de fiets naar het werk, zodat iedereen het logisch vindt dat ik hier douche".

Zo kun je ook besparen.
:D _O_
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_205790988
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 10:45 schreef Candaasje het volgende:
@:Lucky_Strike fijn dat ze nog even belde! Eigenlijk wel een goede om te onthouden. Wij hebben wel nazorgbrieven (want vaak veeeeel info, en medicatie enzo) maar hoewel ik wel vaak vertel over het infuus (al is het maar omdat er vaak thuis nog even een verbandje van het pootje gehaald moet worden) sta ik daar ook niet altijd 1-2-3 bij stil, dat het voor eigenaren thuis dan ook wel een beetje tot ongerustheid kan leiden als 't beestje niet drinkt. (Dat ik niet gelijk in paniek schiet als ze nog niet willen eten vertel ik er vaak wel weer bij, tenzij konijn :+ )

Ik ga zo eens naar het Experience Centre (jaja...) van een kachelzaak. Of er ooit een kachel komt weten we nog niet, (het staat wel super sfeervol bij de schouw, ook als het ding niet brand, zagen we bij de buren O+ ) maar nu kunnen we de luchttoevoer misschien nog aanleggen voordat het beton gestort gaat worden. Moet alleen uit zien te vogelen wat voor buis/materiaal/aansluiting dat dan moet zijn.
Het verschil in paravets was wel heel goed te merken hoor gisteren. Mijn favo was degene die belde met een uitgebreid verhaal over de locatie van de ruggenwervels, de beginnende ontsteking bij de heupkom, wat er precies met de tanden is gebeurd, etc.

Toen we Piep op gingen halen, was mijn favo afgelost en legde een andere alles nog eens uit aan J voor het geval ik het niet goed onthouden had. Want het is zeker logisch dat je op zo'n moment niet alles goed in je opneemt. Nou, die tweede zei gewoon in het algemeen dat de tanden schoon waren gemaakt en dat er artrose in de rug was gevonden. We kregen wel een brief mee maar daar stond eigenlijk niet zo veel in.

Al met al ben ik zeer tevreden over alles hoor. Maar het verschil viel gewoon op :)
Spoilers!
pi_205791001
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:36 schreef fietsie het volgende:

Zo kun je ook besparen.
Dat is driedubbele winst. Voor gezondheid, gas en brandstof ^O^
Spoilers!
pi_205791033
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 11:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Het verschil in paravets was wel heel goed te merken hoor gisteren. Mijn favo was degene die belde met een uitgebreid verhaal over de locatie van de ruggenwervels, de beginnende ontsteking bij de heupkom, wat er precies met de tanden is gebeurd, etc.

Toen we Piep op gingen halen, was mijn favo afgelost en legde een andere alles nog eens uit aan J voor het geval ik het niet goed onthouden had. Want het is zeker logisch dat je op zo'n moment niet alles goed in je opneemt. Nou, die tweede zei gewoon in het algemeen dat de tanden schoon waren gemaakt en dat er artrose in de rug was gevonden. We kregen wel een brief mee maar daar stond eigenlijk niet zo veel in.

Al met al ben ik zeer tevreden over alles hoor. Maar het verschil viel gewoon op :)
Ah ja, ik zie het voor me :D

Nu heb ik de ene keer ook wel een beter verhaal dan de andere keer :') Maar ik geef ook regelmatig patiënten mee terug naar huis van andere afdelingen. En dan hangt het een beetje van de arts/paravets af hoeveel info ik van ze gekregen heb. Soms voelt dat wel wat knullig (dus als het even kan, scan ik altijd snel het dossier door, weet ik in elk geval 'iets' meer)

en douchen op het werk...het zou kunnen.... maar liever niet. Moet ik er nóg eerder zijn....mwoaaaaah :D
pi_205791042
@Sarabi veel succes en plezier vandaag met het bottelen! *O*
pi_205791049
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 11:09 schreef Candaasje het volgende:
@:Sarabi veel succes en plezier vandaag met het bottelen! *O*
Ja dat wilde ik ook nog zeggen.

Slim trouwens van jullie om na te denken over de kachelbuis.
Spoilers!
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 11:11:31 #15
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205791057
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 11:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is driedubbele winst. Voor gezondheid, gas en brandstof ^O^
Ik zocht het voor mezelf ook uit; ik denk dat 80km op een dag fietsen de eerste maanden niet echt bevorderlijk is voor mijn gezondheid (qua nog op een zadel kunnen zitten)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205791076
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja dat wilde ik ook nog zeggen.

Slim trouwens van jullie om na te denken over de kachelbuis.
Ja, vonden wij ook. We zijn er alleen wel een beetje last minute mee :') Vriend wilde eigenlijk niet aan de (hout)kachel..die wil/wilde eigenlijk de schacht van de schouw gaan gebruiken voor de WTW-ventilatie. Maar toen kwamen we bij de buren, die zowel in de voorkamer als de eetkamer ook de schouwen hebben laten zitten, en daar kachels geplaatst hebben...dat is wel heel cozy hoor O+

Dus nu heb ik vriend wel om dat we in elk geval in de woonkamer wel een kachel kunnen plaatsen. Als ik die buis voor elkaar krijg. Gelukkig komen ze a.s. maandag al beton storten, dus benieuwd of dat gaat lukken. :')
pi_205791092
Dankjewel allemaal!
Het nieuwe bottelapparaat is echt heel fijn.
We kwamen eigenlijk altijd net een half mannetje te kort maar nu het nog meer geautomatiseerd is, kunnen we het perfect met zijn 2en.

We zijn nu bijna op 1/3. Dus nog een paar uur te gaan.
pi_205791094
Tevens 'bestelde' ik net letterlijk de leergang voor mijn werk. De rekening wordt doorgestuurd naar de praktijk, het leek wel een webshop bestelling. Behalve dan dat ik dus niet met IDeal hoef te betalen :P
pi_205791465
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Piep naamtopic O+
Blij voor Piep *G* en dat van het vochtinfuus had je idd ff moeten weten tevoren, had wat zorgen gescheeld.

We hebben dan wel voor 3 jaar (nu nog 2) een vast energiecontract bij Engie, dus g vind het nogal onzin :D maar het gaat prima met tanden poetsen na het douchen :Y

[ Bericht 4% gewijzigd door Blues op 30-08-2022 12:00:13 ]
pi_205791590
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 11:14 schreef Candaasje het volgende:
Tevens 'bestelde' ik net letterlijk de leergang voor mijn werk. De rekening wordt doorgestuurd naar de praktijk, het leek wel een webshop bestelling. Behalve dan dat ik dus niet met IDeal hoef te betalen :P
Ga je toch voor het traject opleiden via werk en niet het onderwijs in? Of staat deze leergang daar los van?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205791749
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 12:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ga je toch voor het traject opleiden via werk en niet het onderwijs in? Of staat deze leergang daar los van?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205791865
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 12:15 schreef Candaasje het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lastig! Leuk! Vat dat het een beetje samen?
pi_205791867
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 12:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Lastig! Leuk! Vat dat het een beetje samen?
Volledig :D _O-
pi_205791873
Bwehehehe.
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 12:39:15 #25
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205791939
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 12:15 schreef Candaasje het volgende:

[..]
SPOILER
Er is trouwens een en ander veranderd in wetgeving rond de studieovereenkomst.
Ik heb me er niet genoeg in verdiept maar die van mij is bijvoorbeeld door die wet nu vervallen. *O*

Maar als die van jou wel nog 'mag' is iets met 5 jaar terugbetaaltermijn wel reëel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')