quote:
jaaaa welkomquote:Op maandag 29 augustus 2022 15:11 schreef -Shii- het volgende:
Is dit het DTS digital entertainment topic?
Over hen mogen we niet pratenquote:Op maandag 29 augustus 2022 15:50 schreef Homijn het volgende:
ONZ / tong80 is weer gebanned
Het was geen kwestie van weken, maar dagen:
Andermaal heeft tong80 zich misdragen
Waarop een Admin naar een machtsmiddel greep:
door de naam van Tong staat nu weer een streep
Dit is in 2022 alweer de zoveelste ban geweest
Z'n userscore lijkt op een elektrocardiogram nog het meest
#banmeldtopicoprijm
#banswordennietbesproken
Is -ie non-binair geworden?quote:
Hij heeft zich inmiddels weer gemeld zag ik in een ander topic.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:50 schreef Homijn het volgende:
ONZ / tong80 is weer gebanned
Het was geen kwestie van weken, maar dagen:
Andermaal heeft tong80 zich misdragen
Waarop een Admin naar een machtsmiddel greep:
door de naam van Tong staat nu weer een streep
Dit is in 2022 alweer de zoveelste ban geweest
Z'n userscore lijkt op een elektrocardiogram nog het meest
#banmeldtopicoprijm
#banswordennietbesproken
"We zijn allemaal ontroerd en ontdaan door de beelden uit Ter Apel. Dat is zo ver weg van wat een beschaafd land hoort te doen", zegt burgemeester Henk Jan Bolding van Het Hogeland, de gemeente waar Zoutkamp onder valt. "quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:46 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)plaats-zoutkamp.html
jullie weten net zo goed als ik dat;
het geen doorstroomlocatie wordt
dat het niet tijdelijk is
Game on
nou nou jij wilt ook dat je tieten een veilig onderkomen hebben als er hier oorlog komtquote:Op maandag 29 augustus 2022 18:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"We zijn allemaal ontroerd en ontdaan door de beelden uit Ter Apel. Dat is zo ver weg van wat een beschaafd land hoort te doen", zegt burgemeester Henk Jan Bolding van Het Hogeland, de gemeente waar Zoutkamp onder valt. "
Ze moeten blij zijn dat we überhaupt iets doen in dit land voor die lui
ik denk kauwgom kauwen en iedereen de moeder bolknquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
@:DJMO
Wat ga je morgen doen? Zonder trein?
de bus pakken naar een minder verre plekquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
@:DJMO
Wat ga je morgen doen? Zonder trein?
valt me nog mee die laatste zinquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
Uit dat artikel over die opvanglocatie tegenover een kazerne :
"Defensie laat weten dat de militaire trainingen op het aangrenzende terrein wel doorgaan. "Als we schietoefeningen houden, geven we dat van tevoren aan", zegt een woordvoerder. De opvanglocatie is afgesloten van het oefenterrein, maar ligt er wel tegenaan."
Lekker voor die asielzoekers die echt uit 1 of ander oorlogsgebied komen en PTSD hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |