je kunt altijd melk bijproducerenquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:24 schreef UitStraling het volgende:
Had te weinig melk voor mijn smoothie dus ik eet nu passievruchtenbosbessenaardbeienananasbanaanijs.

Aan een koe sjorren?quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je kunt altijd melk bijproduceren

Mja, het zijn allemaal van die niemendalletjesquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel zonde want al die mensen horen jou daar praten en denken stiekem "Hmm, hmm, Dat is ECHT een Man van Gewichtige Zaken"

of aan jezelfquote:

Okéquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het ruikt hier naar pizza met artisjokken

Je had een handtekening moeten vragen!quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:44 schreef liesje1979 het volgende:
Was in 5 minuutjes door security. En ik dacht dat Mental Theo achter me liep, of een look a like 😀

Dat zou redelijk verwarrend zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:45 schreef FranticDJ het volgende:
en dan tekent ie met Karel laagruis

Whoop whoop, gaat voorspoedigquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:44 schreef liesje1979 het volgende:
Was in 5 minuutjes door security. En ik dacht dat Mental Theo achter me liep, of een look a like 😀

Vandaar dat Dimmy vrienden zoekt.quote:Truth Social, het sociale netwerk van de voormalige Amerikaanse president Donald Trump, heeft betalingsproblemen, meldt Fox Business op basis van ingewijden. Door tegenvallende advertentie-inkomsten en teruglopende gebruikersaantallen lijkt een faillissement onafwendbaar.

haha de woorden Trump en truth binnen een mijl van elkaarquote:

quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Je had een handtekening moeten vragen!
Lol nee! Wat ik wel jammer vind is dat ik geen foquwville sticker heb, want ze hebben boven waar je naar buiten kan heel veel stickers op de muren daar had hij heel mooi tussen gepast en dan had Buda hem in oktober kunnen zoeken 😀quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Je had een handtekening moeten vragen!

Even allebei met de tijdservers laten synchroniseren.quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er zit twee à drie minuten tijdsverschil tussen mijn twee laptops.

Dat was leuk geweest inderdaad! @LTVDK heeft er een aantal nu, toch?quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Lol nee! Wat ik wel jammer vind is dat ik geen foquwville sticker heb, want ze hebben boven waar je naar buiten kan heel veel stickers op de muren daar had hij heel mooi tussen gepast en dan had Buda hem in oktober kunnen zoeken 😀

Volgens mij ook. Misschien bestel ik er ook een paar als ik terug benquote:Op maandag 29 augustus 2022 12:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was leuk geweest inderdaad! @:LTVDK heeft er een aantal nu, toch?

Waar hangt Haags nou weer uit dan?quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:02 schreef dud0r het volgende:
Lunchgenot al geopend?
Zo niet, LUNCHGENOT

ja maar daar hebben we geen kut aan want nou hangt er ergens eoa godverraden industrieterrein vol met ONZE stickers EN NIEMAND KOMT DAAR OOITquote:Op maandag 29 augustus 2022 12:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was leuk geweest inderdaad! @:LTVDK heeft er een aantal nu, toch?

quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar daar hebben we geen kut aan want nou hangt er ergens eoa godverraden industrieterrein vol met ONZE stickers EN NIEMAND KOMT DAAR OOIT

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |