Wat ik tot nu toe gezien heb wel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 07:45 schreef Spyrodedraak het volgende:
Hoe zit het precies met die game voucher? Komen first party titels op dag 1 erop? Zie dat pokemon scarlet er ook opstaat, maar wil straks misschien zelda ermee kopen
Ja precies, dit was mijn gedachte ook. Ik heb net 2 x 50 euro tegoed gekocht ( voor 80 euro vanwege een of andere aanbieding op een site en nu zijn de vouchers erg intressant. Dus ik wacht met zekerheid tot zelda er ook bij staat en dan koop ik die wel, en dan hoop ik dat nintendo iets leuks uitbrengt komend jaarquote:Op vrijdag 25 november 2022 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat ik tot nu toe gezien heb wel.
Geen OLED-versie toch?quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:09 schreef 2dope het volgende:
Black Friday-deal:
¤295 voor Nintendo Switch + Mario Kart 8 Deluxe + 3 maanden Online Lidmaatschap Bundel
o.a. bij BOL
Geloof het niet nee:quote:
Dat is niet de OG Switch maar die tweede editie met alleen betere accu geloof ik?quote:Dit model betreft het vernieuwde Nintendo Switch model, met verbeterde accuduur. Dit betreft producten met modelnummer die beginnen met "XK". De accuduur is ongeveer 4,5 - 9 uur. De batterijduur hangt af van welke games je speelt. The Legend of Zelda: Breath of the Wild kun je bijvoorbeeld ongeveer 5,5 uur spelen op een volle batterij.
Ah ja, de versie die ik al heb. Mjah, ik sla em over.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
Geloof het niet nee:
[..]
Dat is niet de OG Switch maar die tweede editie met alleen betere accu geloof ik?
voucher zo laat mogelijk kopen dan hequote:Op vrijdag 25 november 2022 08:51 schreef Spyrodedraak het volgende:
[..]
Ja precies, dit was mijn gedachte ook. Ik heb net 2 x 50 euro tegoed gekocht ( voor 80 euro vanwege een of andere aanbieding op een site en nu zijn de vouchers erg intressant. Dus ik wacht met zekerheid tot zelda er ook bij staat en dan koop ik die wel, en dan hoop ik dat nintendo iets leuks uitbrengt komend jaarvoor de andere voucher.
Wel jammer dat ze maar een jaar geldig zijn
Ja precies, hopelijk komt er nog een mooie topper voor de switchquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
voucher zo laat mogelijk kopen dan he
Ook direct bij Nintendo: https://store.nintendo.nl(...)eel-3-maanden-B00297quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:09 schreef 2dope het volgende:
Black Friday-deal:
¤295 voor Nintendo Switch + Mario Kart 8 Deluxe + 3 maanden Online Lidmaatschap Bundel
o.a. bij BOL
Geen Final Fantasy Legend collection. Slechtste lijst ooit.quote:Op zondag 27 november 2022 10:36 schreef Aether het volgende:
Best Nintendo Switch Collections And Compilation Games
https://www.nintendolife.(...)nd-compilation-games
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |