LTVDK schaamt zich nergens voorquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat dergelijke constructies ivm vliegschaamte niet meer aangeboden worden nu
Ja Schiphol en Brussel zijn even ver dus dat maakt niks uitquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kost je ook weer 200 om er te komen
Je moet alleen wel naar Belgiëquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Schiphol en Brussel zijn even ver dus dat maakt niks uit
Nou ja, die vlucht tussen Brussen en Schiphol vliegt toch wel, of ik er nu wel of niet in zitquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
LTVDK schaamt zich nergens voor
Vraagt ze of je mee gaat naar een pro vluchtenlingen demoquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zou me echt niet boeien als ze ook accepteert dat ik vrij recht ben
Ik mik alles in één zak.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:52 schreef CherryLips het volgende:
Fuck vliegschaamte als Rusland allemaal gas loopt te verstoken en China en India lekker doorfokken met alle rotzooi. Sta ik hier m'n vette pizzadoos netjes te scheiden van het schone karton.
Mja, maar even nieuwe schokdempers bestellen alvastquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet alleen wel naar België
Huehue?quote:
Ik heb ook geen vliegschaamte, het is wel goed.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:52 schreef CherryLips het volgende:
Fuck vliegschaamte als Rusland allemaal gas loopt te verstoken en China en India lekker doorfokken met alle rotzooi. Sta ik hier m'n vette pizzadoos netjes te scheiden van het schone karton.
Staat ze daar met haar witte puntmuts.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vraagt ze of je mee gaat naar een pro vluchtenlingen demo
dat gaat echt botsenquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zou me echt niet boeien als ze ook accepteert dat ik vrij recht ben
Uhm….quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vraagt ze of je mee gaat naar een pro vluchtenlingen demo
quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat ze daar met haar witte puntmuts.
Hier hebben we gelukkig ondergrondse containergenotquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Huehue?
Ik moet per zak betalen Huehue dus probeer hem zo klein mogelijk te houden. Huehue.
Ik heb hier een vossenjacht voor het afval.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier hebben we gelukkig ondergrondse containergenot
aparte manier om van je afval af te komenquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hier een vossenjacht voor het afval.
Brandend kruis beste kruisquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat ze daar met haar witte puntmuts.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou je opvallen in je witte gewaad met een brandend kruis?
zou komen kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou je opvallen in je witte gewaad met een brandend kruis?
Met een brandend kruis kun je beter even langs de dokter hoorquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Brandend kruis beste kruis
Ze laten je door allerlei hoepeltjes springen en uiteindelijk gaat het meeste gewoon de oven in omdat het niet te recyclen valt.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hier een vossenjacht voor het afval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |