Dat eerste valt mij ook op als ik met mini-me bij het zwembad ben!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 09:49 schreef Molo het volgende:
Ik zie wel na de zwemles steeds meer mensen de kinderen even extra goed afsoppen
Hoe het zwembad het verwarmen van al dat water moet betalen heb ik ook werkelijk geen idee van. Zijn iets meer dan een paar litertjes warm water daar
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 09:36 schreef fietsie het volgende:
Collega: "Ik kom nu op de fiets naar het werk, zodat iedereen het logisch vindt dat ik hier douche".
Zo kun je ook besparen.
Het verschil in paravets was wel heel goed te merken hoor gisteren. Mijn favo was degene die belde met een uitgebreid verhaal over de locatie van de ruggenwervels, de beginnende ontsteking bij de heupkom, wat er precies met de tanden is gebeurd, etc.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:45 schreef Candaasje het volgende:
@:Lucky_Strike fijn dat ze nog even belde! Eigenlijk wel een goede om te onthouden. Wij hebben wel nazorgbrieven (want vaak veeeeel info, en medicatie enzo) maar hoewel ik wel vaak vertel over het infuus (al is het maar omdat er vaak thuis nog even een verbandje van het pootje gehaald moet worden) sta ik daar ook niet altijd 1-2-3 bij stil, dat het voor eigenaren thuis dan ook wel een beetje tot ongerustheid kan leiden als 't beestje niet drinkt. (Dat ik niet gelijk in paniek schiet als ze nog niet willen eten vertel ik er vaak wel weer bij, tenzij konijn)
Ik ga zo eens naar het Experience Centre (jaja...) van een kachelzaak. Of er ooit een kachel komt weten we nog niet, (het staat wel super sfeervol bij de schouw, ook als het ding niet brand, zagen we bij de buren) maar nu kunnen we de luchttoevoer misschien nog aanleggen voordat het beton gestort gaat worden. Moet alleen uit zien te vogelen wat voor buis/materiaal/aansluiting dat dan moet zijn.
Dat is driedubbele winst. Voor gezondheid, gas en brandstofquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 09:36 schreef fietsie het volgende:
Collega: "Ik kom nu op de fiets naar het werk, zodat iedereen het logisch vindt dat ik hier douche".
Zo kun je ook besparen.
Ah ja, ik zie het voor mequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het verschil in paravets was wel heel goed te merken hoor gisteren. Mijn favo was degene die belde met een uitgebreid verhaal over de locatie van de ruggenwervels, de beginnende ontsteking bij de heupkom, wat er precies met de tanden is gebeurd, etc.
Toen we Piep op gingen halen, was mijn favo afgelost en legde een andere alles nog eens uit aan J voor het geval ik het niet goed onthouden had. Want het is zeker logisch dat je op zo'n moment niet alles goed in je opneemt. Nou, die tweede zei gewoon in het algemeen dat de tanden schoon waren gemaakt en dat er artrose in de rug was gevonden. We kregen wel een brief mee maar daar stond eigenlijk niet zo veel in.
Al met al ben ik zeer tevreden over alles hoor. Maar het verschil viel gewoon op
Ja dat wilde ik ook nog zeggen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:09 schreef Candaasje het volgende:
@:Sarabi veel succes en plezier vandaag met het bottelen!
Ik zocht het voor mezelf ook uit; ik denk dat 80km op een dag fietsen de eerste maanden niet echt bevorderlijk is voor mijn gezondheid (qua nog op een zadel kunnen zitten)quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is driedubbele winst. Voor gezondheid, gas en brandstof
Ja, vonden wij ook. We zijn er alleen wel een beetje last minute meequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik ook nog zeggen.
Slim trouwens van jullie om na te denken over de kachelbuis.
Blij voor Piepquote:
Ga je toch voor het traject opleiden via werk en niet het onderwijs in? Of staat deze leergang daar los van?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:14 schreef Candaasje het volgende:
Tevens 'bestelde' ik net letterlijk de leergang voor mijn werk. De rekening wordt doorgestuurd naar de praktijk, het leek wel een webshop bestelling. Behalve dan dat ik dus niet met IDeal hoef te betalen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ga je toch voor het traject opleiden via werk en niet het onderwijs in? Of staat deze leergang daar los van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]Lastig! Leuk! Vat dat het een beetje samen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Volledigquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lastig! Leuk! Vat dat het een beetje samen?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]Er is trouwens een en ander veranderd in wetgeving rond de studieovereenkomst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb me er niet genoeg in verdiept maar die van mij is bijvoorbeeld door die wet nu vervallen.
Maar als die van jou wel nog 'mag' is iets met 5 jaar terugbetaaltermijn wel reëel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |