abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205788597
Ik verveelde me, dus ging maar een ouderwetsch TV kijken, maar wat een linkse troep is dat zeg.

Dat was Pauw en Witteman vroegah ook wel enigszins, maar de onderwerpen en tafelgasten waren soms nog wel eens interessant.

Wat zit er nu aan tafel?

Presentatoren: Een donkere vrouw, Geen idee wie, en een Turkse? vrouw, ook geen idee wie. Maargoed, Pauw en Witteman zijn volgens mij al overleden.

Gasten:

Een overjarige lesbische sport verslaggeefster.
Sander Schimmelpennink :') Zo'n linkse man dat die zelf ongesteld wordt.
Pohh iemand van de CU, maar dan wel een donkere natuurlijk.
Een ex-vluchteling
Nog een donkere man, geen idee wie
Nog een witte man, geen idee wie (maar lult wel waanzinnig woke)

Ik dacht diversiteit bij de NPO, maar eigenlijk die is ver te bekennen hier.

Waar zijn de spraakmakende gasten, die ook wel eens getint waren hoor. Maar Bijvoorbeeld een Ismael Ilgun, een Jan Roos, een Peter r de Vries achtig type, een bekende politicus met een afwijkend programma, en als je dan toch allemaal enorm linkse mensen neerzet, zet er dan ook een rechtsgekkie neer, zo krijg je leuke TV
pi_205788613
Het gaat nu over een vluchteling die wit brood met kaas eet, wat natuurlijk enorm slecht is _O_
  maandag 29 augustus 2022 @ 22:44:28 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_205788640
NPO staat alleen voor een diversiteit aan afkomsten. Een diversiteit aan meningen zitten ze niet op te wachten.
  maandag 29 augustus 2022 @ 22:44:35 #4
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_205788644
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 22:41 schreef PS. het volgende:
Het gaat nu over een vluchteling die wit brood met kaas eet, wat natuurlijk enorm slecht is _O_
Ja wel als je suikerziekte hebt. Kijk je met je neus?
pi_205788657
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 22:44 schreef Scuidward het volgende:

[..]
Ja wel als je suikerziekte hebt. Kijk je met je neus?
Arme jongen.

Die gast is toch zelf niet gek? En ook met suikerziekte ga je niet dood van witbrood met kaas.
  maandag 29 augustus 2022 @ 22:48:20 #6
203089 Scuidward
pi_205788684
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 22:45 schreef PS. het volgende:

[..]
Arme jongen.

Die gast is toch zelf niet gek? En ook met suikerziekte ga je niet dood van witbrood met kaas.
Laten we geen medische discussie voeren. Lijkt me niet dat je daar zin in hebt. Laat me je dan even onderwijzen door te zeggen dat die dame van Marokkaanse komaf is. En die andere donkere man is ook een ex-vluchteling. Maar je kan ook gewoon even de groene knop indrukken als je KPN hebt en opnieuw beginnen met kijken, denk dat je met die tijd die in de OP is gaan zitten de eerste 10 minuten hebt gemist.
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 22:44 schreef BasEnAad het volgende:
NPO staat alleen voor een diversiteit aan afkomsten. Een diversiteit aan meningen zitten ze niet op te wachten.
Ken je die grap van Huub Stapel die Cora van Nieuwenhuizen tegenkomt aan een talkshowtafel?
pi_205788692
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 22:44 schreef BasEnAad het volgende:
Toch wel apart, vroeger kwam je op andere delen van het internet regelmatig filmpjes tegen van Pauw (en Witteman), Jinek, DWDD. Ook behoorlijk linkse programma's. Maar wel leuk om vanuit een andere bril te bekijken. Regelmatig ''rellen'' om dingen en zo. Echt van die filmpjes die viraal gingen

Sinds OP1 bestaat heb ik er nooit een fragment van voorbij zien komen. Snap nu ook wel waarom. Het lult allemaal 1 kant op, en 0 tegengas aan tafel .
pi_205788706
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 22:48 schreef Scuidward het volgende:

[..]
Laten we geen medische discussie voeren. Lijkt me niet dat je daar zin in hebt. Laat me je dan even onderwijzen door te zeggen dat die dame van Marokkaanse komaf is. En die andere donkere man is ook een ex-vluchteling. Maar je kan ook gewoon even de groene knop indrukken als je KPN hebt en opnieuw beginnen met kijken, denk dat je met die tijd die in de OP is gaan zitten de eerste 10 minuten hebt gemist.
Bedankt dat je nog even aangeeft hoe divers de rest van de tafel is :')
pi_205788711
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 22:48 schreef Scuidward het volgende:

Ken je die grap van Huub Stapel die Cora van Nieuwenhuizen tegenkomt aan een talkshowtafel?
Ja, die was toevallig vorige week, daarom bleef ik nu ook even hangen. Maar dit programma bestaat al jaren.
  maandag 29 augustus 2022 @ 22:50:58 #10
203089 Scuidward
pi_205788718
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 22:49 schreef PS. het volgende:

[..]
Bedankt dat je nog even aangeeft hoe divers de rest van de tafel is :')
Ik geef vooral aan waar jij niet hebt opgelet. Zodat je de volgende luistertoets betere cijfers haalt.
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 22:50 schreef PS. het volgende:

[..]
Ja, die was toevallig vorige week, daarom bleef ik nu ook even hangen. Maar dit programma bestaat al jaren.
Normaal lig ik ook al in bed. Interesseert me geen klap :P
pi_205788723
Blij dat ik geen tv abo meer heb.
Geen internet abo ook.
Ik heb een telefoon abo met onbeperkt 4G
pi_205788761
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 22:51 schreef marc0871 het volgende:
Blij dat ik geen tv abo meer heb.
Geen internet abo ook.
Ik heb een telefoon abo met onbeperkt 4G
Mis jij dit soort dingen niet dan. Die kwamen vroeger wekelijks wel voorbij op internet.

pi_205788806
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 22:55 schreef PS. het volgende:

[..]
Mis jij dit soort dingen niet dan. Die kwamen vroeger wekelijks wel voorbij op internet.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik zou niet weten wie dat allemaal zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')