Niet met je handen etenquote:Op maandag 29 augustus 2022 18:54 schreef Malavita het volgende:
[..]
met mes en vork
Ga je nog uitleggen wat er mis mee is?
Dit dus. Ik snap dat 18.00u gedoe ook niet.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:52 schreef Fushia2 het volgende:
Niet om 10u ontbijten, 15/16u lunchen en 22/23u avondeten
Ğod dat doe jij niet eens, joh. Vooral ook die gezette tijden. Als het maar later dan de 'tatta' is. Sneu mannetje ben je.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:52 schreef Fushia2 het volgende:
Denken dat ik om 18/19u ga eten terwijl het nog 32 graden is.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:58 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Ğod dat doe jij niet eens, joh. Vooral ook die gezette tijden. Als het maar later dan de 'tatta' is. Sneu mannetje ben je.
quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:51 schreef Fushia2 het volgende:
Hoe dan?
Klacht: om 18u avondeten
Bonus-klacht: eten om 17u30
Niet standaard je handen wassen voor je gaat etenquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:00 schreef Malavita het volgende:
[..]
En zeker ook niet je handen wassen goorlap
Dit dus. Die knaker denkt serieus dat ie stoer is maar een echte ğast eet wanneer ie wil.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:59 schreef Mikeytt het volgende:
Mensen welke niet gewoon eten wanneer ze honger hebben![]()
Op vaste tijden eten
Viesdikke boerenlul gespotquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:01 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Dit dus. Die knaker denkt serieus dat ie stoer is maar een echte ğast eet wanneer ie wil.
Is heel normaal in de rest van de wereld.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:00 schreef DutchPandora het volgende:
TS is zeker zo'n allochtoon die ook 2 keer per dag warm eet
Elke dag droge bammetjes eten met de goedkoopste Gouda kaasquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:00 schreef DutchPandora het volgende:
Ik ben best burgerlijk geworden ja. Heb een baan, betaal netjes belastingen, heb een hobby op zaterdagquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:02 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Je bent een burgerlijk sukkeltje.
Ik ben best iemand die houdt van regelmaat dus ja, ik eet graag op vaste tijden. Het is niet anders. Burgerlijk? Nope.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:03 schreef Elan het volgende:
Ligt er aan hoe laat je dag begint. Als je elke dag om 06:00 opstaat om naar de betoncentrale te gaan @:Werkman eet je niet pas om 22:00 om vervolgens met je overvolle vetpens direct je nest in te rollen.
Slapen heb ik geen vaste tijden voor. Net hoe de avond loopt. Als het gezellig is kan ik het best laat maken, en als het saai is of ik ben moe dan ga ik wat eerder liggen. En jij?quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hoelaat ga je slapen dan? Of vreet je een zak chips op de bank elke avond?
Wat is je hobby?quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ben best burgerlijk geworden ja. Heb een baan, betaal netjes belastingen, heb een hobby op zaterdag
En af en toe neuk ik je moeder.
Alsof ik om 17u30 eet heb ik trek wanneer ik ga slapenquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Slapen heb ik geen vaste tijden voor. Net hoe de avond loopt. Als het gezellig is kan ik het best laat maken, en als het saai is of ik ben moe dan ga ik wat eerder liggen. En jij?
Nee, ik ben niet zo'n grote eter maar af en toe een kasteeltje (dat zijn gebakjes) gaat er wel in. Heerlijk![]()
Nou, dan neem je toch nog ff een hapje van het één of ander? Of word je dan te dik? Als je gewoon slank bent kan dat best hoor, nog wat eten voor het slapen gaan.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Alsof ik om 17u30 eet heb ik trek wanneer ik ga slapen
Neen. Dan eet je gewoon te vroeg.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dan neem je toch nog ff een hapje van het één of ander? Of word je dan te dik? Als je gewoon slank bent kan dat best hoor, nog wat eten voor het slapen gaan.
Ik eet meestal tussen 20:00 en 21:00. Terechte klacht dus.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:51 schreef Fushia2 het volgende:
Hoe dan?
Lekker een stukje klapperen. Niks mis mee.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben best iemand die houdt van regelmaat dus ja, ik eet graag op vaste tijden. Het is niet anders. Burgerlijk? Nope.
En als AZ wint feest ik lekker laat door![]()
Eigenlijk is het helemaal niet normaal. Van alle wezens doet alleen de mens t.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:01 schreef Aadil het volgende:
[..]
Is heel normaal in de rest van de wereld.
Als je maar je bed uit gaat om 9u kan dit ja.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:52 schreef Fushia2 het volgende:
hier ook. Noeste arbeiders eten om 18uquote:Op maandag 29 augustus 2022 21:05 schreef Jahr00n het volgende:
van die halve vampiers die om 10u een keer gaan ontbijten
dat zijn altijd van die onverzorgde ict nerds met wolvenshirts en asperger
om 10u ben ik al 3 uur aan het arbeiden
Hoe laat begin jij?quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je maar je bed uit gaat om 9u kan dit ja.
Schema voor een noeste arbeider
05u wekker
05u30 ontbijten
9u tijdens de pauze een gezond tussendoortje (appeltje, yoghurt)
12u lunchen
15u weer klein tussendoortje
18u avond eten
21u iets klein
23u licht uit en slapen
Ben jij er ook weer johquote:Op maandag 29 augustus 2022 18:59 schreef Mikeytt het volgende:
Op vaste tijden eten
Z'n dagboek is weer in stakingquote:
Komt door onze ongekende SEO-actie in ONZquote:
6quote:
Neen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:26 schreef LanaMyst het volgende:
Ik eet meestal rond 19:00uur, mag dat wel ?
Ik denk ik vraag maar even toestemming, want ik wil natuurlijk geen Fokker tegen het hoofd stoten vanwege het feit dat ik op een verkeerd tijdstip mijn avondeten nuttig
Dus eten om 18:00 is gek maar jouw tijden zijn ok?quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:52 schreef Fushia2 het volgende:
Niks mis mee hoorquote:Op maandag 29 augustus 2022 18:51 schreef Fushia2 het volgende:
Hoe dan?
Dodelijke ziektes fakenquote:Op maandag 29 augustus 2022 18:59 schreef Mikeytt het volgende:
Op vaste tijden eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Om 23u eet ik je moederquote:Op maandag 29 augustus 2022 18:52 schreef Fushia2 het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Net heerlijk avondeten gegeten.
Friet met stoofvlees (zoek als NL-ermaar op wat stoofvlees is)
Glaasje Coca ColaWie ben jij nou weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat is daar mis mee precies?quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:00 schreef DutchPandora het volgende:
capuchon_jongenquote:
Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
capuchon_jongen
Lid sinds 13 oktober 2011
Moderator in Klaagbaak
ik heb je eigenlijk ook nooit zien postenquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Net heerlijk avondeten gegeten.
Friet met stoofvlees (zoek als NL-ermaar op wat stoofvlees is)
Glaasje Coca ColaviesdikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk wel coca cola zero? Anders extra viesdik
Je staat met stip op #2 in de lijst van beste KLB-moderators. @Erasmus is uiteraard #1quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik heb je eigenlijk ook nooit zien posten
Leuk je te ontmoeten
Het doet toch wat met je he boerenlulquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:13 schreef klipper het volgende:
[..]
Dus eten om 18:00 is gek maar jouw tijden zijn ok?
Ik eet wanneer ik het wil, en of dat nu om 6:00 s’ochtends is, 14:00 uur of 3 uur s’nachts.
Het interesseert me geen reet wat jij ervan vindt, laat staan dat het mij wat interesseert hoe laat jij eet.
Dit, wtf.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:59 schreef Mikeytt het volgende:
Op vaste tijden eten
Vies inderdaad. Liever een kleffe boterham met kaas uit je broodtrommeltje, heerlijk!quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:00 schreef DutchPandora het volgende:
NIet gewoon uit een zak die je om je hoofd hebt gebonden eten als ware je een paardquote:
quote:Op donderdag 1 september 2022 15:48 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Vies inderdaad. Liever een kleffe boterham met kaas uit je broodtrommeltje, heerlijk!
Geen 20 sint jakusvruchten eten per dag :’)quote:Op donderdag 1 september 2022 15:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Geen roggebrood met oude kaas eten
Inderdaad, losers.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:51 schreef Fushia2 het volgende:
Hoe dan?
Ik eet 2 keer per dag warm. Ik ben geen allochtoon.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:00 schreef DutchPandora het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |