quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cavagna zou wel een leuke winnaar zijn.
Je zou hem maar verkocht hebben in een bepaald spelletje.
Van Schepdaal!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iedere keer als iemand ajrokogel zegt sterft er een olifant.
Zit er niet eens ver vanafquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 16:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mas straks onder de tijd van Cavagna
Om ons te wijzen op alle hypocriete posts als het om R.EV gaat inderdaad!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:08 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
We hebben Koffieplanter nodig!
~Drie verkeerde bochtenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:10 schreef Zwansen het volgende:
Jeroen telt de overwinning al. Pas op, één verkeerde bocht kan zomaar roet in het eten gooien. Zou natuurlijk doodzonde zijn.
Mooi, dan schakel ik voor die tijd weg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
17u30 is hij binnen, de rem ongeveer
Ja…quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goh dacht dat rem was die gevallen was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Die door Renaat ook niet herkend wordt en "de man voor hem" wordt genoemd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Girowinnaar Hindley wordt ingehaald door Superman Lopez in een tijdrit, leg maar uit.
Ja, nu pas.quote:
Lag Jai toevallig bij Sem op de kamer?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Girowinnaar Hindley wordt ingehaald door Superman Lopez in een tijdrit, leg maar uit.
We worden echt grandioos in de maling genomen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:18 schreef hhh38 het volgende:
Evenepoel gaat winnen met een minuut voorsprong op de rest
Misschien is het effect van de iets minder harde wind toch vrij groot?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:18 schreef Marcoss het volgende:
Verschillen veel kleiner dan ik had verwacht en bijna alle klassementsrenners rijden een goede tijdrit, alleen R.EV daar dan flink voor. Al denk ik dat iedereen buiten Roglic wel voor dit verschil getekend had vooraf
Dat blijkt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien is het effect van de iets minder harde wind toch vrij groot?
Maar begin was toch wind tegen? Velen pakken ook veel tijd terug op Cavagna in laatste deelquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien is het effect van de iets minder harde wind toch vrij groot?
Hier had ik geld op in moeten zetten. Niet heel leuk verderquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:07 schreef Mykonos het volgende:
Die gaat nog een minuut onder Cavagna's tijd
1.27 voor Evenepoel was sowieso al gratis geld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:29 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Hier had ik geld op in moeten zetten. Niet heel leuk verder
hittequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:30 schreef Slobeend het volgende:
Heb niet gekeken, waarom heeft Arensman zo matig gereden?
Volledig gesloopt door de hitte waarschijnlijk, stortte ook in na afloopquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:30 schreef Slobeend het volgende:
Thymen Wellens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:30 schreef Slobeend het volgende:
https://www.procyclingsta(...)espana/2005/stage-20quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:31 schreef Koffieplanter het volgende:
55,7 km/u over meer dan 30 kilometer. Dit moet de snelste lange tijdrit aller tijden zijn.
"The Belgians are in the lead, and they want to know it!"quote:
Yates kan hem wel vertellen wat er kan gebeuren als je jezelf over de kop rijdt..quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:33 schreef Pedroso het volgende:
Evenepoel gaat niet instorten, hooguit wat verminderen.
Wij feliciteren Remco !
Als is dit gezien de aard van het parcours nog wat hoger in te schatten, zeer zeer uitzonderlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vergelijkbaar met de tijdrit van Dumoulin in 2015.
En dat in een broddelend maatpak van Santini dat drie maten te klein is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:33 schreef Columbiafan het volgende:
Fenomenale prestatie van Evenepoel. Hij rijdt toch meer dan een kilometer per uur sneller dan Roglic?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:35 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Als is dit gezien de aard van het parcours nog wat hoger in te schatten, zeer zeer uitzonderlijk.
Concurrentie bestaat niet voor Remco.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft niemand hem het verschil verteld?
Ik denk dat België dan een oorlog begint tegen de Spanjaarden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:45 schreef Dutch_view het volgende:
Ach, vroeg of laat loopt ook Remco tegen het coronaspook aan
Jeetje ik weet eigenlijk niet wat voor reacties ik dan moet verwachtenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:40 schreef Idisrom het volgende:
Het aantal reacties stijgt inmiddels ook bij HLN, maar dat komt meer omdat iemand opperde dat Wout straks moet gaan knechten voor Remco op het WK.
Of tegen Slovenië, grote kans dat hij dan is besmet door Roglic.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik denk dat België dan een oorlog begint tegen de Spanjaarden.
Wout zou niet geselecteerd moeten worden. Die is niet in staat om te knechten voor de kopman.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:40 schreef Idisrom het volgende:
Het aantal reacties stijgt inmiddels ook bij HLN, maar dat komt meer omdat iemand opperde dat Wout straks moet gaan knechten voor Remco op het WK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |