Ja, gewoon ja. Drink die fles half tonic half gin (gekoeld) en kijk de film.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:36 schreef Pokkehandtas het volgende:
Nee, gewoon, nee, drink gewoon die smerige koffie, kijk naar de nostalgische posters en geniet van de sfeer. Zit op die kutstoeltjes, dat is de bios.
Whatever floats your boatquote:Op woensdag 31 augustus 2022 01:01 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Ja, gewoon ja. Drink die fles half tonic half gin (gekoeld) en kijk de film.
Lef? Gewoon geen zin om energie eraan te besteden. Er lopen er namelijk nogal wat rond. Merkt u niet dat het tegenwoordig nogal druk is overal?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:04 schreef TLC het volgende:
[..]
Laat me raden, je had t lef niet om dat rechtstreeks tot die persoon te zeggen 'kansenparel met kroeshaar'.
Nee wel lekker anoniem op een forum
En als je een Islamitische oom hebt ben je toch ook niet 'volbloed Nederlandsch' ?
Lekker makkelijk trouwens om mijn valide argumenten te negeren en te beginnen over totaal irrelevante nonsens. Mooie truc.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:04 schreef TLC het volgende:
[..]
Laat me raden, je had t lef niet om dat rechtstreeks tot die persoon te zeggen 'kansenparel met kroeshaar'.
Nee wel lekker anoniem op een forum
En als je een Islamitische oom hebt ben je toch ook niet 'volbloed Nederlandsch' ?
Is er eindelijk een keer een mocro aan het werk, is het weer niet goed....quote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:00 schreef TomNook het volgende:
[..]
Lef? Gewoon geen zin om energie eraan te besteden. Er lopen er namelijk nogal wat rond. Merkt u niet dat het tegenwoordig nogal druk is overal?
Die oom is aangetrouwd.
Maar laten we het weer over de bioscoop hebben...
Jij bent zelf degene die hier in meerdere posts quasi-racistische opmerkingen loopt te maken. Misschien kun je in het vervolg achterwege laten, als je niet wilt dat daarop gereageerd wordt.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:06 schreef TomNook het volgende:
[..]
Lekker makkelijk trouwens om mijn valide argumenten te negeren en te beginnen over totaal irrelevante nonsens. Mooie truc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |