Ja wel als je suikerziekte hebt. Kijk je met je neus?quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:41 schreef PS. het volgende:
Het gaat nu over een vluchteling die wit brood met kaas eet, wat natuurlijk enorm slecht is
Arme jongen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:44 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja wel als je suikerziekte hebt. Kijk je met je neus?
Laten we geen medische discussie voeren. Lijkt me niet dat je daar zin in hebt. Laat me je dan even onderwijzen door te zeggen dat die dame van Marokkaanse komaf is. En die andere donkere man is ook een ex-vluchteling. Maar je kan ook gewoon even de groene knop indrukken als je KPN hebt en opnieuw beginnen met kijken, denk dat je met die tijd die in de OP is gaan zitten de eerste 10 minuten hebt gemist.quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:45 schreef PS. het volgende:
[..]
Arme jongen.
Die gast is toch zelf niet gek? En ook met suikerziekte ga je niet dood van witbrood met kaas.
Ken je die grap van Huub Stapel die Cora van Nieuwenhuizen tegenkomt aan een talkshowtafel?quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:44 schreef BasEnAad het volgende:
NPO staat alleen voor een diversiteit aan afkomsten. Een diversiteit aan meningen zitten ze niet op te wachten.
Toch wel apart, vroeger kwam je op andere delen van het internet regelmatig filmpjes tegen van Pauw (en Witteman), Jinek, DWDD. Ook behoorlijk linkse programma's. Maar wel leuk om vanuit een andere bril te bekijken. Regelmatig ''rellen'' om dingen en zo. Echt van die filmpjes die viraal gingenquote:Op maandag 29 augustus 2022 22:44 schreef BasEnAad het volgende:
NPO staat alleen voor een diversiteit aan afkomsten. Een diversiteit aan meningen zitten ze niet op te wachten.
Bedankt dat je nog even aangeeft hoe divers de rest van de tafel isquote:Op maandag 29 augustus 2022 22:48 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Laten we geen medische discussie voeren. Lijkt me niet dat je daar zin in hebt. Laat me je dan even onderwijzen door te zeggen dat die dame van Marokkaanse komaf is. En die andere donkere man is ook een ex-vluchteling. Maar je kan ook gewoon even de groene knop indrukken als je KPN hebt en opnieuw beginnen met kijken, denk dat je met die tijd die in de OP is gaan zitten de eerste 10 minuten hebt gemist.
Ja, die was toevallig vorige week, daarom bleef ik nu ook even hangen. Maar dit programma bestaat al jaren.quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:48 schreef Scuidward het volgende:
Ken je die grap van Huub Stapel die Cora van Nieuwenhuizen tegenkomt aan een talkshowtafel?
Ik geef vooral aan waar jij niet hebt opgelet. Zodat je de volgende luistertoets betere cijfers haalt.quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:49 schreef PS. het volgende:
[..]
Bedankt dat je nog even aangeeft hoe divers de rest van de tafel is
Normaal lig ik ook al in bed. Interesseert me geen klapquote:Op maandag 29 augustus 2022 22:50 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja, die was toevallig vorige week, daarom bleef ik nu ook even hangen. Maar dit programma bestaat al jaren.
Mis jij dit soort dingen niet dan. Die kwamen vroeger wekelijks wel voorbij op internet.quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:51 schreef marc0871 het volgende:
Blij dat ik geen tv abo meer heb.
Geen internet abo ook.
Ik heb een telefoon abo met onbeperkt 4G
Ik zou niet weten wie dat allemaal zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:55 schreef PS. het volgende:
[..]
Mis jij dit soort dingen niet dan. Die kwamen vroeger wekelijks wel voorbij op internet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |