quote:
Ik had je moeder kunnen zijnquote:
Zanger, zangeres of groep?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 01:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe heet dat ene Nederlandstalige nummer ookalweer, het was een enorme radiohit ergens tussen 2000 en 2003 ofzo. Je hoorde het echt overal, iets over een oude liefde, of een liefde die eindelijk beantwoordt werd...
Jonkie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ja goeie vraagquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 01:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jonkie!Ook jouw moeder had ik kunnen zijn. Ik ben oud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
[..]
Jonkie!Haha ouwe zak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou moeder had ik niet kunnen zijn, maar oudere zus wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 01:09 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ook jouw moeder had ik kunnen zijn. Ik ben oud.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 01:09 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ook jouw moeder had ik kunnen zijn. Ik ben oud.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 01:11 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nou moeder had ik niet kunnen zijn, maar oudere zus wel.
Wacht maarquote:
Jajaquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 01:11 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nou moeder had ik niet kunnen zijn, maar oudere zus wel.
quote:
Echt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 01:19 schreef BasEnAad het volgende:
Ik kom Frank Boeijen nog wel eens tegen, hij woont hier vlak in de buurt.
Hij heeft het er altijd over dat de ghb en de coke niet meer zijn wat het geweest is
[..]
Jonkie!JonkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Doe hem maar de groetjes. Ik was verliefd op hem vroeger. En die zachte g, ik hou ervan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 01:19 schreef BasEnAad het volgende:
Ik kom Frank Boeijen nog wel eens tegen, hij woont hier vlak in de buurt.
Hij heeft het er altijd over dat de ghb en de coke niet meer zijn wat het geweest is
Ja, tis een bijzonder vriendelijke man, maar echt uit de Nijmeegse krakersscene van toen. Vroeger was alles beter. Maar als ik m zie kan ik me nauwelijks voorstellen dat hij 40 jaar geleden al een hit scoorde.quote:
Zal ik doen! Hij ziet er nog steeds goed uit hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 01:23 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Doe hem maar de groetjes. Ik was verliefd op hem vroeger. En die zachte g, ik hou ervan.En hij heeft gewoon hele mooie nummers gemaakt.
40 jaar geleden, misschien even langs D_D leggen, kan zomaar anders zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 01:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, tis een bijzonder vriendelijke man, maar echt uit de Nijmeegse krakersscene van toen. Vroeger was alles beter. Maar als ik m zie kan ik me nauwelijks voorstellen dat hij 40 jaar geleden al een hit scoorde.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 01:30 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zal ik doen! Hij ziet er nog steeds goed uit hoorAl schiet hij wel een beetje uit met zijn geurtje lijkt het.
Ja joh, zou ik gewoon doen, hij treedt nog regelmatig op en met zijn stem is niks mis.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 01:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]Oeh, ik weet nog dat mijn vriendin en ik verliefd op hem waren vroeger. Misschien dat we weer eens naar een optreden gaan. Zou wel leuk zijn.
Die heb ik helaas veel te vaak gehoordquote:
Lol, zat net aan dat nummer te denkenquote:
Hey meisquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lol, zat net aan dat nummer te denken
In a Dolls mode ?quote:
Ja beetjequote:
Eén van de grote onbekende bands.quote:
Vrienden van me hadden bring on the joint op hun set list.quote:
Ja idd redelijk onbekend jammer genoegquote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén van de grote onbekende bands.
Punk en glamrock voor de Ramones.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja idd redelijk onbekend jammer genoeg
Ja ik vind de Ramones niet zoveel aan eigenlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Punk en glamrock voor de Ramones.
Ga je mond spoelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik vind de Ramones niet zoveel aan eigenlijkbeetje happy tiener "punk" imo, vooral dat Blitzkrieg Bop
![]()
![]()
Dat is Jamie Oliver toch?quote:Op donderdag 1 september 2022 00:28 schreef MizzezAmy het volgende:
en dat was wel weer genoeg r&b(bestaat dat eigenlijk nog?)
Okquote:
Volgens mij zit Pokkehantas een klein beetje aan de crackquote:
quote:Op donderdag 1 september 2022 00:36 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Volgens mij zit Pokkehantas een klein beetje aan de crack
Wat bedoel je?quote:
Gelijk weer die agressiequote:
quote:
SPOILER: TracklistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Hey Karzaiquote:Op donderdag 1 september 2022 19:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
hey nootje lang geleden, alles goed?
lekker lekker, weekend is weer begonnen, biertjes drinken chillen en muziekjes luisterenquote:Op donderdag 1 september 2022 19:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hey Karzaijaaaa zeker met jou?
Lekker man. En met nog eens mooi zomerweer, wat wil je nog meerquote:Op donderdag 1 september 2022 19:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker lekker, weekend is weer begonnen, biertjes drinken chillen en muziekjes luisteren
alleen nog een lekkere meid vinden om mee te dansen, dan is het eigenlijk wel perfect jaquote:Op donderdag 1 september 2022 19:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lekker man. En met nog eens mooi zomerweer, wat wil je nog meer
aww hahaquote:Op donderdag 1 september 2022 19:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
alleen nog een lekkere meid vinden om mee te dansen, dan is het eigenlijk wel perfect ja![]()
quote:Op donderdag 1 september 2022 19:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
aww haha![]()
nou het is donderdagavond SLA je slag in de stad![]()
![]()
![]()
Hey nootje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
quote:Op donderdag 1 september 2022 19:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hey nootje!![]()
Deze lyrics!
2pac god PREACHHHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |