Ajax zal dat best kunnen betalen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Volledig afhankelijk van z’n gewenste tekenbonus en salaris natuurlijk wel.
Dat bepalen wij wel vriend.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met dat drukke speelschema zal er genoeg gerouleerd gaan worden.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet hij wel backup willen zijn, die gast wil ook naar het wk
Dat is uiteraard waad. Twee miljoen zal hij wel aantikken daar in de bundesliga. Een ervaren verdedigende middenvelder transfervrij binnenhalen zou ik zeker toejuichen. Die positie is vrij dunbezet momenteel.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Moet zijn land wel naar het WK gaan..quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet hij wel backup willen zijn, die gast wil ook naar het wk
Er zijn er wel een paar die van mij nog mogen opsodemieteren jaquote:Op maandag 29 augustus 2022 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd of ze ook nog wat weten te lozen eigenlijk.
is waar ookquote:Op maandag 29 augustus 2022 23:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Moet zijn land wel naar het WK gaan..
Duo kishna, el ghazi. Waren steeds elkaars wissel, de invaller die wedstrijd was vaak wel aardig.quote:
hij zal vast wat bij geleerd hebben maar wel weinig gespeeld in de PLquote:Op maandag 29 augustus 2022 23:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Duo kishna, el ghazi. Waren steeds elkaars wissel, de invaller die wedstrijd was vaak wel aardig.
Heeft het in frankrijk wel goed gedaan.
quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ajax heeft ook voor Antony geld zat; en er is op zijn plek niets veranderd. Maar nu Feyenoord hem wil hebben…
Anwar El Cristiano, kan me nog wel een goal van hem herinneren naar binnen kappend en strak in de kruising. Speelde hij niet linksbuiten bij Ajax?quote:
ik dacht rechtsquote:Op maandag 29 augustus 2022 23:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Anwar El Cristiano, kan me nog wel een goal van hem herinneren naar binnen kappend en strak in de kruising. Speelde hij niet linksbuiten bij Ajax?
Tegen AZ geloof ik.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Anwar El Cristiano, kan me nog wel een goal van hem herinneren naar binnen kappend en strak in de kruising. Speelde hij niet linksbuiten bij Ajax?
quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel kansloos dat je een serieus punt probeerde te maken en het nu maar op een trol poging gooit. Ga nu maar snel weer naar het Feyenoord topic.
Flekken was ook niet zo kapot van tijdens het Nederlands elftal inderdaad. Die Turkse jongen ken ik niet, maar die lijkt mij erg jong als directe versterking.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 09:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen die Vlachodimos lijkt me echt een versterking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |